Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Satuhäät osotti vaan sen tosiasian,

Vierailija
12.07.2007 |

kuinka kateellista ja katkeraa tekstiä voi tuomitsijoiden suusta tulla

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


ihme kateellista porukkaa täällä. Mun ystäväpiirissä ei onneks tällaista porukkaa ole. On ihan silmiäavaavaa lukea tätä palstaa joskus niin on todella kiitollinen omista ystävistä.

Vierailija
2/4 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

morsian itseään puolustamassa- Voiko noin tyhmiä olla olemassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Onko kellään ollut mukavaa järjestää tuollaisia häitä, kun morsian on ollut aivan järkyttävä? Eiköhän tuollaisia tusinahäitä ole järjestetty vaikka kenen AV-mamman perheessä. Hääjärjestelyt vaan olivat noissa Miilan häissä aivan järkyttävät. Vieraita ei oltu ajateltu kyllä kovin paljoa.



Kertokaapa nyt sitten, mistä ihmiset ovat kateellisia?

Vierailija
4/4 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ei jostain tykkäis niin viisas ihminen on vaiti - tollanen ala- arvonen käytös vaan osottaa ettei ihmisellä itsellään oo kaikki hyvin - ei ole onnellinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi