Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eveliina Lappalaisen vuonna 2000 surmannut ”Otto” (Otto Martikainen) on nykyään hieman yli 40-vuotias ja elää tavallista perhe- sekä työeläm

Vierailija
30.07.2026 |

Jep jep.

Että sellaista sitten. Is kertoo vielä että on menestyksekäs.

Kommentit (175)

Vierailija
101/175 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenvaihtoa ei pitäisi sallia roistoille. 

MURHAAJA poltinraudalla otsaan.

Jonka jälkeen hän olisi syrjäytetty koko loppuikänsä. Ryöstöjä, varkauksia elantonsa hankkimiseksi. Todennäköisesti myös väkivaltaa, päihteitä. Yhteiskunnalle taloudellinen taakka. Tavallisille kansalaisille kävelevä riskikasa -paitsi vankilassa ollessaan. Siellä ollessaan hän maksaisi yhteiskunnalle satoja euroa päivässä. Miksi tämä olisi mielestäsi hyvä idea?

Ihan sama mitä maksaa. Tuollainen jäteläjä ei saa liikkua ihmisten ilmoilla.

Vierailija
102/175 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi elää itsensä kanssa tuollaisen tein jälkeen? Miten voi kasvattaa omia lapsiaan?

Mitä vaihtoehtoja on? Tehtyä ei saa tekemättömäksi.

Vaihtoehdot: sähkötuoli tai myrkkyruiske

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/175 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tunnustaa että kostuu edes hiukan?

No joo. Nyt kyllä vähän hävettää, mutta tuli kirjoitettua kirje vankilaan. Ei vastannut.

Vierailija
104/175 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi niin kuin että jatkaisi rikoksia.

En viitti ees sanoa mikä olisi ollut paras ratkaisu.

ISIS on ihan pyhäkouluporukka, kun vertaa äityleiden verenhimoon.

Kysytäänpä asiaa uudelleen sitten, kun sun lapsi on se uhri. 

Vierailija
105/175 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva että ukolla menee hyvin. Eveliinan perheellä ei taida mennä niin hyvin.

Mahtaako puoliso tietää, entäpä lähipiiri?

Kiihottaa vaan enemmän suomalaisemäntiä jos mies on joku murhaajaraiskari

Näin sen kuuluu mennäkin 👍

Vierailija
106/175 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonka jälkeen hän olisi syrjäytetty koko loppuikänsä. Ryöstöjä, varkauksia elantonsa hankkimiseksi. Todennäköisesti myös väkivaltaa, päihteitä. Yhteiskunnalle taloudellinen taakka. Tavallisille kansalaisille kävelevä riskikasa -paitsi vankilassa ollessaan. Siellä ollessaan hän maksaisi yhteiskunnalle satoja euroa päivässä. Miksi tämä olisi mielestäsi hyvä idea?

Niskalaukaus. Tappajakoiratkin lopetetaan. 

Olen itse asiassa kanssasi samaa mieltä siinä, että erityisen raaoista väkivaltarikoksista pitäisi tulla kuolemantuomio. Kunhan näyttö on niin selkeä, että ei ole epäselvyyttä tekijästä.

Meillä ei kuitenkaan ole käytössä kuolemanrangaistusta. Sellaisia pidetään nykyään kehittyneissä maissa yleiseti ottaen moraalittomina (riippumatta sinun ja minun mielipiteistä). Tässä reaalimaailmassa missä elämme, rehabilioitunut väkivaltarikollinen on paras mahdollinen -yleensä epätodennäköinen- lopputulos. Miksi siis olla sitä vastaan?

Vierailija
107/175 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä hyvä

Vierailija
108/175 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi elää itsensä kanssa tuollaisen tein jälkeen? Miten voi kasvattaa omia lapsiaan?

Näinhän se on jos haluaa ns. Arkun kansi auki hautauksen. 

