Pystyisitkö alkaa seurustelemaan miehen kanssa, jolle yksi ulkonäköpiirre on tärkeä, mutta sinulla ei sitä ole?
Siinäpä kysymys.
Luovuttaisitko jo heti siinä tutustumisvaiheessa? Tulisiko sinulle liian epävarma olo omasta ulkonäöstäsi, ettet voisi enää jatkaa tutustumista yms.?
Kommentit (84)
Mulla on aika pölkkymäiset sääret, vaikka olen hoikka. Sukuvika. Lähes kaikilla suvun naisilla on nämä pölkkysääret. No, miesystävä ihaili 'säihkysääriä' ja puhui niistä tosi usein. Kyllä se söi tunnelmaa. Erosimme muista syistä, mutta oli kyllä kiva päästä siitä säärijankutuksesta eroon!
En todellakaan. Kyllä meressä kaloja riittää.
Miksi joku kertoo tutustumisvaiheessa deitilleen, että hänelle on tärkeää sellainen ulkonäköpiirre, jota deitillä ei ole? Entä miksi edes mietit, alkaisitko seurustella?
Tähän kannattaisi suhtautua vakavasti. Itse olen mennyt kerran siihen halpaan, että kuvittelin -ja uskoin tosissani - että vakavasti aasialaisia fanittava ja keltakuumeinen mies voisi pitkässä juoksussa tykästyä myös länsimaiseen naiseen. Hirveä virhe!
Miksi mies alkaisi suhteeseen? Suksikoon hemmettiin.
Eikös kysymys ole tuossa tapauksessa retorinen, koska se mies ei varmaankaan tingi siitä yhdestä ja ainoasta ulkonäkövaatimuksestaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku kertoo tutustumisvaiheessa deitilleen, että hänelle on tärkeää sellainen ulkonäköpiirre, jota deitillä ei ole? Entä miksi edes mietit, alkaisitko seurustella?
Kyseessä nettideitti, joka ei ole vielä nähnyt tätä ulkonäköpiirrettä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Eikös kysymys ole tuossa tapauksessa retorinen, koska se mies ei varmaankaan tingi siitä yhdestä ja ainoasta ulkonäkövaatimuksestaan.
Hän ei sanonut, että on yksi ja aino ulkonäkövaatimus.
Hän sanoi, että yksi ulkonäköpiirre on tärkeä.
Ja just sitä mulla ei tietty ole. Kyseesssä nettituttavuus, eikä ole nähnyt, että mulla sitä ei ole.
Ollaan kirjoiteltu vuosia, hän asuu toisessa maassa.
ap
En lähtisi tuollaiseen mukaan. Aina olisi riittämättömyyden tunne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä nettideitti, joka ei ole vielä nähnyt tätä ulkonäköpiirrettä.
ap
Trolli.
Niin mäkin alan kallistuu siihen, etten pysty livenä näkemään, kun multa puuttuu just se piirre, mitä pitää tärkeänä. Olisi aina epävarma olo.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei sanonut, että on yksi ja aino ulkonäkövaatimus.
Hän sanoi, että yksi ulkonäköpiirre on tärkeä.
Ja just sitä mulla ei tietty ole. Kyseesssä nettituttavuus, eikä ole nähnyt, että mulla sitä ei ole.
Ollaan kirjoiteltu vuosia, hän asuu toisessa maassa.
ap
Trolli
Yritin pienirintaisena suhteita isoista rinnoista pitävien miesten kanssa eikä siitä tullut mitään, eivät ikinä edes koskeneet tisseihini.
En olisi nuorena välttämättä jatkanut, jos mies haluaa erilaista ihmistä. En ole epävarma keski-iässä.
Minusta tuntuu, että se mies ei alkaisi seurustella, jos kriteerit ei täyty.
Jos mies haluaa penistä ja minulla ei sitä ole tarjota niin kai se sitten oli siinä.
Miksi alkaisin? Mielestäni tutustuminen lähtee molemminpuoleisesta kiinnostuksesta eli halusta tietää toisesta lisää. Sanelemalla, miltä pitäisi näyttää tai omata jokin toivottu piirre ei täytä sitä mitä tarkoitan kiinnostuksella tutustua toiseen. Et koskaan saavuta sitä onnea minkä ansaitset mikäli joutuisit muuttamaan itsesi toisen haluamaan muottiin. Toive olisi alistamista johon suostuessa saisit vain lisää arvostelua, koska kukaan ei ole tietylle persoonallisuudelle täydellinen, eikä sellaiseksi pidä kenenkään edes pyrkiä. Pyri siihen, että sinä riität, jollet hänelle niin hän ei todellakaan ole tasoisesi eikä riitä sinulle. 🤗
En olisi mitenkään koskaan sekaantunut mieheen, jolla on jokin ulkonäkökriteeri.
En pystyisi.