Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko ihanaa synnytyksen jälkeen kun ei tarvinnut juosta pitkin öitä pissalla?

Vierailija
06.07.2007 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ollu ihanaa.

Vierailija
2/11 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meillä kun oli sellainen vauva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessan sijaan ramppasin vauvan sängyllä :)

Vierailija
4/11 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Vessan sijaan ramppasin vauvan sängyllä :)

Vierailija
5/11 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hölmö.

Vierailija
6/11 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kun vauva tuli niin siitä se valvominen vasta alkoi. 3kk nukkui 30min pätkissä. Nyt 2-vuotiaana edelleen valvottaa. Meille ei tule enää lapsia. Syyllistäköön kuka haluaa niin paljon kuin tykkää. Jos joku hoitaa niin voin kyllä kantaa ja synnyttää.



Kerran yksi kaveri myös sanoi, että syntyis jo tämä lapsi, että saisi nukkua! Kun pitää vessassa rampata! Yritin siinä sanoa kauniisti, että saattaa se vauvakin vähän valvottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäreillä ollaan käytetty. Jokaisen tuomio sama; terve, mutta huonosti nukkuva lapsi.



14

Vierailija
8/11 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitä askaretta öisin riittänyt niin, ettei oo ainakaan mitenkään helpottavalta tuntunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin vieläkin välillä miettii miten ihanaa on, kun voi lähteä palloilemaan jonnekin, eikä tarvitse pohtia pää kuumana missä on lähin yleisövessa :D



Luultavasti ihaninta tuon kusella juoksemisen loppumisen jälkeen oli se, kun nenä aukesi! Monta kuukautta kroonisesti tukossa!

Vierailija
10/11 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin nousin lapsen sängylle vaikka se olikin ihan vieressä, että voin koskettaa vauvaa halutessani.

Oli se ihmeellistä, kun se maha hävisi yhtäkkiä. Sairaalassa jo huomasin, kun istahdin sängylle jalat ristissä ettei tuotakaan ollut pystynyt tekemään moneen viikkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei veny sinänsä, mutta sillä on tilaa laajentua normaalisti, kun se babyn pää ei ole siinä yläpuolella/vieressä viemässä tilaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän