Menee hermot tupakoitsijoihin
Joka paikassa joutuu jatkuvasti haistella tupakansavua vasten tahtoaan. Kauppojen sisäänkäynneillä, kävelyllä ollessa, myös omassa asunnossa kun tuuletuskanavia pitkin tulee savut kämppään. Ja tupakantumppeja on ulkona siellä sun täällä. Tää ihmisryhmä aiheuttaa kyllä paljon harmia muille. En tiedä mitä pitäis tapahtua että tuo äärimmäisen typerä harrastus loppuis.
Kommentit (32)
Pitäisi ostaa vesipistooli ja sammuttaa ne haisevat röökit.
Onko edes laillista tupakoida esim bussiasemalla?
Niin. Tupakointi ei ole kiellettyä ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Julkisella paikalla ulkona saa polttaa niin paljon kuin haluaa, mikään laki ei tätä kiellä.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä, mitä tarkoitat bussiasemalla. Jos se on rakennus, sisällä ei saa polttaa mutta pysäkillä bussia odotellessa saa pössytellä.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi ostaa vesipistooli ja sammuttaa ne haisevat röökit.
Ei vesi vaan tankataan bensalla muhaahaa.
Uli, uli, valita hieman lisää niin tulee hyvä mieli.
Entisenä röökimiehenä sanon , lopettakaa savuttaminen, tervaa saa kaupasta ja kantoja polttamalla.
Röökiaski maksoi viimeksi ostaessani 12,65e. Katson olevani eliittitason veronmaksaja.
Naapurini polttavat tupakkaa, ajattelin pestä yöllä pyykkiä kun lähdemme reissuun. Minä en valita heille joten oletan että eivät hekään minulle.
Asun varmaan aika hyväosaisella alueella, kun tupakkaa ei haista missään.
Vierailija kirjoitti:
Röökiaski maksoi viimeksi ostaessani 12,65e. Katson olevani eliittitason veronmaksaja.
Et ole, vaan menoerä kun tarvitset terveydenhuoltoa ennemmin tai myöhemmin.
Taitaa olla ainoa vaihtoehto savuton talo tai omakotitalo maalla. Ei muu enää auta. Itse asun kerrostalossa ja piti olla savuton, no tässä 3 polttaa ja osa myös aineita. Vaatikaa vuokra alennus, itse aion. Jatkuva savu on terveys riski joka oikeuttaa muuttoon ja vuokran alennus. Savu aiheuttaa päänsärky, unettomuus, astma ym. Ei ne seinät estä savujen leviämistä.
Vierailija kirjoitti:
Pienet on ongelmat elämässä.
Nistit tarvii käyttöhuoneita, että saadaan ne normaalien silmistä pois.
Minuakin häiritsee. Eteenkin kun joku kävelee edessä ja röökkaa kuin jonkinlainen keskiaikainen höyryveturi.