Miten äiti voi vihata omaa lastaan?
Kun lukee paljon narsistiäideistä joilla on suosikkilapsensa ja syntipukkilapsensa ja suoraan sanovat lapselleen et vihaa tätä ja haukkuu myös, niin miten se on edes mahdollista? Koska äitiys ja äidinrakkaus on niin biologista ja sisäänrakennettua.
Kommentit (31)
Kaikkien ei vaan pitäisi saada lapsia.
Itsellä oli myös ristiriitaiset suhteet äitiini. Välillä oli hyvä ja sitten taas huonompi. Olin se suvun mustalammas. Ei ollu korkeakoulun papereita. No sit tuli erokin. No se sit huononti asemaa. Näille ei voi mitään. Nyt jo päässy suurimman asioiden yli.
Äidinrakkaus on usein vastikkeellista. Tahdotonta ja omaa yksityisyyttä vailla olevaa, toisen vallan alla olevaa nukkea on helppo rakastaa, teiniä jo paljon vaikeampaa, eri arvot omaavaa ja tiukat omat rajat asettavaa jo mahdotonta.
Ei voi antaa sitä mitä ei ole koskaan saanut tai oppinut.
Helposti: kun lapsi ei olekaan sellainen minkä on tilannut.
Vaikea tosiaan ymmärtää, kun itselle omat lapset ovat niin rakkaita. Ovat nuoria aikuisia nyt. Heistä on nykyään ihan seuraa. Saa nauraa paljon. Tietty on hetkiä, että ärsyttää joku asia. Sellaista normaalia, kun ollaan läheisiä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien ei vaan pitäisi saada lapsia.
Tyhmyys on lisääntymisen edellytys, ja väestön ÄO laskeekin koko ajan.
Hoivavaisto on joo. Mutta ei nykymallinen elämäntapa, missä nainen joutuu käymään työssä, lapset koulussa, jne. Moderni elämä on se mikä sotkee luonnon prosessit.
Lisääntymislupa pitäisi olla kaikissa maissa. Täytyisi pystyä olemaan raskausajan ilman alkoholia, ja kyllä, ei tippaakaan, kaikki alkoholi suodattuu sikiöparan maksan kautta.
Tietysti myös huumet ym ovat takaisin.
Oletkohan muuten koskaan nähnyt, miten narkkarin vauva kouristelee synnyttyään vieroitusoireissa?
Ainakin ennen mammapalstalla kerrottiin, että ei se nyt pikkuryyppy mitään vaikuta. Jos ei pysty olemaan sitten ilman sitä PIKKU-ryyppyä, niin onneksi olkoon, jos lapsi on terve.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea tosiaan ymmärtää, kun itselle omat lapset ovat niin rakkaita. Ovat nuoria aikuisia nyt. Heistä on nykyään ihan seuraa. Saa nauraa paljon. Tietty on hetkiä, että ärsyttää joku asia. Sellaista normaalia, kun ollaan läheisiä.
Syntymä on kuolemantuomio :(
Ei ikinä olisi sydäntä pakottaa omia rakkaita sellaiseen, vaikka itse sitten saisikin tarpeilleen tyydytystä <3
Raiskarit tekee sitä Sodoman syntiä . Väkivaltaa ja niitä heidän lapsia vihataan .
Vierailija kirjoitti:
Vain pientä lasta kohtaan.
Mun äiti on vihannut mua kohta 60 vuotta, koska se pikkulapsuus loppuu?
Jos sä et ymmärrä narsismista mitään niin miksi kommentoit?
Saamelaiset romanit on myös EVAKKOJA kuin puolalaiset ja ukrit.
Vierailija kirjoitti:
Hoivavaisto on joo. Mutta ei nykymallinen elämäntapa, missä nainen joutuu käymään työssä, lapset koulussa, jne. Moderni elämä on se mikä sotkee luonnon prosessit.
Entäs some. Katsotaan, että muut äidit bilettää vapaalla ja sitten ahdistutaan jos ei itse päästä joka vkonloppu rientoihin.
Jos isukki on saastaise en naiseen koskenut ja itsekin sa astunut Mooses Mosse hampaat hampaista .
Vierailija kirjoitti:
Lisääntymislupa pitäisi olla kaikissa maissa. Täytyisi pystyä olemaan raskausajan ilman alkoholia, ja kyllä, ei tippaakaan, kaikki alkoholi suodattuu sikiöparan maksan kautta.
Tietysti myös huumet ym ovat takaisin.
Oletkohan muuten koskaan nähnyt, miten narkkarin vauva kouristelee synnyttyään vieroitusoireissa?
Ainakin ennen mammapalstalla kerrottiin, että ei se nyt pikkuryyppy mitään vaikuta. Jos ei pysty olemaan sitten ilman sitä PIKKU-ryyppyä, niin onneksi olkoon, jos lapsi on terve.
Auttaisi myös kaikkiin maailman pahimpiin ongelmiin liikakansoituksesta ja tyhmyydestä lähtien, kun määrättäisiin joku testi läpäistäväksi, esim. lentokoneen tai ydinvoimalan suunnittelu. Tällaiset ihmiset eivät lisääntyisi luvasta huolimatta.
Äitini on käytöksellään polttanut välit sisareeni. Minä olen pitänyt välit äitiin silkasta säälistä. Siinä on ihminen jonka suusta ei hyvää sanottavaa tule. Jos hän sanoo vaikka sanan suklaa, niin liitelauseessa todetaan että minä (tämän kirjoittaja) olen liian lihava eikä sitä pitäisi syödä ollenkaan. Viime jouluna - aattoaterialla - tämä alkoi huutamaan: "Sinua olisi pitänyt lyödä lapsena useammin että tottelisit nyt!". Oli siinä isäpuolikin hieman ihmeissään että mitäs nyt...
Stalin murhasi romaneja ja teki heistä evakkoja Karjalassa . HAMPAAT HAMPAISTA MOSSE. Koulu koulusta PORO POROSTA PEURA PEURASTA MOOSES Stalin teki EVAKKOJA puolalaisista kuin saamelaisista kuin eestiläisistä . Nyt ukrit saa karmaa .
Samalla tavalla kuin isä.