Menee hermot tupakoitsijoihin
Joka paikassa joutuu jatkuvasti haistella tupakansavua vasten tahtoaan. Kauppojen sisäänkäynneillä, kävelyllä ollessa, myös omassa asunnossa kun tuuletuskanavia pitkin tulee savut kämppään. Ja tupakantumppeja on ulkona siellä sun täällä. Tää ihmisryhmä aiheuttaa kyllä paljon harmia muille. En tiedä mitä pitäis tapahtua että tuo äärimmäisen typerä harrastus loppuis.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienet on ongelmat elämässä.
Nistit tarvii käyttöhuoneita, että saadaan ne normaalien silmistä pois.
Ei vaan jotta vältyttäisiin nuorten yliannoskuolemilta ja voidaan ohjata hoitoon.
Kun etsin ulkona raikasta ilmaa, joku sikarityyppi tai tupakkapirjo on aina jossain. Haluan välttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuakin häiritsee. Eteenkin kun joku kävelee edessä ja röökkaa kuin jonkinlainen keskiaikainen höyryveturi.
Pikkasen ap:n kanssa nyt liioittelette, miksi? Kauppojen ovilla ei kukaan röökaa, enkä kadullakaan ole savusta kärsinyt. Toisaalta en toki liiku enää öiseen aikaan missään.
Meidän pienkerrostalo on savuton, josta olen sanomattoman onnellinen!
Talossamme ei asu röökaajia, siis mitään röökitrafiikkiakaan ei ole, vain ihan normaalia kulkemista.
Täällä kyllä on Prisman pyöräkatoksessa sisäänkäynnin edustalla lähes aina tupakoitsijoita kun sinne menee.
- Ap
Polttaispa naapurit parvekkeella kun itellä ei o varaa ostaa röökiä.
Polta itsekin niin laihdut ja olet onnellisempi
Vierailija kirjoitti:
Niin. Tupakointi ei ole kiellettyä ulkona.
bussipysäkillä on ainakin kieltomerkki...
Vierailija kirjoitti:
Oon nuorena polttanut ja nyt ajattelen että olin kyllä aivan todella typerä.
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Röökiaski maksoi viimeksi ostaessani 12,65e. Katson olevani eliittitason veronmaksaja.
Et ole, vaan menoerä kun tarvitset terveydenhuoltoa ennemmin tai myöhemmin.
Eikös ne röökaajat kuole lääkäreiden mukaan viimeistään 6 kymppisinä eli kauan niitä terveyspalveluita ei tarvitse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon nuorena polttanut ja nyt ajattelen että olin kyllä aivan todella typerä.
- Ap
Vaikeahan siitä on päästä sen minäkin tiedän, mutta ei ajeta tupakoitsijoita liian ahtaalle. Maassamme on paljon mätää juuri nyt, huumeet ja kaikki muu hurja meno🤔
Meillä on savuton kerrostalo. Tupakoitsijoilla kauempana talosta järjestetty oma tupakointipaikka. Toimii hyvin sopu , eikä häiritse pätkääkään meitä ei-tupakoivia. Monesti pysähdytään juttelemaan heidän kanssa siihen tupakkapaikalle, järjestään mukavia ihmisiä ovat.
Ei muutenkaan haittaa kenenkään tupakointi.
Pikkasen ap:n kanssa nyt liioittelette, miksi? Kauppojen ovilla ei kukaan röökaa, enkä kadullakaan ole savusta kärsinyt. Toisaalta en toki liiku enää öiseen aikaan missään.
Meidän pienkerrostalo on savuton, josta olen sanomattoman onnellinen!
Talossamme ei asu röökaajia, siis mitään röökitrafiikkiakaan ei ole, vain ihan normaalia kulkemista.