HS: Naiset arvostavat herrasmiehiä, miksi niin harva on sellainen?
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011886291.html
Jokainen nainen arvostaa hyvin käyttäytyviä miehiä.
Kommentit (122)
Aika ummehtunutta tuollainen lokerointi miehiksi ja naisiksi.
Itse arvostan kunniallisia naisia. Heitä ei juuri ole.
Hyvä että miehen oikea luonne tulee ajoissa esiin. Mutta julkisessa paikassa hyvä auttaa muita hädässä. Siis mikäli ei ole huijaus.
Nykyajan tatuoidut naiset eivät ole prinsessoja.
Naistoimittelija kirjottelemassa ummehtuneita mieskäsityksiään.
1950-luku soitti ja pyysi palaamaan.
Arvostan naisia jotka eivät ole hässineet jokaisen vastaantulevan kaksilahkeisen kanssa. Heitä on todeeella vähän.
Katsokoot naiset peiliin, teitä inhotaan ihan syystä. Miksi olisin kohtelias teille kusipäille?
Noi pätee ihan kaikkiin ihmisiin että jos toinen on tulossa takaalta niin sillekkin pidetään ovea samalla kun itse menee sisään. Ei se tee kenestäkää herrasmiestä tai naista vaan ne on yleisiä käytöstapoja
Mutta eihän naiset edes halua miestä elämäänsä. Miksi miehen pitäisi siis olla jokin satujen ritari?
Vierailija kirjoitti:
Naistoimittelija kirjottelemassa ummehtuneita mieskäsityksiään.
1950-luku soitti ja pyysi palaamaan.
Herrasmiesten käytös on pysynyt vuosikymmenestä toiseen samanlaisena, mutta miksi se pitäisi nyt hylätä? Mitä parempaa mukan on miehistä saatavissa?
Arvostan kotiäitejä. Heitä on nykyään liian vähän.
Meillä on sellainen asia kuin tasa-arvo. Miehen ei tarvitse olla jotain naisen vuoksi, naisella ei ole oikeutta sellaista vaatia tai edes toivoa.
Miksi niin kovin harva nainen on herrasmies - ei siinä kysellä biologista sukupuolta, naisella voi olla herrasmiehen identiteetti.
Vierailija kirjoitti:
Itse arvostan naisia, jotka antavat minulle rahaa ja pillua ja tekevät kaikki kotityöt. Miksi niin harva nainen on tällainen?
Älä luovuta. Älä tyydy! Pidä kriteereistäsi kiinni ja huoli vain tuollainen nainen niin kaikki voi paremmin.
Koska monet miehet kärsivät peräsuolen laskeumasta.
Niin ajat muuttuu ja käytöstavat, kuka muistaa kun kätellään niin mies pokkaa kumartuen ja nainen niiaa?Nykyaika on tavoiltaan tekopaskaa höpötystä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on sellainen asia kuin tasa-arvo. Miehen ei tarvitse olla jotain naisen vuoksi, naisella ei ole oikeutta sellaista vaatia tai edes toivoa.
Miksi niin kovin harva nainen on herrasmies - ei siinä kysellä biologista sukupuolta, naisella voi olla herrasmiehen identiteetti.
Ei tarvitse, mutta koska naiset arvostavat herrasmiehiä, se kannattaisi. En ymmärrä miksi miehet valittavat yksin jäämistä, mutta käyttäytyvät rujosti. Herrasmiehen käytöksellä sitä seuraakin voisi saada.
Hämmentävän moni nainen yhdisti taas vastauksissaan herrasmiesmäisyyden johonkin maksamiseen tapaamisen yhteydessä. Varsinkin ulkomaista deittikumppania ylistettiin, että tämä maksoi tapaamisella illallisen ja juomat jne.
Eikö tasa-arvoisessa yhteiskunnassa todella keksitä muita esimerkkejä, esim. käyttäytymisen suhteen? Tämähän on vanhanaikaisista ja tunkkaisista sukupuolirooleista kiinni pitämistä - ja täydellisessä ristiriidassa tämän vahva ja ( myös taloudellisesti )itsenäinen-nainen-narratiivin kanssa.
Miehet siis luokitellaan tällä tavalla. Onkohan tuo herrasmiesmäisyys yksiselitteitä, vai katsojan silmissä? Tai korvissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse arvostan naisia, jotka antavat minulle rahaa ja pillua ja tekevät kaikki kotityöt. Miksi niin harva nainen on tällainen?
Älä luovuta. Älä tyydy! Pidä kriteereistäsi kiinni ja huoli vain tuollainen nainen niin kaikki voi paremmin.
Eihän kukaan missään vaiheessa mistään parisuhteesta tässä kirjoittanut.