Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten äiti voi vihata omaa lastaan?

Vierailija
30.07.2026 |

Kun lukee paljon narsistiäideistä  joilla on suosikkilapsensa ja syntipukkilapsensa ja suoraan sanovat lapselleen et vihaa tätä ja haukkuu myös, niin miten se on edes mahdollista? Koska äitiys ja äidinrakkaus on niin biologista ja sisäänrakennettua.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla kuin isä.

Vierailija
2/37 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien ei vaan pitäisi saada lapsia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain pientä lasta kohtaan.

Vierailija
4/37 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli myös ristiriitaiset suhteet äitiini. Välillä oli hyvä ja sitten taas huonompi. Olin se suvun mustalammas. Ei ollu korkeakoulun papereita. No sit tuli erokin. No se sit huononti asemaa. Näille ei voi mitään. Nyt jo päässy suurimman asioiden yli. 

Vierailija
5/37 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidinrakkaus on usein vastikkeellista. Tahdotonta ja omaa yksityisyyttä vailla olevaa, toisen vallan alla olevaa nukkea on helppo rakastaa, teiniä jo paljon vaikeampaa, eri arvot omaavaa ja tiukat omat rajat asettavaa jo mahdotonta.

Vierailija
6/37 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi antaa sitä mitä ei ole koskaan saanut tai oppinut.

Vierailija
7/37 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti: kun lapsi ei olekaan sellainen minkä on tilannut.

Vierailija
8/37 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea tosiaan ymmärtää, kun itselle omat lapset ovat niin rakkaita. Ovat nuoria aikuisia nyt. Heistä on nykyään ihan seuraa. Saa nauraa paljon. Tietty on hetkiä, että ärsyttää joku asia. Sellaista normaalia, kun ollaan läheisiä.

Vierailija
9/37 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien ei vaan pitäisi saada lapsia. 

Tyhmyys on lisääntymisen edellytys, ja väestön ÄO laskeekin koko ajan.

Vierailija
10/37 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoivavaisto on joo. Mutta ei nykymallinen elämäntapa, missä nainen joutuu käymään työssä, lapset koulussa, jne. Moderni elämä on se mikä sotkee luonnon prosessit.

Vierailija
11/37 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisääntymislupa pitäisi olla kaikissa maissa. Täytyisi pystyä olemaan raskausajan ilman alkoholia, ja kyllä, ei tippaakaan, kaikki alkoholi suodattuu sikiöparan maksan kautta.

Tietysti myös huumet ym ovat takaisin.

Oletkohan muuten koskaan nähnyt, miten narkkarin vauva kouristelee synnyttyään vieroitusoireissa?

Ainakin ennen mammapalstalla kerrottiin, että ei se nyt pikkuryyppy mitään vaikuta. Jos ei pysty olemaan sitten ilman sitä PIKKU-ryyppyä, niin onneksi olkoon, jos lapsi on terve.

Vierailija
12/37 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea tosiaan ymmärtää, kun itselle omat lapset ovat niin rakkaita. Ovat nuoria aikuisia nyt. Heistä on nykyään ihan seuraa. Saa nauraa paljon. Tietty on hetkiä, että ärsyttää joku asia. Sellaista normaalia, kun ollaan läheisiä.

Syntymä on kuolemantuomio :(

Ei ikinä olisi sydäntä pakottaa omia rakkaita sellaiseen, vaikka itse sitten saisikin tarpeilleen tyydytystä <3

Vierailija
13/37 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskarit tekee sitä Sodoman syntiä .  Väkivaltaa ja niitä heidän lapsia vihataan .  

Vierailija
14/37 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain pientä lasta kohtaan.

Mun äiti on vihannut mua kohta 60 vuotta, koska se pikkulapsuus loppuu?

Jos sä et ymmärrä narsismista mitään niin miksi kommentoit?

Vierailija
15/37 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saamelaiset romanit on myös EVAKKOJA kuin puolalaiset ja ukrit. 

Vierailija
16/37 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoivavaisto on joo. Mutta ei nykymallinen elämäntapa, missä nainen joutuu käymään työssä, lapset koulussa, jne. Moderni elämä on se mikä sotkee luonnon prosessit.

Entäs some. Katsotaan, että muut äidit bilettää vapaalla ja sitten ahdistutaan jos ei itse päästä joka vkonloppu rientoihin.

Vierailija
17/37 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos isukki on saastaise  en naiseen koskenut ja itsekin sa  astunut Mooses  Mosse hampaat hampaista . 

Vierailija
18/37 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisääntymislupa pitäisi olla kaikissa maissa. Täytyisi pystyä olemaan raskausajan ilman alkoholia, ja kyllä, ei tippaakaan, kaikki alkoholi suodattuu sikiöparan maksan kautta.

Tietysti myös huumet ym ovat takaisin.

Oletkohan muuten koskaan nähnyt, miten narkkarin vauva kouristelee synnyttyään vieroitusoireissa?

Ainakin ennen mammapalstalla kerrottiin, että ei se nyt pikkuryyppy mitään vaikuta. Jos ei pysty olemaan sitten ilman sitä PIKKU-ryyppyä, niin onneksi olkoon, jos lapsi on terve.

Auttaisi myös kaikkiin maailman pahimpiin ongelmiin liikakansoituksesta ja tyhmyydestä lähtien, kun määrättäisiin joku testi läpäistäväksi, esim. lentokoneen tai ydinvoimalan suunnittelu. Tällaiset ihmiset eivät lisääntyisi luvasta huolimatta.

Vierailija
19/37 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on käytöksellään polttanut välit sisareeni. Minä olen pitänyt välit äitiin silkasta säälistä. Siinä on ihminen jonka suusta ei hyvää sanottavaa tule. Jos hän sanoo vaikka sanan suklaa, niin liitelauseessa todetaan että minä (tämän kirjoittaja) olen liian lihava eikä sitä pitäisi syödä ollenkaan. Viime jouluna - aattoaterialla - tämä alkoi huutamaan: "Sinua olisi pitänyt lyödä lapsena useammin että tottelisit nyt!". Oli siinä isäpuolikin hieman ihmeissään että mitäs nyt...

Vierailija
20/37 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalin murhasi romaneja ja teki heistä evakkoja Karjalassa .   HAMPAAT HAMPAISTA MOSSE. Koulu koulusta PORO POROSTA PEURA PEURASTA MOOSES Stalin teki EVAKKOJA puolalaisista kuin saamelaisista kuin eestiläisistä . Nyt  ukrit saa karmaa . 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän