Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naisille mitään väliä kuinka vanhalla autolla mies ajaa?

Vierailija
29.07.2026 |

Miehenä ajan 25 vuotta vanhalla Toyotalla ihan vain siksi että auto on halpa huoltaa, kestävä ja käyttökuluiltaan edullinen.

Varaa olisi vaikka uuteen luksusluokan autoon mutta mielellään sijoitan saman summan tuottavaan sijoitukseen, esim. osakkeisiin.

Miehenä olen joskus kuullut toisten miesten pitävän autoa jonkinlaisena naisten valloitusvälineenä. Auto on ollut itselle liikkumisväline enkä ole koskaan välittänyt kuinka vanhalla tai minkänäköisellä autolla ajan. Bemareilla tosin se kehtaisi ajaa, varsinkaan 2000-luvun niiden eräänlaisen juntti-imagon takia

Kommentit (106)

Vierailija
41/106 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miehestä. Ehkä vähemmän häiritsee jos se on juurikin oma valinta, eikä pihiys näy kaikessa koko ajan muutenkin. Hirveän huonotuloisen kanssa en tiedä jaksaisinko tällä hetkellä, kun itselläkin taloudellisesti tiukkaa. En halua ympäröidä itseäni ihmisillä, jotka vahvistaa kokemusta siitä, että kaikki on aika kurjaa, nyt juuri kun kaikki on aika kurjaa. Olen mielummin melkeinpä yksin, kuin jonkun sellaisen seurassa jonka rahatilanne lisää stressiäni entisestään. Itsestäni tiedän, että tämä on väliaikaista, en halua upota sellaiseen köyhän mielentilaan, jossa toivoa ei näy.

Pihiys = koodikieltä ja tarkoittaa miehen haluttomuutta rahoittaa naisen haaveita (suom. huom.)

Pihiys on sairaalloinen luonteenpiirre, joka ei rajoitu vain rahaan, vaan elämän kaikkiin osa-alueisiin. Piheillä ei myöskään yleensä ole mitään ongelmaa ottaa muilta, ettei tarvitse käyttää omia. 

Tiedän mitä pihiys yleisesti tarkoittaa. Huomaa kuitenkin, että naiset käyttävät sitä laveammin miehestä joka ei maksa heidän kaikkia päähänpistojaan kyselemättä.

Ei suomalaiset miehet maksa naisen menoja.

Jooo ei tosiaan ei 🤭

Vierailija
42/106 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toyotalla ajavat eivät todellakaan pääse jatkoon.

Auto saa kyllä olla vanha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/106 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miehestä. Ehkä vähemmän häiritsee jos se on juurikin oma valinta, eikä pihiys näy kaikessa koko ajan muutenkin. Hirveän huonotuloisen kanssa en tiedä jaksaisinko tällä hetkellä, kun itselläkin taloudellisesti tiukkaa. En halua ympäröidä itseäni ihmisillä, jotka vahvistaa kokemusta siitä, että kaikki on aika kurjaa, nyt juuri kun kaikki on aika kurjaa. Olen mielummin melkeinpä yksin, kuin jonkun sellaisen seurassa jonka rahatilanne lisää stressiäni entisestään. Itsestäni tiedän, että tämä on väliaikaista, en halua upota sellaiseen köyhän mielentilaan, jossa toivoa ei näy.

Pihiys = koodikieltä ja tarkoittaa miehen haluttomuutta rahoittaa naisen haaveita (suom. huom.)

Pihiys on sairaalloinen luonteenpiirre, joka ei rajoitu vain rahaan, vaan elämän kaikkiin osa-alueisiin. Piheillä ei myöskään yleensä ole mitään ongelmaa ottaa muilta, ettei tarvitse käyttää omia. 

Tiedän mitä pihiys yleisesti tarkoittaa. Huomaa kuitenkin, että naiset käyttävät sitä laveammin miehestä joka ei maksa heidän kaikkia päähänpistojaan kyselemättä.

😂

Vierailija
44/106 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha odottaa mitään rehellisiä vastauksia naisilta tähän.

Koska minua kiinnostaa muitten miesten vehkeet, niin naisiakin on pakko kiinnostaa ne! Nih!

Ei tässä siitä vehkeestä ole kyse vaan siitä onko sillä pätäkkää elättää mut JA ostella lahjoja.

Sori, mutta mun viesti ei ollut varsinaisesti osoitettu sulle, vaan hauskuuttamaan ketjun muita naisia.

Vierailija
45/106 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääasia että on rahaa ostaa mulle 500 euron veska.

Kukaan ei odota suomalaiselta mieheltä tuollaista. Suomalaiset miehet on todennäköisesti telluksen piheimpiö. Se vaan, että ei jaksais kuunnella mitään kitinää, jos haluaa ruokakaupassa ostaa vaikka paistopisteleipää tai värjäyttää hiuksensa kampaajalla kotivärin sijaan ja omilla rahoilla. Tämä maa on täynnä miehiä jotka kitisee tämän tason menoista.

Vierailija
46/106 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei odota suomalaiselta mieheltä tuollaista. Suomalaiset miehet on todennäköisesti telluksen piheimpiö. Se vaan, että ei jaksais kuunnella mitään kitinää, jos haluaa ruokakaupassa ostaa vaikka paistopisteleipää tai värjäyttää hiuksensa kampaajalla kotivärin sijaan ja omilla rahoilla. Tämä maa on täynnä miehiä jotka kitisee tämän tason menoista.

Uskotko edes itse omia valheitasi? Miten kehtaat? Todellakin odottaa, hyvin moni!

Vierailija
47/106 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän ne pysty edes trefeillä kahvia tarjomaan, niin miten ne muka maksaisi muitakaan menoja. Kovasti kyllä väittää osa moista, mutta ne on vain puhetta

Vierailija
48/106 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten haaveet = että miehet jättäisivät rauhaa (suom.huom.)

On muuten ihan ilmaista.

Vierailija
49/106 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha odottaa mitään rehellisiä vastauksia naisilta tähän.

Koska minua kiinnostaa muitten miesten vehkeet, niin naisiakin on pakko kiinnostaa ne! Nih!

Ei tässä siitä vehkeestä ole kyse vaan siitä onko sillä pätäkkää elättää mut JA ostella lahjoja.

Sori, mutta mun viesti ei ollut varsinaisesti osoitettu sulle, vaan hauskuuttamaan ketjun muita naisia.

Mä vaan huolehdin kanssasiskojen edusta. Vakava aihe.

Vierailija
50/106 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei suomalaiset miehet maksa naisen menoja."

Niinpä. Suomalainen mies maksaa 50% ruuasta ja syö siitä 75%.

Vierailija
51/106 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. odotukset suomalaisia miehiä kohtaan ovat olleet jo vuosia ihan nollassa.

Vierailija
52/106 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kiinnostunut autoista, joten ei ole väliä. Vähän kyllä harmittaa, kun oman miehen auto on aina vain hajalla, kun se ei muista varata korjaamoaikaa. Ajaa sitten minun autollani, joten minun pitää kulkea bussilla.

Vierailija
53/106 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies maksaa 100 % sipseistä, suklaasta ja roskaruuasta josta nainen syö 90 %.

Vierailija
54/106 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole väliä ja tuohan kuulostaa vaan järkevältä, että vaikka rahaa olisi niin ei tarvi saada sitä kalleinta. 

Vierailija
55/106 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä kuullut yhdenkään naisen mainitsevan mitään autoista liittyen tällätavoin miehiin. Eli ainakaan yleistä ei ole, että naisia ne autot siinä mielessä kiinnostais. 

Eivät tietenkään huutele mutta kallis auto = varallisuutta => "se on niin sympaattinen"

Ei, kyllä me naisten kesken keskustellaan todella avoimesti kaikista tällaisista asioista. Jos jollekin miehen varallisuus on tärkeää, niin ei ole sitä salaillut. 

Vierailija
56/106 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökäähän naiset vähän lisää kakkua ja leivonnaisia josko se siitä

Vierailija
57/106 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies maksaa 100 % sipseistä, suklaasta ja roskaruuasta josta nainen syö 90 %.

Eikä maksa. Mies maksattaa jopa kaljansa naisella.

Vierailija
58/106 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään väliä! Aivan sama,minkälainen kottero.

Vierailija
59/106 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inkkelinaisille vinkki: laihduta

Vierailija
60/106 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän ne pysty edes trefeillä kahvia tarjomaan, niin miten ne muka maksaisi muitakaan menoja. Kovasti kyllä väittää osa moista, mutta ne on vain puhetta

Totta. Suomimiehelle jo sumpin tarjoaminen naiselle on kova juttu. Silloin naisen pitäisi olla ihan myyty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän