Suuret perseet tulee yhteiskunnalle tosi kalliiksi!
Ajatelkaa, mitä kustannuksia liikalihavuus aiheuttaa. ;(
Kommentit (11)
Hmm... Ei tuu kyllä mitään mieleen.
idiootti ap-tyyppien mielenterveyslääkkeetkin ym. hoidot
perseet ovat yhteiskunnan rikkaus!
Eniten yhteiskunnalle maksaa sairaat lapset jotka pyörittää samoja lastentarhan tauteja vuosikaudet. Yksi lapsi on sairaana niin kohta on 20 muutakin.
Toiseksi eniten maksaa yli" terveet" mummot ja papat, jotka ei suostu kuolemaan pois, vaan kituvat täällä 110-vuotiaiksi.
Kolmanneksi maksavat extreme- ja muun urheiluterveysintoilukärpäsen puremat mammat ja papat, sekä heidän teinixnuorensa, jotka telovat nilkkojaan ja paikkojaan JATKUVASTI urheilessaan. Tekosyyksi riittää mukaterveelliset elämäntavat, vaikka urheilla voisi turvallisestikin.
Mä olen laiha muuten mutta pepa on iso.
Yhteiskunnan pitäisi oikeesti maksaa mulle kun mun hemaisevasti keinuvaa isoa persettä saa muutkin katella kun kaduilla liikun.
Suuret perseet tuottavat niin paljon iloa, ettei sitä VOI rahalla mitata.
Vaan suuret mahat sen sijaan voi tullakin. Suurista perseistä on vain hyötyä, ei tule murtumiakaan niin helposti.
iso perseeni ei maksa tälle yhteiskunnalle senttiäkään.
Ms-tautini lääkityksineen ja sairaalahoitoineen sen sijaa tulee ihan turkasen kalliiksi.
Enpä ole koskaan tullut miettineeksi sitä. Mutta kyllä mä sun mieliks voin mun ihanasta elämästä ottaa muutaman minuutin miettiäkseni isoja perseitä! Kiitos tästä ihanasta ideasta ;)