Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naisille mitään väliä kuinka vanhalla autolla mies ajaa?

Vierailija
29.07.2026 |

Miehenä ajan 25 vuotta vanhalla Toyotalla ihan vain siksi että auto on halpa huoltaa, kestävä ja käyttökuluiltaan edullinen.

Varaa olisi vaikka uuteen luksusluokan autoon mutta mielellään sijoitan saman summan tuottavaan sijoitukseen, esim. osakkeisiin.

Miehenä olen joskus kuullut toisten miesten pitävän autoa jonkinlaisena naisten valloitusvälineenä. Auto on ollut itselle liikkumisväline enkä ole koskaan välittänyt kuinka vanhalla tai minkänäköisellä autolla ajan. Bemareilla tosin se kehtaisi ajaa, varsinkaan 2000-luvun niiden eräänlaisen juntti-imagon takia

Kommentit (106)

Vierailija
1/106 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä en ole huomannut naisrintamalla minkäänlaista merkitystä millä autolla ajan

Vierailija
2/106 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö, mä ajan 2006 vuoden Nissanilla. En osta uutta ennen kuin tää lahoaa alta. Auto on turhake.

N35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/106 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden naisen, jolla on väliä. Itselleni ei ole mitään väliä, mutta jos mies olisi muuten varakas ja ajaisi jollain ihan järkyttävällä paskalla, olettaisin hänet luonteeltaan pihiksi, enkä sekaantuisi. 

Vierailija
4/106 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole väliä, jos se auto toimii. Jos se on jatkuvasti poissa käytöstä, se on huono. Ja jos se on liian hieno ajettavaksi, se on huono.

Vierailija
5/106 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarmuus ja selittely on turn off. 

Vierailija
6/106 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain miehet välittävät (poikkeukset vahvistavat säännön). Kukaan ei rakastu tai jätä rakastumatta, esineen vuoksi. Syy on jossain muualla. 

Vierailija
7/106 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla ole mitään muuta tarjottavaa naisille kuin auto? Ja millä vuosisadalla oikein elät? Mulla on itselläni kallis auto, ihan omaksi ilokseni kun autot kiinnostaa, miksi mua kiinnostaisi miehen omaisuus? Paitsi siinä mielessä, ettei se mies ala lokkeilla kun huomaa millä ajan.

N

Vierailija
8/106 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonnin reuhulla saa naista

Vierailija
9/106 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama millä ajavat, kunhan jättävät minut rauhaan.

Vierailija
10/106 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisen tuttavapiiristä. Jos nainen kokee siellä on joku ärsyttävä nainen, auto pitää silloin olla parempi kuin sillä ärsyttävällä naisella. Tosin nainen lähtökohtaisesti haluaa olla kanalauman huipulla eli varman päälle pelaamalla mies hankkii paremman auton kuin kellään muulla.

Vierailija
11/106 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla väliä  kuin toisille miehille, tietysti jotkut voi olla siitäkin kiinnostunut

Vierailija
12/106 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä. Ehkä vähemmän häiritsee jos se on juurikin oma valinta, eikä pihiys näy kaikessa koko ajan muutenkin. Hirveän huonotuloisen kanssa en tiedä jaksaisinko tällä hetkellä, kun itselläkin taloudellisesti tiukkaa. En halua ympäröidä itseäni ihmisillä, jotka vahvistaa kokemusta siitä, että kaikki on aika kurjaa, nyt juuri kun kaikki on aika kurjaa. Olen mielummin melkeinpä yksin, kuin jonkun sellaisen seurassa jonka rahatilanne lisää stressiäni entisestään. Itsestäni tiedän, että tämä on väliaikaista, en halua upota sellaiseen köyhän mielentilaan, jossa toivoa ei näy.

Vierailija
13/106 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sulla ole mitään muuta tarjottavaa naisille kuin auto? Ja millä vuosisadalla oikein elät? Mulla on itselläni kallis auto, ihan omaksi ilokseni kun autot kiinnostaa, miksi mua kiinnostaisi miehen omaisuus? Paitsi siinä mielessä, ettei se mies ala lokkeilla kun huomaa millä ajan.

N

Auto ei ole ollut itselle koskaan mikään naistenvalloitusväline ja kysyinkin siksi koska jotkut muut miehet näin olettavat olevan.

Ap

Vierailija
14/106 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on. Eivät sitä myönnä koskaan mutta mitä kalliimpi auto sitä mielenkiintoisempi mies.

Vierailija
15/106 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin taas huomaa, kuinka miehet luulevat naisten kiinnostuvan samoista asioista miehessä mistä miehet itse kiinnostuvat toisissa miehissä. Ja sitten nämä samat tanopäät ottavat deittailuvinkkejä toisilta miehiltä ja sen tuloksena on ollut yksinäisten miesten manosfääri, mutta jotenkin jännästi edelleen naisten vika :D

Vierailija
16/106 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tainnut ketään kiinnostaa kolmeenkymmeneen viiteen vuoteen autoni merkki tai ikä, miksi ketään kiinnostaisi nyt?

Vierailija
17/106 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kuullut yhdenkään naisen mainitsevan mitään autoista liittyen tällätavoin miehiin. Eli ainakaan yleistä ei ole, että naisia ne autot siinä mielessä kiinnostais. 

Vierailija
18/106 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miehestä. Ehkä vähemmän häiritsee jos se on juurikin oma valinta, eikä pihiys näy kaikessa koko ajan muutenkin. Hirveän huonotuloisen kanssa en tiedä jaksaisinko tällä hetkellä, kun itselläkin taloudellisesti tiukkaa. En halua ympäröidä itseäni ihmisillä, jotka vahvistaa kokemusta siitä, että kaikki on aika kurjaa, nyt juuri kun kaikki on aika kurjaa. Olen mielummin melkeinpä yksin, kuin jonkun sellaisen seurassa jonka rahatilanne lisää stressiäni entisestään. Itsestäni tiedän, että tämä on väliaikaista, en halua upota sellaiseen köyhän mielentilaan, jossa toivoa ei näy.

Pihiys = koodikieltä ja tarkoittaa miehen haluttomuutta rahoittaa naisen haaveita (suom. huom.)

Vierailija
19/106 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai on. Eivät sitä myönnä koskaan mutta mitä kalliimpi auto sitä mielenkiintoisempi mies.

Entä kun miehellä ei ole autoa. 😁

Vierailija
20/106 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhalla autolla ajava mahdollisesti osaa korjata sitä autoa itse ja on muutenkin käytännönläheinen tyyppi. En ymmärrä mitään autoista, mutta jos hankkisin auton, niin luultavasti vanhan, koska näin olen kuullut, että niissä uusissa on kaikenmaailman tietokoneohjelmat ja niihin kun tulee vika niin vain kalliissa merkkihuoltamossa saa korjautettua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi