Pystyisitkö alkaa seurustelemaan miehen kanssa, jolle yksi ulkonäköpiirre on tärkeä, mutta sinulla ei sitä ole?
Siinäpä kysymys.
Luovuttaisitko jo heti siinä tutustumisvaiheessa? Tulisiko sinulle liian epävarma olo omasta ulkonäöstäsi, ettet voisi enää jatkaa tutustumista yms.?
Kommentit (84)
En ole aiemmin edes oikein kiinnittänyt naisten rintoihin huomiota, sillä olen aina ns, kelvannut miehille Suomessa tämmöisenä. Kukaan ei ole ikinä valittanut.
Nyt en muuta näekään kuin naisten rintoja. Telkkarissakin sarjojen juonetkin menee ihan sivu suun, kun katson vain, että miten miltei kaikilla on mua isommat rinnat. Huomaan itsetuntoni murentuneen aivan täysin tämän takia nyt. En siis ole hänelle sanonut, että mulla on pienet rinnat. Hän ei tiedä sitä. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aika pölkkymäiset sääret, vaikka olen hoikka. Sukuvika. Lähes kaikilla suvun naisilla on nämä pölkkysääret. No, miesystävä ihaili 'säihkysääriä' ja puhui niistä tosi usein. Kyllä se söi tunnelmaa. Erosimme muista syistä, mutta oli kyllä kiva päästä siitä säärijankutuksesta eroon!
Minulla on sääret myös todella hirveät. Urheilen, olen muuten hoikka, mutta sääret on mitä on ja pahenee vaan ikääntymisen myötä.
Kätken ne pukeutumisella.Mutta ärsyttihän se nuorempana kun monilla miehillä kauniit sääret oli ykköskriteeri ja ilmoittivat sen ennen säärieni näkemistä. No siihen kosahti muutamakin viritys, annoin pakkeja. Miesparat varmaan pohtivat mikä iskuyrityksessä meni vikaan..
Tarinan opetus: älä koskaan esitä kenellekään ulkoonäkövaatimuksia. Äläkä koskaan kritisoi kenenkään ulkonäköä; ei läsnäolevien eikä poissaolevien.
Käsittämätöntä, sääret ykköskriteeri. Itse ajattelen, että kannattaa kategorisesti kiertää kaukaa kaikki tällaiset tiukkojen ulkonäkökriteerien tyypit. Suosittelen sen sijaan keskittymään pääasiassa luonteeseen ja yhteyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sehän tässä pettymys olikin, kun meillä on huumorintaju yms. natsannu hyvin.
Luulisin, että miehille ei riitä kuitenkaan se, että kemiat kohtaa, jos ulkonäöstä puuttuu se tärkeä asia. Ja ollaan yli nelikymppisiä jo. Mutta iskipä hirveä epävarmuus.
ap
On hullua tulla toisen vinksahtaneesta pakkomielteestä "epävarmaksi".
No hän sanoi, että isot rinnat ovat tärkeät ja mulla on pienet A-kupin rinnat. Noin oman nyrkin kokoiset, himpun isommat kuin omat nyrkit. Mutta siis tosi pienet, kun vertaan muihin. Nyt en mitään muuta näekään kun telkkarissa ja kaupungilla muiden naisten rinnat ja vertailen itseäni muihin. Totean, että miltei kaikilla on mua isommat rinnat. Katson itseäni peilistä ja inhoan näkemääni. Mulle tuli tästä oikeasti kova kriisi.
ap
Jos sun rinnat on isommat kuin sun nyrkit, ne ei ole A-kupit vaan isommat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, kysy siltä ukrainalaiselta mieheltä suoraan onko sille ongelma, että sinulla on pienet rinnat ja lähetä vaikka kuva ylävartalosta (vaatteet päällä). Sittenhän asia selviää.
En kehtaa. Tästä on mulle tullu oikeasti tosi paha itsetuntokriisi nyt. Ja kyllä, olen se sama, joka teki samasta aiheesta aloituksen joku aika sitten. Tää mun olotila pahenee vain. ap
Tykkäät kiusata itseäsi?
