Menee hermot tupakoitsijoihin
Joka paikassa joutuu jatkuvasti haistella tupakansavua vasten tahtoaan. Kauppojen sisäänkäynneillä, kävelyllä ollessa, myös omassa asunnossa kun tuuletuskanavia pitkin tulee savut kämppään. Ja tupakantumppeja on ulkona siellä sun täällä. Tää ihmisryhmä aiheuttaa kyllä paljon harmia muille. En tiedä mitä pitäis tapahtua että tuo äärimmäisen typerä harrastus loppuis.
Kommentit (103)
Missä Pihtiputaan perämetsissä te asutte? En törmä tupakoijiin kuin silloin kuin pari ystävää käy kylässä eikä heidän tupakointinsa häiritse
Saasteet ja savu saa monesti ihon rappeutumaan, rikkoo kollageenia. Eli toisten paska vois olla pois kaupungist
Kantsis käydä Hesa, Espoo, Vantaa seudul siel pitäis kieltää savuttelu, menis metsään röökaa, ei kaduille pikku lasten eteen / koulujen pihojen vieres.
Tupakoitijan velvollisuus on kustantaa kaikkien kaasunaamarit
Yrittää ne tupakki tyypit kaasuttaa lapsia hengilt omalla paskallaan.?
Vierailija kirjoitti:
Niin. Tupakointi ei ole kiellettyä ulkona.
Suuri osa ihmisistä tuntuu vihaavan tupakoitsijoita. Pitäiskö sitte ruveta narkkariksi, alkoholistiksi tai ma muksi niin olisivatten sitten varmaan tyytyväisiä?;)
Hanki joku muu riippuvuus, pelaa vaikka jonkinlaisia pelejä
Tupakansavu on ongelma muiden ongelmien lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Tupakointi ei ole kiellettyä ulkona.
Suuri osa ihmisistä tuntuu vihaavan tupakoitsijoita. Pitäiskö sitte ruveta narkkariksi, alkoholistiksi tai ma muksi niin olisivatten sitten varmaan tyytyväisiä?;)
Tämä palsta ei ole todellista elämää. Pari mielenterveysongelmaista kerrostalokyttääjää ei edusta koko suomea.
Itse en polta mutta ei häiritse vähääkään muiden polttelu.
Kaveri sytytti tupakin bussipysäkin lähellä. Eräs mamma odotteli bussia noin 30 metrin päässä.
Huomasi yhtäkkiä kaverin tupakoivan alkoi kauhea yskiminen vaikka tuuli oli täysin toiseen suuntaan eikä mamma voinut haistaa mitään. Köh Köh Köh ja välillä mulkaisi meitä kohti. Kyllä meitä nauratti.
Vierailija kirjoitti:
Tupakansavu on ongelma muiden ongelmien lisäksi.
Isot on ongelmat elämässäsi. Otan osaa. Käyppä vaikka Ukrainassa matkailemassa välillä.
Okei. No ei ole aiheuttanut mulle ongelmia. Miksi jotkut tumpit riepoo sua?
Muutin savuttomaan taloon pari vuotta sitten ja onhan tää elämä nyt aivan erilaista etenkin kesällä. Voin viettää aikaa omalla parvekkeella ja jättää yöksi ikkunan raolleen. Pyykkejäkin olen kuivattanut parvekkeella. (Tämähän tietysti pitäisi olla mahdollista ihan jokaisessa talossa!)
Liian kauan kärvistelin röökaajien naapurina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Röökiaski maksoi viimeksi ostaessani 12,65e. Katson olevani eliittitason veronmaksaja.
Et ole, vaan menoerä kun tarvitset terveydenhuoltoa ennemmin tai myöhemmin.
VÄÄRIN! Työssäkäyvä taparöökaaja on maksanut hoitonsa moninkertaisesti takaisin. Mites lihavuussairaudet? aaaaivan,ei ole roskaruuassa tai karkeissa haittaveroa. HE ovat aito kuluerä.
Itse lopetin tupakoinnin yli 3 vuotta sitten.
Olen päinvastoin yllättynyt, miten ei juuri koskaan näe tupakoitsijoita enää. Ennen heitä oli usein kauppojen ulko-ovien luona, missä oli tuhkiksia. Hyvin harvoin olen haistanut tupakansavuakaan ja minulla sentään on todella hyvä hajuaisti.
Vierailija kirjoitti:
Okei. No ei ole aiheuttanut mulle ongelmia. Miksi jotkut tumpit riepoo sua?
Koska minulla on ongelmia mielenterveyteni kanssa. Nyt asun savuttomassa talossa ja on keksittävä muita valituksen aiheita.
Mielessä on jo useita.
Pienet on ongelmat, jos toisten tupakointi on ongelma.
Elämässä kyllä useimmilla tuppaa olemaan ongelmia omasta takaa ja onneksi tähänkin auttaa aika, Malta hetken ap. odottaa, saat niitä todellisia haasteita ja ongelmia elämääsi.
Minusta tupakointi ja hajusteiden käyttö on valtavasti vähentänyt.
Vierailija kirjoitti:
Naapurini polttavat tupakkaa, ajattelin pestä yöllä pyykkiä kun lähdemme reissuun. Minä en valita heille joten oletan että eivät hekään minulle.
He eivät ehkä tiedosta että haju kulkeutuu asuntoonne. Kannattaisiko mieluummin sanoa, ystävällisesti, eikä lähteä lapselliselle kostolinjalle. Pyykinpesu yöaikaan on käsittääkseni taloyhtiöissä kielletty?
Minkälaisissa porukoissa oikein pyörit? Minulla voi mennä viikkoja, jotten huomaa tupakan hajua missään.