HS: Naiset arvostavat herrasmiehiä, miksi niin harva on sellainen?
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011886291.html
Jokainen nainen arvostaa hyvin käyttäytyviä miehiä.
Kommentit (122)
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Niin makaa kuin petaa.
Siinä pari opetusta naisille jotka voisitte sisäistää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on sellainen asia kuin tasa-arvo. Miehen ei tarvitse olla jotain naisen vuoksi, naisella ei ole oikeutta sellaista vaatia tai edes toivoa.
Miksi niin kovin harva nainen on herrasmies - ei siinä kysellä biologista sukupuolta, naisella voi olla herrasmiehen identiteetti.
Ei tarvitse, mutta koska naiset arvostavat herrasmiehiä, se kannattaisi. En ymmärrä miksi miehet valittavat yksin jäämistä, mutta käyttäytyvät rujosti. Herrasmiehen käytöksellä sitä seuraakin voisi saada.
Myös miehet arvostavat heitä arvostavaa naista, joten todellisuudessa herrasmiesten vähyys johtuu siitä, että meille ei ole arvoisiaan naisia.
Arvostan normaalipainoisia naisia mutta heitä on kovin vähän.
Työnna nainen herrasmieshorinasi persereikääsi ja painu v i t t u u n.
Naiset odottavat miehen olevan herrasmies, mutta päätyvät pelimiehen sänkyyn samana iltana. Herrasmies hyvine tapoineen kiinnostaa vain silloin, kun hänestä on hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset ei ole sen ajan normien mukaisia? Ihan naurettava ajatuskin, että kun suuri osa naisistakin on käytökseltään kuin jotain tukkijätkiä, niin yhtäkkiä heitä tulisikin kohdella kuin jotain aatelisia.
Nyt puhutaan miehistä, ei naisista. Jos kutakuinkin joka ikinen nainen arvostaa miestä, joka avaa oven, kantaa kauppakassit, huomioi kauniisti muut ihmiset, pukeutuu siististi, osaa syödä siististi, puhua kauniisti jne. Miksi miehet eivät käyttäydy näin tai pyri käyttäytymään, jos osaaminen ei vielä riitä?
Kuka ei pidä ihmisistä, jotka tekevät itselle mukavia asioita? Miten noista asioista yksikään on sellainen, joita nimenomaisesti miesten tulisi tehdä?
Kuten sanoin, miesten ja naisten käytöksessä ei ole nykypäivänä mitenkään merkittävää eroa, joten en ymmärrä miksi pitäisi eritoten puhua asioista joita juuri miesten tulisi tehdä?
Niin ei ole eroa, siksihän niitä suhteita, perheitä ja lapsia ei synny. Hesarin jutun herrasmiehetkin olivat hyötyneet käytöstavoistaan ihan jokainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska naiset ei itse ole sen arvoisia että niille kannattaisi olla herrasmies. Läskejä ja vastenmielisiä demarifemakoita, sellaisia helvetin oksettavia naama norsunvitulla olevia myrkkypillereitä kaikki tyynni. Ulkonäön perusteella ei pysty sanomaan onko kyseessä nainen vai merestä rantautunut ryhävalas.
Kannattaa kulkea itse ensin sen peilin edestä useampaan kertaan ja repiä se syöpäisen demaripaskasakin jäsenkirja ja katkaista kaikki yhteytensä siihen syöpäsakkiin, sen jälkeen tarkastella sitä omaa asennettaan ja miettiä paikkaansa ravintoketjussa. Lopuksi tiputtaa paino normaaliin painoon. Vasta noiden jälkeen kannattaa alkaa kyselemään niiden herrasmiesmäisyyksien perään.
Tekstisi paljastaa kyllä sen että et ole kenenkään naisen arvoinen. Äitisikin huolehti sinusta vain säälistä sen pakollisen ajan.
Imasehan persvittuas kanttura ja kysy miksi kukaan haluaisi olla tuollaiselle kusiaiselle kohtelias.
Hyvät naiset ja herrasmiehet ovat jääneet historian lehdille
Ei välttämättä niinkään harva, mutta emme liiku siellä missä naiset. Saalistajat kulkevat perässänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse arvostan naisia, jotka antavat minulle rahaa ja pillua ja tekevät kaikki kotityöt. Miksi niin harva nainen on tällainen?
Ehkä saisit pildeä jos olisit herrasmies? Ja kotitöitäkin tekisi mieluummin jos herrasmies hemmottelisi naista.
Ei luulisi olevan vaikea yhtälö, mut oo sit ilman.
Kiitos. Juuri tätä minä hainkin. Heti alkoi henkilöön menevät hyökkäykset, kun mies toivoo naiselta jotain. Henkilöön ei hyökätä, kun nainen toivoo mieheltä jotain.
Naiset ovat kyllä narsistista porukkaa jos luulevat vielä 2026 että miehet tulevat palvomaan maata jalkojen alla.
Hah!
Vierailija kirjoitti:
Teillä naisilla ei ole mitään erityisasemaa.
Ei. Mutta on valinnan vapaus (kuten miehilläkin). Jos joku haluaa miehen (tai naisen) joka tekee asioita x niin hän voi valita olla sellaisen kanssa tai valita olla yksin eikä tyytyä mihinkään muuhun.
Vierailija kirjoitti:
Itse arvostan kunniallisia naisia. Heitä ei juuri ole.
Onhan heitä, mutta eivät yleensä ole kiinnostunut miehistä, jotka haluavat vahtia heidän "kunniaansa".
Vierailija kirjoitti:
Haistakaa naiset iso v-ttu!
Oot vaan kade kun et itse saa haistella 😇
Olisipa mahdollista olla kohtaamatta naisia missään.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat kyllä narsistista porukkaa jos luulevat vielä 2026 että miehet tulevat palvomaan maata jalkojen alla.
Hah!
Monet miehet niiin tekevät ja siksi he ovatkin parisuhteissa, tyytyväisiä perheenisiä säännöllisellä seksielämällä.
Vierailija kirjoitti:
Arvostan normaalipainoisia naisia mutta heitä on kovin vähän.
Ihan yhtä vähän kuin normaalipainoisia miehiäkään on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Mutta on valinnan vapaus (kuten miehilläkin). Jos joku haluaa miehen (tai naisen) joka tekee asioita x niin hän voi valita olla sellaisen kanssa tai valita olla yksin eikä tyytyä mihinkään muuhun.
Juuri näin. Siinäpähän on yksin.