En nyt tiedä, mutta haistan palaneen käryä 🐦🔥 Mikäli olette jo pitkään pitäneet yhteyttä, miten on mahdollista, että kuvistasi ei selviä siro rakenteesi. Kun nainen ostaa silarit, hän usein esiintyy ostoksineen tyrkyllä, koska ei koe esiintymisään paljasteluksi kun ulokkeet ovat kuten kallis vaatekin, mitä haluaa ylpeydellä esitellä.👗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sehän tässä pettymys olikin, kun meillä on huumorintaju yms. natsannu hyvin.
Luulisin, että miehille ei riitä kuitenkaan se, että kemiat kohtaa, jos ulkonäöstä puuttuu se tärkeä asia. Ja ollaan yli nelikymppisiä jo. Mutta iskipä hirveä epävarmuus.
ap
No hän sanoi, että isot rinnat ovat tärkeät ja mulla on pienet A-kupin rinnat. Noin oman nyrkin kokoiset, himpun isommat kuin omat nyrkit. Mutta siis tosi pienet, kun vertaan muihin. Nyt en mitään muuta näekään kun telkkarissa ja kaupungilla muiden naisten rinnat ja vertailen itseäni muihin. Totean, että miltei kaikilla on mua isommat rinnat. Katson itseäni peilistä ja inhoan näkemääni. Mulle tuli tästä oikeasti kova kriisi.
ap
Joo, ne on vähän isommat kuin omat rinnat. Mutta kun kokeilen kaupassa B-kuppia, niin niihin jää kyllä oikeasti tyhjää yläosaan silleen, että se kangas lerpattaa päällä tyhjänä eikä se kuppi istu yhtään. Kaupasta ei melkeen ikinä edes löydä A-kuppia, joudun tilaa netistä. Niin se A-kuppi istuu silleen, että menee ihan täyteen. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös kysymys ole tuossa tapauksessa retorinen, koska se mies ei varmaankaan tingi siitä yhdestä ja ainoasta ulkonäkövaatimuksestaan.
Hän ei sanonut, että on yksi ja aino ulkonäkövaatimus.
Hän sanoi, että yksi ulkonäköpiirre on tärkeä.
Ja just sitä mulla ei tietty ole. Kyseesssä nettituttavuus, eikä ole nähnyt, että mulla sitä ei ole.
Ollaan kirjoiteltu vuosia, hän asuu toisessa maassa.
ap
Trolli
Vai traumasidos tms.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, kysy siltä ukrainalaiselta mieheltä suoraan onko sille ongelma, että sinulla on pienet rinnat ja lähetä vaikka kuva ylävartalosta (vaatteet päällä). Sittenhän asia selviää.
En kehtaa. Tästä on mulle tullu oikeasti tosi paha itsetuntokriisi nyt. Ja kyllä, olen se sama, joka teki samasta aiheesta aloituksen joku aika sitten. Tää mun olotila pahenee vain. ap
Kehtaa, oikeasti. Olet nyt pahasti jumissa tuossa ahdistuksen limbossa, etkä saa selvyyttä asiaan ja pääse sieltä pois ennen kuin tämä asia selviää. Kipeäkin totuus on aina tuota parempi. Ei kannata nelikymppisenä enää tuhlata aikaa yhtään enempää, jos/kun suhde on tuhoon tuomittu. Lisäksi, et voi tietää mitä mies lopulta ajattelee suhteestanne, hän voi pitää sitä vaan virkistävänä ajankuluna tai kaveruutena. Lisäksi, aikuinen mies tuskin on harrastamatta sekstailua vuosikausia ja säästää itseään sinulle, varsinkin kun ette ole koskaan tavanneetkaan ja suhteenne laji on epävarma.