Vierailija
109/175 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rikoksen tehneiden pitäisi olla työttömänä eikä saada palkinnoksi työpaikat ja menestystä elämässä. Itsellä ei ole mitään rikosrekisteriä ja ei oteta minnekään töihin, vaikka aiemmin olen ollut pitkäänkin vakituisessa työssä, minua ikäänkuin syrjitään. Onko ne rikolliset sitten työnantajien parhaita kavereita ja ilman rikosrekisteriä olevat heidän mielestään jotenkin outoja, herrajestas mulla ei ole yhtään tatuointiakaan!!

Olet uskomaton luuseri.

Vierailija
110/175 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse asiassa kanssasi samaa mieltä siinä, että erityisen raaoista väkivaltarikoksista pitäisi tulla kuolemantuomio. Kunhan näyttö on niin selkeä, että ei ole epäselvyyttä tekijästä.

Meillä ei kuitenkaan ole käytössä kuolemanrangaistusta. Sellaisia pidetään nykyään kehittyneissä maissa yleiseti ottaen moraalittomina (riippumatta sinun ja minun mielipiteistä). Tässä reaalimaailmassa missä elämme, rehabilioitunut väkivaltarikollinen on paras mahdollinen -yleensä epätodennäköinen- lopputulos. Miksi siis olla sitä vastaan?

Kehittymättömissä maissa kuten Japani ja usa se on voimassa. 
Ja sietäisi olla muuallakin. Mitä mieltä on pitää Breivikiä hengissä vuosikausia?

Vierailija
111/175 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Murhaajan kuolemantuomio tai elinkautinen on aikamoinen paradoksi kun yhden ihmisen kuoleman sijaan tuotetaan toinen kuolema tai turha elämä. Mitä siinä yhteiskunta voittaa kun menettää veronmaksajan?

Tämä ei elämänsä aikana ehdi niin paljon maksaa veroja, että sen linnakulut kuittaantuisi. Siksi kuolemantuomio on yhteiskunnallekin paras ratkaisu. Ja halvin. 

Vierailija
112/175 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo nyt ole sitten hyvä juttu?

Vierailija
113/175 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ihailema unelma-jännämies sai rakentaa rauhassa mukavan elämän, vaikka on murhamies. 

Vierailija
114/175 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi niin kuin että jatkaisi rikoksia.

En viitti ees sanoa mikä olisi ollut paras ratkaisu.

Minä sanon niskalaukaus.

Kai nyt on jo pimppi märkänä?

Sulla on levy jumissa. 

Kuka aikuinen edes puhuu pimpistä. Ootko joku pedo vai? 

Vierailija
115/175 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Murhaajan kuolemantuomio tai elinkautinen on aikamoinen paradoksi kun yhden ihmisen kuoleman sijaan tuotetaan toinen kuolema tai turha elämä. Mitä siinä yhteiskunta voittaa kun menettää veronmaksajan?

Tämä ei elämänsä aikana ehdi niin paljon maksaa veroja, että sen linnakulut kuittaantuisi. Siksi kuolemantuomio on yhteiskunnallekin paras ratkaisu. Ja halvin. 

Voihan ihmisiä kuolettaa muistakin syistä. Esim. väärää mieltä jostain ym.

Vierailija
116/175 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo nyt ole sitten hyvä juttu?

On.

Vierailija
117/175 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä? Suomessa ei ole mahdollista. Puhut typeriä.

Vierailija
118/175 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on nykyinen nimi?

Vierailija
119/175 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun pyöveli ei ole enää ammatti

Vierailija
120/175 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehittymättömissä maissa kuten Japani ja usa se on voimassa. 
Ja sietäisi olla muuallakin. Mitä mieltä on pitää Breivikiä hengissä vuosikausia?

Tämä. Breivik ei toivottavasti vapaudu koskaan. Kuolemantuomio olisi hänelle oikein. Ei hän "parane". 

Sama koskee suomalaisia sarjamurhaajia kuten Michael Penttilä tai sarjahukuttaja Pekka Seppänen tai Mika Moring. Naisista tähän kuuluu Aino Nykopp

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan