Onko naisille mitään väliä kuinka vanhalla autolla mies ajaa?
Miehenä ajan 25 vuotta vanhalla Toyotalla ihan vain siksi että auto on halpa huoltaa, kestävä ja käyttökuluiltaan edullinen.
Varaa olisi vaikka uuteen luksusluokan autoon mutta mielellään sijoitan saman summan tuottavaan sijoitukseen, esim. osakkeisiin.
Miehenä olen joskus kuullut toisten miesten pitävän autoa jonkinlaisena naisten valloitusvälineenä. Auto on ollut itselle liikkumisväline enkä ole koskaan välittänyt kuinka vanhalla tai minkänäköisellä autolla ajan. Bemareilla tosin se kehtaisi ajaa, varsinkaan 2000-luvun niiden eräänlaisen juntti-imagon takia
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei suomalaiset miehet maksa naisen menoja."
Niinpä. Suomalainen mies maksaa 50% ruuasta ja syö siitä 75%.
Mies maksaa 100 % sipseistä, suklaasta ja roskaruuasta josta nainen syö 90 %.
Eikä maksa. Mies maksattaa jopa kaljansa naisella.
Minä jouduin maksamaan jopa exän tupakat 🥲 sitten kun se osti moottorikelkan itselleen, niin heitin mäkeen.
Vierailija kirjoitti:
Syökäähän naiset vähän lisää kakkua ja leivonnaisia josko se siitä
Eikös miehet ole tilastojen mukaan tuhdimmassa kunnossa kuin naiset kuitenkin 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu miehestä. Ehkä vähemmän häiritsee jos se on juurikin oma valinta, eikä pihiys näy kaikessa koko ajan muutenkin. Hirveän huonotuloisen kanssa en tiedä jaksaisinko tällä hetkellä, kun itselläkin taloudellisesti tiukkaa. En halua ympäröidä itseäni ihmisillä, jotka vahvistaa kokemusta siitä, että kaikki on aika kurjaa, nyt juuri kun kaikki on aika kurjaa. Olen mielummin melkeinpä yksin, kuin jonkun sellaisen seurassa jonka rahatilanne lisää stressiäni entisestään. Itsestäni tiedän, että tämä on väliaikaista, en halua upota sellaiseen köyhän mielentilaan, jossa toivoa ei näy.
Pihiys = koodikieltä ja tarkoittaa miehen haluttomuutta rahoittaa naisen haaveita (suom. huom.)
Pihiys on sairaalloinen luonteenpiirre, joka ei rajoitu vain rahaan, vaan elämän kaikkiin osa-alueisiin. Piheillä ei myöskään yleensä ole mitään ongelmaa ottaa muilta, ettei tarvitse käyttää omia.
Tiedän mitä pihiys yleisesti tarkoittaa. Huomaa kuitenkin, että naiset käyttävät sitä laveammin miehestä joka ei maksa heidän kaikkia päähänpistojaan kyselemättä.
Ei suomalaiset miehet maksa naisen menoja.
Eihän ne pysty edes trefeillä kahvia tarjomaan, niin miten ne muka maksaisi muitakaan menoja. Kovasti kyllä väittää osa moista, mutta ne on vain puhetta
Totta. Suomimiehelle jo sumpin tarjoaminen naiselle on kova juttu. Silloin naisen pitäisi olla ihan myyty.
No laatu kun on mitä on niin irvistyttäähän se pari euroa maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai on. Eivät sitä myönnä koskaan mutta mitä kalliimpi auto sitä mielenkiintoisempi mies.
Entä kun miehellä ei ole autoa. 😁
Toisten apuun luottava tai käyttää liikaa aikaa siirtymisiin paikasta toiseen (pyörä, bussi), tai sitten tosi nuori. Mikään näistä ei iske.
Joku jolla ei ole tarjota elintason parannusta eli ei mielenkiintoinen mies.
Joku joka pummaa minulta kyytiä milloin minnekkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös miehet ole tilastojen mukaan tuhdimmassa kunnossa kuin naiset kuitenkin 🤔
Kyllähän se naisilla rasvaprosentti hipoo 99 %.
Vierailija kirjoitti:
Syö sinä vaan. Minä en halua pilata terveyttä.
Suomalaisesta persjalkasesta läskiakasta en maksaisi mitään.
Mieluummin vanha , taloudellinen auto. En ole kiinnostunut miehestä, joka laittaa paljon rahaa autoon, mieluummin sijoittaisi järkevästi. Tosin olen jo vanha rouva 😁
Jos nainen on auton vuoksi miehen kanssa niin sehän lähtee seuraavan matkaan jos hänellä on hienompi. Kannattaa ajaa rämällä että välttää nämä kullankaivajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu miehestä. Ehkä vähemmän häiritsee jos se on juurikin oma valinta, eikä pihiys näy kaikessa koko ajan muutenkin. Hirveän huonotuloisen kanssa en tiedä jaksaisinko tällä hetkellä, kun itselläkin taloudellisesti tiukkaa. En halua ympäröidä itseäni ihmisillä, jotka vahvistaa kokemusta siitä, että kaikki on aika kurjaa, nyt juuri kun kaikki on aika kurjaa. Olen mielummin melkeinpä yksin, kuin jonkun sellaisen seurassa jonka rahatilanne lisää stressiäni entisestään. Itsestäni tiedän, että tämä on väliaikaista, en halua upota sellaiseen köyhän mielentilaan, jossa toivoa ei näy.
Pihiys = koodikieltä ja tarkoittaa miehen haluttomuutta rahoittaa naisen haaveita (suom. huom.)
Pihiys on sairaalloinen luonteenpiirre, joka ei rajoitu vain rahaan, vaan elämän kaikkiin osa-alueisiin. Piheillä ei myöskään yleensä ole mitään ongelmaa ottaa muilta, ettei tarvitse käyttää omia.
Tiedän mitä pihiys yleisesti tarkoittaa. Huomaa kuitenkin, että naiset käyttävät sitä laveammin miehestä joka ei maksa heidän kaikkia päähänpistojaan kyselemättä.
Eihän ne pysty edes trefeillä kahvia tarjomaan, niin miten ne muka maksaisi muitakaan menoja. Kovasti kyllä väittää osa moista, mutta ne on vain puhetta
Totta. Suomimiehelle jo sumpin tarjoaminen naiselle on kova juttu. Silloin naisen pitäisi olla ihan myyty.
Slaavilaisilla naisilla on ihan oma nimitykensä tällaisille treffeille ja pitävät aivan järjettömänä sitä, että suomalaiset naiset suostuvat tällaisiin.
Oma mies on slaavi ja meidän ensitreffien jälkeen miehen äiti soitti minulle ja pyysi anteeksi, kun poikansa ei ollut järjestänyt kunnon treffejä. Nykyään anoppi on ihan sinut sen kanssa, että poikansa seurustelee tavallisen suomalaisen naisen kanssa, joka lähinnä vaivaantuisi mahtipontisista treffeistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No laatu kun on mitä on niin irvistyttäähän se pari euroa maksaa.
Eikö tasosi riitä laatunaisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, "söiskö salaatin". Sitte illalla vähän sipsiä ja jätskiä ja ihmettelyä miten posket vaan pyöristyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai on. Eivät sitä myönnä koskaan mutta mitä kalliimpi auto sitä mielenkiintoisempi mies.
Entä kun miehellä ei ole autoa. 😁
Toisten apuun luottava tai käyttää liikaa aikaa siirtymisiin paikasta toiseen (pyörä, bussi), tai sitten tosi nuori. Mikään näistä ei iske.
Se on sinun ongelma.
Minun miehellä ei ole autoa. Minulla ei ole edes ajokorttia. Täällä on hyvä julkinen liikenne.
Suomessa ei ole missään sellaista julkista liikennettä minkä varaan viitsisi vielä aikuisena jättäytyä. Lähin toimiva julkinen liikenne on Tukholmassa. Ei vain ole aikaa siihen, että töihin menoon menee 1,5 h ja jotain Ikean reissua pitää suunnitella anopin ja appiukon kanssa, joilla on auto. Tuo ei ole aikuisen ihmisen elämää.
Vierailija kirjoitti:
Älä välitä - en minäkään suomalaisesta miehestä. Hollantilaiset ja norjalaiset on miesten aatelia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt joku otti inkkelin trollailut taas ihan tosissaan :D
Itseasiassa pidän vähän tyhmänä ihmisiä, jotka haluaa välttämättä sen uusimman mahdollisen auton ja maksaa jostain huolloista satoja euroja joka vuosi. Ei nyt millään ihan rämällä kotterollakaan tarvi ajaa, mutta joku perusauto on ihan hyvä. Yhtä tyhmää on ostaa aina uusin ja kallein puhelin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Slaavilaisilla naisilla on ihan oma nimitykensä tällaisille treffeille ja pitävät aivan järjettömänä sitä, että suomalaiset naiset suostuvat tällaisiin.
Oma mies on slaavi ja meidän ensitreffien jälkeen miehen äiti soitti minulle ja pyysi anteeksi, kun poikansa ei ollut järjestänyt kunnon treffejä. Nykyään anoppi on ihan sinut sen kanssa, että poikansa seurustelee tavallisen suomalaisen naisen kanssa, joka lähinnä vaivaantuisi mahtipontisista treffeistä.
Ylläoleva kertoo kaiken loisten mielenlaadusta ja todistaa sen todeksi, että mies on naiselle ensisijaisesti paovelija ja rahoittaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, "söiskö salaatin". Sitte illalla vähän sipsiä ja jätskiä ja ihmettelyä miten posket vaan pyöristyy
Ei tarvitse täällä kertoa mitä sinä syöt. Minulla on kapeat kasvot. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vähän meni nyt tunteisiin siellä päässä.
Se on sinun ongelma.
Minun miehellä ei ole autoa. Minulla ei ole edes ajokorttia. Täällä on hyvä julkinen liikenne.