Pystyisitkö alkaa seurustelemaan miehen kanssa, jolle yksi ulkonäköpiirre on tärkeä, mutta sinulla ei sitä ole?
Siinäpä kysymys.
Luovuttaisitko jo heti siinä tutustumisvaiheessa? Tulisiko sinulle liian epävarma olo omasta ulkonäöstäsi, ettet voisi enää jatkaa tutustumista yms.?
Kommentit (84)
Siis sehän tässä pettymys olikin, kun meillä on huumorintaju yms. natsannu hyvin.
Luulisin, että miehille ei riitä kuitenkaan se, että kemiat kohtaa, jos ulkonäöstä puuttuu se tärkeä asia. Ja ollaan yli nelikymppisiä jo. Mutta iskipä hirveä epävarmuus.
ap
En pystyisi. Mies hehkutti hanureita, itsellä pieni ja mitätön.
Se ratkaisee miten paljon mies on kiinnostunut minusta, ei se mitä ajattelee jostain muusta.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies haluaa penistä ja minulla ei sitä ole tarjota niin kai se sitten oli siinä.
En laskisi penistä ulkonäköön.
Vierailija kirjoitti:
Siis sehän tässä pettymys olikin, kun meillä on huumorintaju yms. natsannu hyvin.
Luulisin, että miehille ei riitä kuitenkaan se, että kemiat kohtaa, jos ulkonäöstä puuttuu se tärkeä asia. Ja ollaan yli nelikymppisiä jo. Mutta iskipä hirveä epävarmuus.
ap
On hullua tulla toisen vinksahtaneesta pakkomielteestä "epävarmaksi".
Vierailija kirjoitti:
En olisi mitenkään koskaan sekaantunut mieheen, jolla on jokin ulkonäkökriteeri.
Naisillahan ei koskaan ole mitään ulkonäkökriteereitä miesten suhteen. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku kertoo tutustumisvaiheessa deitilleen, että hänelle on tärkeää sellainen ulkonäköpiirre, jota deitillä ei ole? Entä miksi edes mietit, alkaisitko seurustella?
No ihan hyvä vaan että kertoo niin voi väistää tyyppiä heti ensialkuun, kummankaan aikaa ei mene hukkaan.
No miksi alkaisit? Hän etsii naisen josta tykkää ja sinä etsit miehen kenellä ei tuollaisia ongelmia ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olisi mitenkään koskaan sekaantunut mieheen, jolla on jokin ulkonäkökriteeri.
On niitä, mutta ei niitä huudella. Ja kun se oikea tulee eteen niin niillä ei ole merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös kysymys ole tuossa tapauksessa retorinen, koska se mies ei varmaankaan tingi siitä yhdestä ja ainoasta ulkonäkövaatimuksestaan.
Hän ei sanonut, että on yksi ja aino ulkonäkövaatimus.
Hän sanoi, että yksi ulkonäköpiirre on tärkeä.
Ja just sitä mulla ei tietty ole. Kyseesssä nettituttavuus, eikä ole nähnyt, että mulla sitä ei ole.
Ollaan kirjoiteltu vuosia, hän asuu toisessa maassa.
ap
Ai taas tämä tissijuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla on jotain. Mutta jos JO tapailee pientä lihavaa naista tai miestä on järjen vähyyttä jankuttaa hänelle pitkistä supermalleista.
Tonhan voisi tulkita niin, että mies on niin hullaantunut ap:hen, että ulkonäkökriteerit on lentäneet ikkunasta ulos
Entäs ne toiset ulkonäköpiirteet ja luonteenpiirteet, mitkä on miehelle tärkeitä ja mitkä ap:lla on? Miksi ap unohtaa ne kokonaan?
Mies valitsi minut lyhyen, persjalkasen "emännän". En ole lihava, mutta sellainen roteva, joka korostuu, koska olen lyhyt. Kaikki nämä vuosikymmenet on tuijotellut laihoja siroluisia naisia. Vieläkin, vaikka on jo keski-ikäinen setä. Tämä on ollut mulle tosi iso itsetuntokysymys, koska musta ei tule keijukaista, vaikka laihtuisin neljäkymmentä kiloiseksi. Näyttäisin silloin vain nälkiintyneeltä kääpiöltä. Olen pystynyt elämään tämän kanssa, koska olen hyväksynyt faktat, mutta jos olisin tajunnut tämän kunnolla silloin kaksi vuosikymmentä sitten, olisi mies saanut mennä etsimään keijuaan, ja minä olisin ehkä jonkun muun kanssa saanut tuntea olevani tällaisena sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
On hullua tulla toisen vinksahtaneesta pakkomielteestä "epävarmaksi".
No hän sanoi, että isot rinnat ovat tärkeät ja mulla on pienet A-kupin rinnat. Noin oman nyrkin kokoiset, himpun isommat kuin omat nyrkit. Mutta siis tosi pienet, kun vertaan muihin. Nyt en mitään muuta näekään kun telkkarissa ja kaupungilla muiden naisten rinnat ja vertailen itseäni muihin. Totean, että miltei kaikilla on mua isommat rinnat. Katson itseäni peilistä ja inhoan näkemääni. Mulle tuli tästä oikeasti kova kriisi.
ap
jankuti jankuti jankuti.........................
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aika pölkkymäiset sääret, vaikka olen hoikka. Sukuvika. Lähes kaikilla suvun naisilla on nämä pölkkysääret. No, miesystävä ihaili 'säihkysääriä' ja puhui niistä tosi usein. Kyllä se söi tunnelmaa. Erosimme muista syistä, mutta oli kyllä kiva päästä siitä säärijankutuksesta eroon!
Minulla on sääret myös todella hirveät. Urheilen, olen muuten hoikka, mutta sääret on mitä on ja pahenee vaan ikääntymisen myötä.
Kätken ne pukeutumisella.Mutta ärsyttihän se nuorempana kun monilla miehillä kauniit sääret oli ykköskriteeri ja ilmoittivat sen ennen säärieni näkemistä. No siihen kosahti muutamakin viritys, annoin pakkeja. Miesparat varmaan pohtivat mikä iskuyrityksessä meni vikaan..
Tarinan opetus: älä koskaan esitä kenellekään ulkoonäkövaatimuksia. Äläkä koskaan kritisoi kenenkään ulkonäköä; ei läsnäolevien eikä poissaolevien.
Ap, kysy siltä ukrainalaiselta mieheltä suoraan onko sille ongelma, että sinulla on pienet rinnat ja lähetä vaikka kuva ylävartalosta (vaatteet päällä). Sittenhän asia selviää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aika pölkkymäiset sääret, vaikka olen hoikka. Sukuvika. Lähes kaikilla suvun naisilla on nämä pölkkysääret. No, miesystävä ihaili 'säihkysääriä' ja puhui niistä tosi usein. Kyllä se söi tunnelmaa. Erosimme muista syistä, mutta oli kyllä kiva päästä siitä säärijankutuksesta eroon!
Minulla on sääret myös todella hirveät. Urheilen, olen muuten hoikka, mutta sääret on mitä on ja pahenee vaan ikääntymisen myötä.
Kätken ne pukeutumisella.Mutta ärsyttihän se nuorempana kun monilla miehillä kauniit sääret oli ykköskriteeri ja ilmoittivat sen ennen säärieni näkemistä. No siihen kosahti muutamakin viritys, annoin pakkeja. Miesparat varmaan pohtivat mikä iskuyrityksessä meni vikaan..
Tarinan opetus: älä koskaan esitä kenellekään ulkoonäkövaatimuksia. Äläkä koskaan kritisoi kenenkään ulkonäköä; ei läsnäolevien eikä poissaolevien.
Tämä.
Hukkaan meni aika tällaisen miehen seurassa.