Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eveliina Lappalaisen vuonna 2000 surmannut ”Otto” (Otto Martikainen) on nykyään hieman yli 40-vuotias ja elää tavallista perhe- sekä työeläm

Vierailija
30.07.2026 |

Jep jep.

Että sellaista sitten. Is kertoo vielä että on menestyksekäs.

Kommentit (128)

Vierailija
61/128 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäritkin on psykopaatteja. Tappaa. 

Vierailija
62/128 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole hyvä uutinen, että hän elää nykyään normaalia elämää? Paljon pahempi uutinen olisi, jos hän olisi tehnyt lisää (väkivalta)rikoksia, olisi vankilakierteessä, yhteiskunnalle taakka ja kanssaihmisille vaaraksi.

Moni tietenkin ajattelee, että hänen kuuluisi mädäntyä vetoisessa ja kosteassa sellissä koko loppuelämänsä miettien, mitä tuli tehtyä. Intuitiivisesti oikeustajun mukaan ehkä näin.

Mikään vaihtoehto ei kuitenkaan toisi Eveliinaa takaisin. Yhteiskunnan kannalta nykyinen kontripuutio on silti paras mahdollinen.

Ei ole. Liikaa aikaa ja rahaa mennyt kyseiseen kaveriin. 
Nopealla aikataululla toteutettu niskalaukaus olisi ollut kustannustehokkain. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/128 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeuslaitos on psykopaattinen. 

Vierailija
64/128 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi iltapäivälehdet julkaisevat säännöllisesti näitä juttuja, joissa kaivetaan esiin vanhoja tapauksia ja että mitä tekijä tekee nykyisin?

Onko tässä joku kostomeininki, kun yritetään pilata toisen elämä vuosien jälkeen?!

Kaupallinen media toimii kaupallisista lähtökohdista. Ei sen ihmeellisempää. 

Vierailija
65/128 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ihannoidaan psykopatiaa ja narsismia. 

Vierailija
66/128 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tunnustaa että kostuu edes hiukan?

Joo, mun silmäkulma kostui uhrin puolesta. 

Vierailija
67/128 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

rikoksen tehneiden pitäisi olla työttömänä eikä saada palkinnoksi työpaikat ja menestystä elämässä. Itsellä ei ole mitään rikosrekisteriä ja ei oteta minnekään töihin, vaikka aiemmin olen ollut pitkäänkin vakituisessa työssä, minua ikäänkuin syrjitään. Onko ne rikolliset sitten työnantajien parhaita kavereita ja ilman rikosrekisteriä olevat heidän mielestään jotenkin outoja, herrajestas mulla ei ole yhtään tatuointiakaan!!

Tämä. Työnantajat oikein haluavat sellaisia " hyviä tyyppejä" eli narsistisia, itsevarmoja, häikälemättömiä "menestyjiä", joita ei työhaastattelut jännitä. Tavallinen, kunnollinen ehkä ei niin itseään täynnä oleva tyyppi ei työnantajia kiinnosta.

Joo tämä "hyvä tyyppi" on niin naurettava termi. Työelämä on niin nähty.

Vierailija
68/128 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tunnustaa että kostuu edes hiukan?

Joo, mun silmäkulma kostui uhrin puolesta. 

Entäs pillu, kun vain ajattelekin miten tekijää olisi pitänyt kiduttaa?

Vierailija
69/128 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäreilua että tuollainen pasgaläjä saa elää täällä uuden nimen turvin. 

Vierailija
70/128 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rikoksen tehneiden pitäisi olla työttömänä eikä saada palkinnoksi työpaikat ja menestystä elämässä. Itsellä ei ole mitään rikosrekisteriä ja ei oteta minnekään töihin, vaikka aiemmin olen ollut pitkäänkin vakituisessa työssä, minua ikäänkuin syrjitään. Onko ne rikolliset sitten työnantajien parhaita kavereita ja ilman rikosrekisteriä olevat heidän mielestään jotenkin outoja, herrajestas mulla ei ole yhtään tatuointiakaan!!

Narsistiset psykopaatit ovat taitavia pääsemään ihmisten suosioon. Varmaan tästä syystä monet hirmutekoja tehneet ovat saaneet hyviäkin työpaikkoja tekojensa jälkeen.

Vierailija
71/128 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa lakitekninen nikkaroitu termi mikä tahansa, toisen hengen menettämiseen johtanut teko on korvaamaton ja peruuttamaton, sitä ei voi hyvittää, ei se toinen henkilö herää henkiin vaikka tekijä olisi lusinut oikeuden määräämän ajan vankilassa.

