Mitä sulla on nyt päällä? Miten vanhat ja paljonko maksaneet vaatteesi ovat?
Kommentit (87)
Paita on uusi ja maksoi n. 12 euroa. Housujen hintaa en tiedä, en ole itse ostanut vaan sain ne. Sukat ehkä 2euroa.. kevyt collegetakki myöskin mieheni mutta käytän sitä välillä kun on mukava päällä.
Alusvaatteet varmaan joku 10-15e yhteensä. Eli look maksanut 20 euroa. :)
Trikoohousut, jotka ovat muutaman vuoden vanhat. En muista hintaa, mutta alennuksesta ostetut, hinta on ollut jotain noin 25-28 € luultavasti.
Lyhythihainen viskoosipaita, 1 € kirpparilta.
Lahjaksi saadut villasukat.
Alusvaatteet vanhat, rintaliivit Lindexiltä, ovat varmaan maksaneet alle kolmekymppiä. Alushousuista en muista, mistä ostettu, mahdollisesti joku osta 3, maksa 2 tarjous.
Housut, 10 vuotta vanhat. 100 e. T-paita, vuoden vanha. 25 e.
Collegehousut jotka ostettu Lidlistä noin 10 vuotta sitten. Maksoi varmaan alle 10 e.
Tunika ostettu 1 - 2 vuotta sitten noin 25 eurolla uutena.
.Pikkarit ehkä 2 vuotta vanhat, arvio 3 euroa silloin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yläosana vanha viininpunainen Onlyn hihaton trikootoppi, jonka olen lyhentänyt ihan saksilla. Se on yli 10, mutta alle 15 vuotta vanha. Jalassa on Henkkamaukan mustat culottes-malliset trikoohousut, jotka on olleet mulla vähintään yhtä kauan kuin tuo toppi. Oon ostanut ne kirpparilta ja ne ovat pysyneet tosi hyvänä pesussa. Alusvaatteina mulla on Lindexin korkeavyötäröiset tencel-alkkarit ja saman kaupan pehmorintsikat. Värinä musta. Iästä on vaikea sanoa, koska mulla on näitä monet ja olen ostanut niitä eri vuosina. Jalassa on äitini tekemät villasukat, jotka on olleet mulla varmasti kauan (olivat pitkään odottamassa parsimista, mutta nyt ovat ehjät) sekä varrettomat valkoiset puuvillasukat, jotka myös ovat olleet mulla suunnilleen yhtä kauan kuin toppi ja housut (käytän näitä vain kesäisin kotona, joten siksi eivät kauheasti kulu).
En osaa sanoa asun hintaa, mutta ei kallis. Mulla on jonkin verran tuollaisia vanhoja trikoovaatteita, jotka ovat jo parhaat päivänsä nähneet. Käytän niitä sitten kotivaatteina. Kun siirryin korkeavyötäröisten housujen aikakauteen, olen vain leikellyt paitoja helmasta lyhyemmäksi. Siitä huolimatta, että käytän kotona tällaisia vanhoja vaatteita, haluan, että ne sopivat yhteen väriensä puolesta ja muutoin. Siksi nyt kiusaa, että toppi ja villasukat riitelevät. Vaihdoin eilen illalla kotitopin uuteen, joten pitänee nyt sitten vaihtaa villasukat.
Trikoot hautoo, en ikinä pidä, nytkin alasti.
Shortsit 5 e kirpparilta, trikoopusero 10 e, rintsikat 10 e, pikkarit 3 e.
Kylpytakki. Ehkä 3-6 v sitten ostettu ja maksanut varmaan muutaman kympin. En ihan tarkkaan muista.