Vierailija kirjoitti:
En nyt tiedä, mutta haistan palaneen käryä 🐦🔥 Mikäli olette jo pitkään pitäneet yhteyttä, miten on mahdollista, että kuvistasi ei selviä siro rakenteesi. Kun nainen ostaa silarit, hän usein esiintyy ostoksineen tyrkyllä, koska ei koe esiintymisään paljasteluksi kun ulokkeet ovat kuten kallis vaatekin, mitä haluaa ylpeydellä esitellä.👗
Kun mulla ei ole siro rakenne! On tosi leveä lantio ja muhkea perse ja on ylipainoakin noin 5 kiloa.
Mutta kun nämä kilot eivät ole tulleet rintoihin! En ole mitenkään hento, hoikka enkä siroluinen. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
Joo, ne on vähän isommat kuin omat rinnat. Mutta kun kokeilen kaupassa B-kuppia, niin niihin jää kyllä oikeasti tyhjää yläosaan silleen, että se kangas lerpattaa päällä tyhjänä eikä se kuppi istu yhtään. Kaupasta ei melkeen ikinä edes löydä A-kuppia, joudun tilaa netistä. Niin se A-kuppi istuu silleen, että menee ihan täyteen. ap
Kirjoitusvirhe: eli rintani ovat vähän isommat kuin omat NYRKIT.
Yritin korjata tätä, mutta jäi sensuuriin, katsotaan, tuleeks nyt läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehtaa, oikeasti. Olet nyt pahasti jumissa tuossa ahdistuksen limbossa, etkä saa selvyyttä asiaan ja pääse sieltä pois ennen kuin tämä asia selviää. Kipeäkin totuus on aina tuota parempi. Ei kannata nelikymppisenä enää tuhlata aikaa yhtään enempää, jos/kun suhde on tuhoon tuomittu. Lisäksi, et voi tietää mitä mies lopulta ajattelee suhteestanne, hän voi pitää sitä vaan virkistävänä ajankuluna tai kaveruutena. Lisäksi, aikuinen mies tuskin on harrastamatta sekstailua vuosikausia ja säästää itseään sinulle, varsinkin kun ette ole koskaan tavanneetkaan ja suhteenne laji on epävarma.
Ai siis mun pitäis sanoa sille suoraan, että mulla on pienet rinnat ja mua ahdistaa. En kyllä kehtaa. Mieluummin melkein poikkaisen tämän vuosien nettikirjoittelun kertomatta totuutta. ap
Maailmassahan on muuten paljon miehiä, jotka nimenomaan r a k a s t a v a t pieniä rintoja. Eikö olisi mukavampaa olla sellaisen kanssa parisuhteessa?
Minun ihanne on pitkätukkainen mies, jolla viikset & parta. Ei ole tullut koskaan mieleenkään ilmoittaa sitä seurustelukumppanille, jolla ei ole vaikka ollut pitkää tukkaa ym. 😅 Aika tahditonta olisi. Tuollainen tahditon mies ei siis kiinnosta, koska ei sosiaalisesti älykäs.
Voisin joo. Kukaan ei ole täydellinen. Miksi muuten alkaisimme seurustelemaan, jos ei mies tykkäisi minusta?
Rumilusnainen ei pysty seurustelemaan, koska mies ei huoli sellaista. Miesväki luonnostaan, geeniensä ohjaaman, valitsee nuorikokseen kauniin yksilön.
Mitäs jos mies olisikin joku pahanhajuinen, törppö kuolasuu tms., jos tapaisitte livenä, ap? Rinnat on tässä sivuseikka. Vuosikausien etäsuhteenne perustuu suurelta osin fantasiaan, koska ette ole koskaan tavanneet. Tuo suhde voi kaatua niin moneen käytännön arkiseen asiaan. Tuskin kannattaa nyt panikoida rinnoista.
En jatkaisi, miksi jatkaisin. Ei omasta epävarmuudesta vaan itsekunnioituksesta.
Vierailija kirjoitti:
Rumilusnainen ei pysty seurustelemaan, koska mies ei huoli sellaista. Miesväki luonnostaan, geeniensä ohjaaman, valitsee nuorikokseen kauniin yksilön.
Aika moni mies huolii.