Mitä sulla on nyt päällä? Miten vanhat ja paljonko maksaneet vaatteesi ovat?
Kommentit (75)
Pitkähelmainen pinkki yöpaita, jonka ostin noin kympillä joskus vuosi sitten marketista, jossa myydään sekalaisia asioita, kuten ruokaa, tekstiileitä, sisustustavaraa yms.
Ruokakaupassa kävin noin vuoden vanhoissa caprihousuissa ja t-paidassa, joita olen käyttänyt lähinnä töissä ja hikisissä reissuissa, kuten polkupyörällä tehdyillä kauppareissuilla. Jalassa vanhat kuluneet sandaalit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Intianpuuvillainen lyhythelmainen hihaton kirjava kesämekko, 3-4 vuotta vanha, hinta muistaakseni 15e, Tuurin kyläkaupan pihasta torikauppiaalta
Alushousut, ehkä 2 vuotta vanhat, hinta n. 3e, oli Tokmannin joku 3kpl:n pakkaus noin 10e.
Rintsikat, n. 2 vuotta vanhat, hinta n. 15e, Löytötexistä
Lisäksi on korvikset ja rannekorut.
Kiitos noita rahamääristä.
Ole hyvä vaan. Korvisten ja rannekorujen arvo on yhteensä n. 5200e.
Hyi. Miksi pidät tuollaisia. Antaa ihan hirveän kuvan.
Miksi antaisi? Mulla on päivittäiskäytössä koruja noin 15 000€ arvosta päällä. Siis joka päivä, öisinkin.
Ihan ovat hillittyjä. Timanttinappikorvakorut taemmissa rei'issä, etummissa riippuvat isoisoäitini kultaiset pisarat, rannekoru, vihkisormus, isoisoäitini sormus ja riipus kaulassa. Jos on juhlat niin vaihdan kaulakorun ja riippuvat korvakorut hieman parempiin.
Mekko kirpparilta, muistaakseni 7 euroa, alkkarit ovat niin vanhat, että muisti ei riitä kertomaan mistä ostettu ja mitä maksoi, jostain kaupasta kuitenkin ovat, rintaliivit Tokmannilta kympillä.
Toppi ostettu Lindexiltä keväällä -23, oisko ollut n 20 euroa. Collegehousut 157:sta talvella 24/25 noin kympin maksoi. Sukat on Citymarketista, semmosessa isossa nipussa ostetut pari kk sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Intianpuuvillainen lyhythelmainen hihaton kirjava kesämekko, 3-4 vuotta vanha, hinta muistaakseni 15e, Tuurin kyläkaupan pihasta torikauppiaalta
Alushousut, ehkä 2 vuotta vanhat, hinta n. 3e, oli Tokmannin joku 3kpl:n pakkaus noin 10e.
Rintsikat, n. 2 vuotta vanhat, hinta n. 15e, Löytötexistä
Lisäksi on korvikset ja rannekorut.
Kiitos noita rahamääristä.
Ole hyvä vaan. Korvisten ja rannekorujen arvo on yhteensä n. 5200e.
Hyi. Miksi pidät tuollaisia. Antaa ihan hirveän kuvan.
Miksi antaisi? Mulla on päivittäiskäytössä koruja noin 15 000€ arvosta päällä. Siis joka päivä, öisinkin.
Ihan ovat hillittyjä. Timanttinappikorvakorut taemmissa rei'issä, etummissa riippuvat isoisoäitini kultaiset pisarat, rannekoru, vihkisormus, isoisoäitini sormus ja riipus kaulassa. Jos on juhlat niin vaihdan kaulakorun ja riippuvat korvakorut hieman parempiin.
Oksennus!
Ostan kaikki uutena. Kengät maksoi viime syksynä ntokmannilla oin 15 euroa, joulusukat joulun jälkeen ostettuna euron. Shortsit on vanhat Tokmannilt ostetut, ehkä kympin. T-paita tokmannilta 3 euroa. Bokserit on vanhat, aikanaan Anttilan alennusmyynnistä ostetut, ehkä 5-10 euroa.
Tällä hetkellä alasti ja penis pystyssä näpyttelen hiki otsalla.
Alushousut Kappahl ja t paita yöpaita ehkä 40-60€ .
Olen vielä hikisissä juoksukamppeissa, sauna lämpenee.
Olisivatko ehkä olleet noin 250€ yhteensä jos juoksurintsikatkin mukaan laskee. Ostettu pari vuotta sitten, alkaisi olla tarvetta uusille.
Nuorena ostettiin ulkomailta muistoksi koruja ja kultakoruja , älä VARASTELE ihmisten tavaroita !!!
Muutaman vuoden vanhat shortsit, 10 puntaa, ja uusi t-paita, jotain 11000 tengeä taisi olla. Uutena hankittu.
Rintsikat 129,90e, alkkarit 17,90e, T-paita 19,90e, housut 29,90e ja sukat 13,90e.
Anopin legginssit ja oma t-paita. Hintaa ehkä muutama kymppi.
10€ yöpaita, risaset ritsikat ja vähän repsottavat sloggit.
Mulla on yläosana vanha viininpunainen Onlyn hihaton trikootoppi, jonka olen lyhentänyt ihan saksilla. Se on yli 10, mutta alle 15 vuotta vanha. Jalassa on Henkkamaukan mustat culottes-malliset trikoohousut, jotka on olleet mulla vähintään yhtä kauan kuin tuo toppi. Oon ostanut ne kirpparilta ja ne ovat pysyneet tosi hyvänä pesussa. Alusvaatteina mulla on Lindexin korkeavyötäröiset tencel-alkkarit ja saman kaupan pehmorintsikat. Värinä musta. Iästä on vaikea sanoa, koska mulla on näitä monet ja olen ostanut niitä eri vuosina. Jalassa on äitini tekemät villasukat, jotka on olleet mulla varmasti kauan (olivat pitkään odottamassa parsimista, mutta nyt ovat ehjät) sekä varrettomat valkoiset puuvillasukat, jotka myös ovat olleet mulla suunnilleen yhtä kauan kuin toppi ja housut (käytän näitä vain kesäisin kotona, joten siksi eivät kauheasti kulu).
En osaa sanoa asun hintaa, mutta ei kallis. Mulla on jonkin verran tuollaisia vanhoja trikoovaatteita, jotka ovat jo parhaat päivänsä nähneet. Käytän niitä sitten kotivaatteina. Kun siirryin korkeavyötäröisten housujen aikakauteen, olen vain leikellyt paitoja helmasta lyhyemmäksi. Siitä huolimatta, että käytän kotona tällaisia vanhoja vaatteita, haluan, että ne sopivat yhteen väriensä puolesta ja muutoin. Siksi nyt kiusaa, että toppi ja villasukat riitelevät. Vaihdoin eilen illalla kotitopin uuteen, joten pitänee nyt sitten vaihtaa villasukat.