Lue keskustelun säännöt.
Mitä voi päätellä masuvauvan asennosta (tai minusta), kun
23.05.2007 |
ei tarvi käydä yöllä kertaakaan vessassa. Alle viikkoa laskettuun aikaan. Juon omasta mielestä normaalisti. Päivisinkin käyn vessassa vain muutaman kerran.
Kommentit (2)
mä jouduin ekassa raskaudessa ravata vessassa useita kertoja yölläkin mutta en kahdessa seuraavassa :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sama " vika" . ;) Rv 30