Lue keskustelun säännöt.
Satuhäät osotti vaan sen tosiasian,
12.07.2007 |
kuinka kateellista ja katkeraa tekstiä voi tuomitsijoiden suusta tulla
Kommentit (4)
morsian itseään puolustamassa- Voiko noin tyhmiä olla olemassa?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Onko kellään ollut mukavaa järjestää tuollaisia häitä, kun morsian on ollut aivan järkyttävä? Eiköhän tuollaisia tusinahäitä ole järjestetty vaikka kenen AV-mamman perheessä. Hääjärjestelyt vaan olivat noissa Miilan häissä aivan järkyttävät. Vieraita ei oltu ajateltu kyllä kovin paljoa.
Kertokaapa nyt sitten, mistä ihmiset ovat kateellisia?
Vaikka ei jostain tykkäis niin viisas ihminen on vaiti - tollanen ala- arvonen käytös vaan osottaa ettei ihmisellä itsellään oo kaikki hyvin - ei ole onnellinen
ihme kateellista porukkaa täällä. Mun ystäväpiirissä ei onneks tällaista porukkaa ole. On ihan silmiäavaavaa lukea tätä palstaa joskus niin on todella kiitollinen omista ystävistä.