Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko riippuvuus narkin syytä, onko lihavuus läskin omaa syytä?

Vierailija
28.07.2026 |

Tällä taas päiviteltiin ja etsittiin syyllistä, narkkarin tilaan tällä kertaa. Kyllä huumeet on pistänyt narkkari itse, ei kukaan muu. Samoin kuin lihavalle pitää sanoa että itse olet syönyt joka gramman, ei kukaan muu. Ihme mussutusta taas vassareilta. VASTUUTA OMISTA TEKEMISISTÄ!

En ymmärrä miksi tämä yhteiskunta ylipäätään toimii, kaikessa on jonkun muun syy, kaupunki syyllinen, lääkäri syyllinen, äiti syyllinen, kaverit syyllisiä jne jne. Surkea on tämän kansan kohtalo, kun ei itse vastuuta uskalleta kantaa

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä pitäisi olla mahdollista suostua vapaaehtoisesti punnitukseen, päihdeseulaan ja liikuntatottumusten digitiedon luovuttamiseen, missä terveistä elämäntavoista voisi ansaita tuntuvia veroetuja. Myös terveellinen ruoka pitäisi olla kevyesti verotettua. Kun oikein miettii, on täysin hullua, että maa joka tarjoaa (lähes) ilmaisen sairaanhoidon, verottaa kasviksista.

Vierailija
42/48 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä pitäisi olla mahdollista suostua vapaaehtoisesti punnitukseen, päihdeseulaan ja liikuntatottumusten digitiedon luovuttamiseen, missä terveistä elämäntavoista voisi ansaita tuntuvia veroetuja. Myös terveellinen ruoka pitäisi olla kevyesti verotettua. Kun oikein miettii, on täysin hullua, että maa joka tarjoaa (lähes) ilmaisen sairaanhoidon, verottaa kasviksista.

Jaa'a. Millaisesta veroedusta nyt mahtaa olla vastineeksi yksityisyyden kaventamisesta? 50% vähemmän kuin niillä jotka eivät suostu? J

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus on lihavan syytä. Ja huumeongelma on nistin omaa syytä. 

Vierailija
44/48 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suolistossa tietynlainen bakteerikanta aiheuttaa lihavuutta ja sen, ettei pysty laihtumaan. Tämä bakteerikanta myös periytyy. Kun kokeissa bakteerikanta on vaihdettu antamalla ulosteensiirto hoikilta, on henkilö laihtunut ihan tuolla ja sen jälkeen pysynyt aina hoikkana. Ei siis aina omaa syytä ollenkaan! Toki toiset syövät ja ryyppäävät itsensä ihan possuiksi.

Tämän bakteerikannan voi myös itse muuttaa alkamalla syömään maitohappobakteereja ja syömällä kuukauden vain terveellisiä ruokia, vihanneksia ja hedelmiä ja marjoja. Sokerit, valkojauhot ja roskaruoka pois!

Maitohappobakteerit toimivat vain sen aikaa kun niitä käytetään. Se on veden kantamista kaivoon. Ei muuta bakteerikantaa pysyvästi. 

Vierailija
45/48 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman huumeita pärjää hyvin. 

Ilman ruokaa ei pärjää vaan on löydettävä keskitie joten ei voi verrata. 

Vierailija
46/48 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuutta nyt ei voi verrata narkkaamiseen mitenkään. Lihavuuteen ei liity rikollisuutta. Ei lihavat  mene ryöstelemään ihmisiä kaduille tai varastele autoja ja ajele niillä. On myös lihavuutta aiheuttavia ihan oikeita sairauksia kuten kilpirauhasen vajaatoiminta tai jotkin geenivirheet. Katsoin juuri dokkarin naisesta, jolla oli löydetty geenivirhe, hän tunsi ihan jatkuvaa nälkää eikä hänelle tullut tuon geenivirheen vuoksi kylläisyyden tunnetta ollenkaan. Oli lihavahko, mutta ei kuitenkaan mitenkään mega lihava. 

Vierailija
47/48 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helpottaa ajatella miksi ihminen voi tappaa toisen ja jää tuomitsematta: jos tekijä ei ole täydessä ymmärryksessä, häntä ei tuomita. Sama pätee narkkeihin ja lihaviin: jos aivot ovat tuhottu lisäaineitta, antibiooteilla ym. aineilla, häntä ei voi syyttää. Viisainta onkin määritellä ylipainoiset ja lihavat sairaiksi ja päästää eläkkeelle. Näin laiheliineille riittää enemmän maksettavaa verojen muodossa.

Vierailija
48/48 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavuutta nyt ei voi verrata narkkaamiseen mitenkään. Lihavuuteen ei liity rikollisuutta. Ei lihavat  mene ryöstelemään ihmisiä kaduille tai varastele autoja ja ajele niillä. On myös lihavuutta aiheuttavia ihan oikeita sairauksia kuten kilpirauhasen vajaatoiminta tai jotkin geenivirheet. Katsoin juuri dokkarin naisesta, jolla oli löydetty geenivirhe, hän tunsi ihan jatkuvaa nälkää eikä hänelle tullut tuon geenivirheen vuoksi kylläisyyden tunnetta ollenkaan. Oli lihavahko, mutta ei kuitenkaan mitenkään mega lihava. 

Puhutko brader-willin oireyhtymästä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä