Onko riippuvuus narkin syytä, onko lihavuus läskin omaa syytä?
Tällä taas päiviteltiin ja etsittiin syyllistä, narkkarin tilaan tällä kertaa. Kyllä huumeet on pistänyt narkkari itse, ei kukaan muu. Samoin kuin lihavalle pitää sanoa että itse olet syönyt joka gramman, ei kukaan muu. Ihme mussutusta taas vassareilta. VASTUUTA OMISTA TEKEMISISTÄ!
En ymmärrä miksi tämä yhteiskunta ylipäätään toimii, kaikessa on jonkun muun syy, kaupunki syyllinen, lääkäri syyllinen, äiti syyllinen, kaverit syyllisiä jne jne. Surkea on tämän kansan kohtalo, kun ei itse vastuuta uskalleta kantaa
Kommentit (31)
Suurin osa sairauksistakin on seurausta omista valinnoista. Olisi paljon reilumpaa, kun sairaat maksaisivat itse terveydenhuoltomenonsa. Yhteiskunta voisi kyllä antaa lainaperusteista tukea tulevaisuudessa maksukykyisille tapauksille.
Omaa syytä on, mutta sillä ei ole mitään merkitystä. Yhteiskunnan pitää huolehtia kaikista. Tämä on laki.
Annas kun arvaan. Syylliset pitäisi tuomita. Sehän toimii kuten on nähty huumeiden käytöstä rankaisemisella. Käyttö on yleisempää kuin niissä maissa missä käytöstä ei rangaista. Haitat kasvuun rankaisemalla on sitä hölmölän toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa sairauksistakin on seurausta omista valinnoista. Olisi paljon reilumpaa, kun sairaat maksaisivat itse terveydenhuoltomenonsa. Yhteiskunta voisi kyllä antaa lainaperusteista tukea tulevaisuudessa maksukykyisille tapauksille.
Tiesitkö, että keuhkosyöpään voi sairastua, vaikka ei olisi koskaan ikinä edes tupakoinut? Sitä vaan, että kuinka todistetaan, että sairaus on tosiaan itse aiheutettua, koska kyllä terveet elämäntavatkin omaava voi sairastua.
PS. Äänestätkö Kokoomusta?
Tämä nykyaika on tällaista. Joskus 90 - luvulla alkoi tämä, että ihmisen itse ei tarvitse vastuuta kantaa mistään. Syyllinen haetaan aina jostain muusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö, että keuhkosyöpään voi sairastua, vaikka ei olisi koskaan ikinä edes tupakoinut? Sitä vaan, että kuinka todistetaan, että sairaus on tosiaan itse aiheutettua, koska kyllä terveet elämäntavatkin omaava voi sairastua.
PS. Äänestätkö Kokoomusta?
Vain köyhät muu suorittavan tason väki asuu radon-alueilla.
Vierailija kirjoitti:
Tämä nykyaika on tällaista. Joskus 90 - luvulla alkoi tämä, että ihmisen itse ei tarvitse vastuuta kantaa mistään. Syyllinen haetaan aina jostain muusta.
Syyllisiä ovat ainakin vanhemmat, yhteiskunta ja heimo vesa. Apuna pitää antaa ainakin rahaa ja lääkkeitä. Lääkkeet!
Meillä täällä Pyhtäällä perheen sisäisiä klamydia-kierteitä hoidetaan ilmaiseksi. Ei joudu itse maksamaan koska aiheuttaa lapsettomuutta.
Yleisin laiton päihde ei aiheuta fyysistä riippuvuutta.
Eikö obeesit voisi tehdä OnlyFans sisältöjä niin heillä olisi varaa maksaa hoidoista?
Niin, ei pitäisi voivotella vaan käskeä LAITTAMAAN kuntoon elämänsä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä toisten suomalaisten sairaudenhoitokuluihin osallistuisin ihan mielelläni.
Vierailija kirjoitti:
Eikö obeesit voisi tehdä OnlyFans sisältöjä niin heillä olisi varaa maksaa hoidoista?
Näin se vain on! Omatoimisuutta ja vastuuta omasta elämästä! Erityisesti olisi isot markkinat videoille, joissa anorektikot harrastavat seksiä sairaalloisesti ylipainoisten kanssa.
Yksinkertainen persu näkee kaiken niin mustavalkoisesti.
Oli tai ei mutta se haitta käytös mitä narkkien kanssa usein esiintyy on heidän omaa syytänsä. Kukaan ei pakota heitä rikkomaan paikkoja ja varastamaan/tappamaan että saavat lisää ainetta? Syy miksi narkeista ei pidetä on juurikin se haittakäytös mitä aineidenkäytöstä seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Niin, ei pitäisi voivotella vaan käskeä LAITTAMAAN kuntoon elämänsä.
Aluksi voisivat vaikka laittautua ja kiinnittää huomiota ulkonäköönsä. Ei homssuisena pääse elämässä eteenpäin!
Jep, samaa mieltä!