Juuri niin.

Eikö se ole itsestäänselvää?

Vierailija
72/128 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali ihminenhän ei ketään tapa 15-vuotiaana (oli treenit mennyt huonosti ja oli paha mieli).

"Tiede väittää, että psykopaatit ovat usein ammatillisesti menestyneitä".
https://mielenihmeet.fi/psykopaatit-ovat-usein-ammatillisesti-menestyne…

Vierailija
73/128 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisille tyypeille kannatan näitä asioita: saunantaakse (jos mahtuu), jollei mahdu, sähkötuoliin tai vastaavasti penkkiin, siteet jalkoihin ja käsiin ja ruiske jonnekin ja näkemiin !

Vierailija
74/128 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainahan rikollisille naisia on riittänyt, tätä pahemmillekin. Poliisien ampuja hyvännäköinen Christensen sai kosimakirjeitä, Vainikkala oli naimisissa. Heinojen surmaajilla menee myös hyvin.

No jännis nyt saa aina...

Pääasia, että on jännittävää ja kiihottavaa. Muulla ei ole mitään väliä.

Sullahan se tuntuu jännää olevan tyttöjä stalkatessa. Eka viestis tais olla tekijää puolusteleva, sitten jatkui oman saamattomuuden märiseminen. Olisko summa summarum taas, että ihan oikeen tytöille kun ei kiltti kärpässienimies kelpaa. 

Vierailija
75/128 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi niin kuin että jatkaisi rikoksia.

En viitti ees sanoa mikä olisi ollut paras ratkaisu.

Minä sanon niskalaukaus.

Vierailija
76/128 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihminen on tuomionsa istunut, hänellä pitääkin olla oikeus normaaliin elämään ilman julkisuuden paineita ja sairaalloista vainoamista.  On jotakin sellaista kuin synti ja sovitus, jos uskonnon kieltä käytetään.  Nuoruudessa tehty rikos ei saa tuhota koko loppuelämää, vaan jokaisella pitää olla mahdollisuus uuteen alkuun.  Pitää ajatella, että yhteiskunta on onnistunut, jos murhamies ottaa opikseen ja aloittaa uuden elämän.

Vierailija
77/128 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi niin kuin että jatkaisi rikoksia.

En viitti ees sanoa mikä olisi ollut paras ratkaisu.

Minä sanon niskalaukaus.

Kai nyt on jo pimppi märkänä?

Vierailija
78/128 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva juttu lapsille. 

Hänen lapsilleenko? Onhan se tietysti hyvä, jos isällä menee töissä hyvin jne.

Vierailija
79/128 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole hyvä uutinen, että hän elää nykyään normaalia elämää? Paljon pahempi uutinen olisi, jos hän olisi tehnyt lisää (väkivalta)rikoksia, olisi vankilakierteessä, yhteiskunnalle taakka ja kanssaihmisille vaaraksi.

Moni tietenkin ajattelee, että hänen kuuluisi mädäntyä vetoisessa ja kosteassa sellissä koko loppuelämänsä miettien, mitä tuli tehtyä. Intuitiivisesti oikeustajun mukaan ehkä näin.

Mikään vaihtoehto ei kuitenkaan toisi Eveliinaa takaisin. Yhteiskunnan kannalta nykyinen kontripuutio on silti paras mahdollinen.

Tuossa juuri nähdään mitä seuraa kun yhteiskunta laitetaan päämääräksi. Mm. Kiinassa myös näin.

Vierailija
80/128 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ihminen on tuomionsa istunut, hänellä pitääkin olla oikeus normaaliin elämään ilman julkisuuden paineita ja sairaalloista vainoamista.  On jotakin sellaista kuin synti ja sovitus, jos uskonnon kieltä käytetään.  Nuoruudessa tehty rikos ei saa tuhota koko loppuelämää, vaan jokaisella pitää olla mahdollisuus uuteen alkuun.  Pitää ajatella, että yhteiskunta on onnistunut, jos murhamies ottaa opikseen ja aloittaa uuden elämän.

”Nuoruudessa tehty rikos ei saa tuhota koko loppuelämää, vaan jokaisella pitää olla mahdollisuus uuteen alkuun”

Juuri näin. Eveliinallakin oon ollut hyvät mahikset uuteen alkuun

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi