Menee hermot tupakoitsijoihin
Joka paikassa joutuu jatkuvasti haistella tupakansavua vasten tahtoaan. Kauppojen sisäänkäynneillä, kävelyllä ollessa, myös omassa asunnossa kun tuuletuskanavia pitkin tulee savut kämppään. Ja tupakantumppeja on ulkona siellä sun täällä. Tää ihmisryhmä aiheuttaa kyllä paljon harmia muille. En tiedä mitä pitäis tapahtua että tuo äärimmäisen typerä harrastus loppuis.
Kommentit (103)
Vuosi pari sitten tupakoitsijoita ei näkynyt enää oikein missään, mutta nyt tänä kesänä olen havainnut, että tupakka palaa joka paikassa taas lähes kuten ennen vanhaan. Veikkaan tämän olevan seurausta tupakoitsijoiden koko ajan vaan enemmän ja enemmän ahtaalle laittamisesta, jonkinlaista kapinaa?
Itsekin poltan nykyään paljon enemmän ihmisten ilmoilla, kun parveketupakointia parjataan kaikkialla. Ennen poltin vain ja ainoastaan omalla parvekkeella (ei-savuttomassa talossa), en koskaan julkisesti. Nyt en enää kehtaa polttaa parvekkeella, vaikka lupa olisi, vaan vietän vain vähemmän aikaa kotona, ja tupakat savuavat tuolla ihmisten ilmoilla sitten.
Vierailija kirjoitti:
Jos menee toisten takia hermot, niin silloin olisi aika kiinnittää omaan mielenterveyteen huoniota, sillä tuo ei ole normaalia.
Ei vaan syöpäkääryleitä polttavat pitäisi kiinnittää muihin ihmisiin huomiota.
Olin jo lopettamassa tupakointia pari vuotta sitten, mutta sitten kun alkoi tämä ihme pelleily, ettei parvekkeella enää saa polttaa, niin kaksinkertaistin tupakoinnin. Sitä polttelen liesituulettimen alla ja ulkona en todellakaan enää mieti missä sen sytytän, vaan annan palaa just siinä kohtaa kun huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vuosi pari sitten tupakoitsijoita ei näkynyt enää oikein missään, mutta nyt tänä kesänä olen havainnut, että tupakka palaa joka paikassa taas lähes kuten ennen vanhaan. Veikkaan tämän olevan seurausta tupakoitsijoiden koko ajan vaan enemmän ja enemmän ahtaalle laittamisesta, jonkinlaista kapinaa?
Itsekin poltan nykyään paljon enemmän ihmisten ilmoilla, kun parveketupakointia parjataan kaikkialla. Ennen poltin vain ja ainoastaan omalla parvekkeella (ei-savuttomassa talossa), en koskaan julkisesti. Nyt en enää kehtaa polttaa parvekkeella, vaikka lupa olisi, vaan vietän vain vähemmän aikaa kotona, ja tupakat savuavat tuolla ihmisten ilmoilla sitten.
Kuulostaa aika lapselliselta kapinoida ikään kuin tupakoitsijat olis tässä jotain sorrettuja kun nimenomaan muut joutuu kärsiä tupakoitsijoiden vuoksi. Tupakointi on ok silloin kun sitä tehdään tupakkapaikalla tai muussa sellaisessa ympäristössä jossa ei pakoteta muita polttamaan passiivisesti. Ja kun tumpit laitetaan roskiin.
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Olin jo lopettamassa tupakointia pari vuotta sitten, mutta sitten kun alkoi tämä ihme pelleily, ettei parvekkeella enää saa polttaa, niin kaksinkertaistin tupakoinnin. Sitä polttelen liesituulettimen alla ja ulkona en todellakaan enää mieti missä sen sytytän, vaan annan palaa just siinä kohtaa kun huvittaa.
Ymmärrätkö että siitä parveketupakoinnista menee savut muiden asuntoihin kun ilmanottoaukot on usein siinä parvekkeiden vieressä? Näin ainakin tässä talossa jossa itse asun. Ja silloinkin jos ei ole niin kämppää tuulettaessa tulee savut sisään. Miksi muiden pitäisi suostua hengitteleen sun tupakansavuja? Yksilön vapauksia on perusteltua rajoittaa siinä vaiheessa kun niistä koituu merkittävää haittaa muille. Ja jos poltat sisällä niin pilaat sillä sen asunnon. Ja yleensähän se on vuokrasopimuksessa kiellettyä. Mutta tää on tätä kun on vain minäminäminä. On koettu oikeus erityiskohteluun eikä muista tarvi välittää.
