Mitä sulla on nyt päällä? Miten vanhat ja paljonko maksaneet vaatteesi ovat?
Kommentit (75)
Uutena ostettu pyjama, muistaakseni Tokmannilta tai Prismasta. Siis housut ja paita.
Ja sukat ja alkkarit on muuten myös Prismasta 😄. Rintaliivejä en käytä kotona.
Hame 60 e, ostettu tänä kesänä
T-paita 20 e, ostettu 5+ vuotta sitten
Sandaalit 60 e, ostettu viime kesänä
Laukku 50 e, ostettu 10+ vuotta sitten
Ostan ehkä neljäsosan vaatteistani käytettynä, vaikka tällä hetkellä päällä olevat vaatteet on ostettu uutena.
En muista miten vanhoja ovat, uutena ostetut farkut, t-paita, sukat ja alushousut, ehkä noin satasen yhteensä. Jos ei tonnin rillejä lasketa ja eihän ne kyllä vaatteita ole vaikka tavallaan päällä onkin.
Ei kai nuo naista rahoja ota kun ite antovat. Mun on tään hourula vaate.
Vierailija kirjoitti:
Uutena ostettu pyjama, muistaakseni Tokmannilta tai Prismasta. Siis housut ja paita.
Ja sukat ja alkkarit on muuten myös Prismasta 😄. Rintaliivejä en käytä kotona.
Lisäys: En muista mitä nämä on maksanut. Ihan halvimmasta päästä kuitenkin.
Just nyt 55 vuotta vanha nahkapuku. Olen omistanut sen aina. Tuli syntymäasuna.
M55
College, 10 e uutena, 5 v vanha.
Farkut, varmaan 39 e alesta, varmaan 10 v vanhat.
Yöpaita, hinta 47 €, ostettu uutena.
Levikset, 110 €, musta t-paita 20 €, mustat sukat ja alkkarit, varmaan 20€.
M61
Joku cittarin kesähame ehkä vuodelta hm... 2016? Saattanut maksaa 15 euroa. Ja yöpaita-paituli, jonka olen perinyt edesmenneeltä äidiltäni, tokmanni-laatua ehkä samoilta vuosilta, en tiedä mitä äitini tästä aikoinaan on maksanut. Kympin? Ja itse neulotut villasukat, kerällinen seiskaveikkalankaa, hinta hm... viitisen euroa.
Kymmenen vuotta vanha Ralph Laurenin kesämekko. Maksoi ulkomailla alennusmyynnissä jotain satasen ja kahden välistä.
20 vuotta vanha yöpaita sekä 15 vuotta vanhat collegehousut, lahjaksi saadut villasukat. ei aavistustakaan paljonko nää on maksaneet.
Ap. Hömelö. Mitä teet tälläisilla tuntemattomien tiedoilla?? Ja moukat vielä vastaa. 🤮🤮🤮🤮🤮
T-paita Prismasta, n. 16 e ja torilta ostetut helpot legginsihousut, 10 e. Ja sukat ulkomailta Primarkista vuosia sitten, eivätpä paljoa maksaneet.
Vierailija kirjoitti:
Kymmenen vuotta vanha Ralph Laurenin kesämekko. Maksoi ulkomailla alennusmyynnissä jotain satasen ja kahden välistä.
Kiitti kun kerroit 🤭
Vierailija kirjoitti:
Levikset, 110 €, musta t-paita 20 €, mustat sukat ja alkkarit, varmaan 20€.
M61
Kiitos mies 61v vanha!!!
T-paita, 10 vuotta vanha, maksoin noin 15€
Collegehousut, noin 12 vuotta vanhat, en muista mitä maksoi, ostettu marketista ehkä 10€?
Alushousut, 2 vuotta, prismasta oisko ollut 3kpl/10€.
Nämä on ostettu siis uutena.
Miten täällä on puolet porukasta jo yöpaidat päällä?
Legginssit ja tunika jotka molemmat ostettu uusina pari - kolme vuotta sitten, tunika ehkä 25 e, legginssit 10 e silloin. Pikkuhousut ostettu viime keväänä 3 euroa rintsikat 4 vuotta vanhat ja hinta 15 euroa ostaessa.