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö että siitä parveketupakoinnista menee savut muiden asuntoihin kun ilmanottoaukot on usein siinä parvekkeiden vieressä? Näin ainakin tässä talossa jossa itse asun. Ja silloinkin jos ei ole niin kämppää tuulettaessa tulee savut sisään. Miksi muiden pitäisi suostua hengitteleen sun tupakansavuja? Yksilön vapauksia on perusteltua rajoittaa siinä vaiheessa kun niistä koituu merkittävää haittaa muille. Ja jos poltat sisällä niin pilaat sillä sen asunnon. Ja yleensähän se on vuokrasopimuksessa kiellettyä. Mutta tää on tätä kun on vain minäminäminä. On koettu oikeus erityiskohteluun eikä muista tarvi välittää.
- Ap
Ymmärrän, ja siksi en enää poltakaan parvekkeella. Mitä vielä muuta täytyy tehdä että neiti sievänenä olisi tyytyväinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Ap
Ymmärrän, ja siksi en enää poltakaan parvekkeella. Mitä vielä muuta täytyy tehdä että neiti sievänenä olisi tyytyväinen?
Riittää että polttaa tupakkapaikalla tai muussa sellaisessa ympäristössä jossa ei pakota muita polttamaan passiivisesti ja laittaa tumpit roskiin.
- Ap
Jännä kun ketään ei kiinnosta että lapset altistuu sille röökille kaduilla, bussipysäkeillä yms. Sen verran voisi ympärilleen katsoa kun aikoo röökin sytyttää että onko lapsia lähettyvillä.
Minä tiedän 100% varmuudella, että tupakan haju ei haittaa ketään. Joidenkin on vain pakko kitistä koko ajan jostain.
Vierailija kirjoitti:
Minä tiedän 100% varmuudella, että tupakan haju ei haittaa ketään. Joidenkin on vain pakko kitistä koko ajan jostain.
Saavat seksuaalista tyydytystä valittamisesta ja maailman tuhoamisesta. Olettavat että tulevat näin vahvemmiksi ja onnellisemmiksi. Kun yhteiskunta tuhoutuu, siinä ei yhden tai muutaman yksilön onnellisuus elä.
Aina voit aloittaa tupakoinnin itsekin. Sillä kerätään melkoisen paljon verorahoja, niin mene yhteiseen pottiin.
Vierailija kirjoitti:
Naapurini polttavat tupakkaa, ajattelin pestä yöllä pyykkiä kun lähdemme reissuun. Minä en valita heille joten oletan että eivät hekään minulle.
Toivottavasti kone hajoaa ja tulee kunnon vesivahinko. Sinun piikkiin.
Mä poltan taloyhtiön määrittelemällä paikalla ja kadulla.Jos joku käy urputtamaan tuosta kadulla polttamisesta niin siitä vaan....Maksan verot toisin kuin kannabiksen pössyttelijät+muut huumehörhöt.Terveiset Helsingin Kalliosta. Ja taatusti löytyy samaistujia Tampereelta,Turusta...
Vierailija kirjoitti:
Röökiaski maksoi viimeksi ostaessani 12,65e. Katson olevani eliittitason veronmaksaja.
Tuolla hinnalla nakkelen tumpit minne lystään.
Tupakansavu haihtuu parin metrin sisällä. Se on haju, jota korkeintaan haistat. Aivan kuten paistumassa olevan pullan tai joulukinkun hajun.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on aivan sama vaikka joku polttaisi askillisen päivässä, kunhan tupakoi jossain sivummalla missä ei aiheuta hajuhaittaa muille.
Minä pyrin polttamaan aina jossain sivummalla. En polta ikinä sisäänkäyntien läheisyydessä, vaan siirryn syrjempään. Terassilla pyrin ottamaan sellaisen paikan, missä ei ole muita lähellä tai ainakaan tupakoimattomia. Ja mitä nämä pahaa oloa kokevat valittajat usein tekevät -kulkevat juuri siitä vierestä ja suureen ääneen yskivät ja valittavat tupakoinnista, vaikka olisin yrittänyt olla kuinka syrjässä.
Jos menee toisten takia hermot, niin silloin olisi aika kiinnittää omaan mielenterveyteen huoniota, sillä tuo ei ole normaalia.