Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kukaan jaksaa parisuhdetta, jos siinä pitää harrastaa seksiä monta kertaa viikossa?

Vierailija
28.07.2026 |

Vuodesta toiseen. Aina on tappi pystyssä ukolla, ja antaa pitäisi. Raskasta.

Kommentit (309)

Vierailija
201/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpä. Aina saa olla vaihtamassa lakanoita puhtaisiin ja jatkuvasti saa käydä suihkussa kun haiseva ja saastunut. 

Vierailija
202/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan itsekin saan, jaksan kyllä. Jos jään ilman, niin jää kyllä sitten mieskin. 

Miten jaksat. itse nautin jos saan olla rauhassa kotona työpäivän jälkeen eikä vaadita palveluksia.

Mitä helvetin palveluksia? Parisuhteeseen kuuluu läheisyys ja seksi. Jos haluat olla rauhassa, eroa.

Ei minun tarvitse erota, olen sinkku juuri tästä syystä. KUULUU läheisyys ja seksi ja jos ne kyllästyttää, miksi sitten niin moni ei eroa??? Sanovat syyksi rahan tai lapset :D

Olen tästä vähän eri mieltä. Kuuluu parisuhteeseen minustakin läheisyys; koskettelua ja haleja, välittämistä ja huomioonottamista, mutta ei sekstaaminen ole kaikissa parisuhteissa välttämätöntä ja pakollista. Ainakaan, jos on pitkä suhde kyseessä. 

Silloin ei tarvitse olla seksiä jos kumpikaan ei halua sitä.

Silloin ei tarvitse olla seksiä, jos jompikumpi ei sitä halua. Kenenkään ei vastentahtoisesti seksiä tarvitse harrastaa. 

Juu, mutta ei se toisen tarvetta poista. Tasapuolisuuden nimissä toivottavasti tämä seksihalutonkaan ei vaadi muita asioita toiselta. Ei ole pakko tehdä muitakaan asioita jos ei halua. Turha olla pahana jos toinen ei käy kaupassa, siivoa, hiero tai anna arkihellyyttä, lähde yhdessä lenkille tai mitä hyvänsä mistä toinen tykkäisi, mutta toinen ei niin välitä.

Kaupassa tulee käydä ja siivota pitää. Tietysti. Ei se toinen ole mikään orja, joka hoitaa nuo asiat puolestasi. Jokaisen tulee osallistua kodin askareisiin yhtälailla. 

Hieroa ei tietty ole pakko, eikä sinne lenkille lähteä. 

Toista ei hyväksikäytetä. Ei seksissä, eikä kodin hoidossa. 

Ei tarvitse jos ei halua. Toiselle voi hyvin riittää, että juo kahvin aamulla ja syö ulkona eikä pölykään haittaa siinä määrin kuin toista osapuolta. Jos siisteyskäsitykset eroaa toisistaan niin siivotkoon se joka useammin haluaa. Ei saa toiselta vaatia. Silloin se sitä hyväksikäyttöä juuri on. Eli ei saa vaatia toista siivoamaan jos hän ei koe tarvetta siivoukselle.

Toi on kyllä paskamaisin tapa väistellä velvollisuuksiaan, ”tehköön se, jota asia eniten haittaa”.

Tuolla on hyvä siirtää lasten- ja kodinhoito ja lopulta kaikki vastuullisemmalle osapuolelle, jota todellakin haittaa sotkuinen koti, hoitamattomat asiat, maksamattomat laskut ja nälkäänsä huutavat lapset.

Jokaisen täytyy osansa huolehtia, vaikka ei niin haittaisi. Kun asiat ja pölyt alkavat kasaantua, niin pian ne ovat ongelma.

Ongelma se olisi tuossa tapauksessa vain sille toiselle. Se ei kuitenkaan ole syy miksi toisen pitäisi tehdä jotain mitä ei huvita. Tekisi sen vain toisen vuoksi vastentahtoisesti. 

Seksissäkin toista ei huvita niin ei tarvitse harrastaa, sillä ei ole väliä onko se ongelma toiselle. Vaikka voi vaikuttaa ihan mielenterveyteenkin.

Sen tahtiin mennään joka on haluttomampi mihinkin hommaan niin silloin ei käytetä hyväksi. Ei saa vaatia asioita mitä toinen ei halua tehdä eikä koe tarpeelliseksi. 

Uskomattoman itsesäälinen lausunto tässä.

Kuka hoitaa lapset, auton, yhteisen kodin remontit? Mulla oli juuri tuollainen mies. Teki töitä, harrasteli ja vaati seksiä. Ja imuroi, mutta vihaisena.

Kaikki yhteiset asiat hoidin minä.

Onneksi mulla on parisuhde, jossa molemmat oma-aloitteisesti tekee kotitöitä, keksii yhteistä kivaa tekemistä jne. 

Myös seksiä haluamme.

Se, että suhteessa on hyvä olla kulkee käsi kädessä sen seksuaalisen halun kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa olisikin hyvä, jos halut kohtaisivat. Onglemia on luvassa, jos toinen haluaa monta kertaa viikossa ja toiselle riittää kerran pari kuukaudessa.

Kerran pari pari kuussa? Sehän on melkoista seksihurhastelua. Meillä riittää toiselle kerran viidessä vuodessa ja hän luulee minullekin riittävän.

Vierailija
204/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan olisi seksittömässä parisuhteessa naisen kanssa :D. Akka pihalle, etsikööt jonkun aseksuaalin, jolle mäkättää ja kenen rahoilla elää, taitavat vain olla harvassa.

Taitaa sulle olla parisuhdekumppanit harvassa tuolla asenteella. 😁 

Siinä suhteessa kun pitää molemmilla olla hyvä jotta sitä seksiäkin riittää. 

Vierailija
205/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suihinotto päivässä ei ole varmaan liikaa vaadittu jos mies on parisuhteessa aktiivinen ja miellyttävä.

Tuohan on pahin seksin tappaja. Jos haluat enemmän seksiä, niin anna sille vaimollesi niitä orgasmeja ilman että itse saat mitään. Siitä ne naisen halutkin sitten todennäköisesti lähtevät nousuun, kun hän yhdistää seksin omaan nautintoonsa. Silloin kun nauttii, niin alkaa haluta antaa sitä nautintoa toisellekin. 

Tämä ohje oli naisille, jotka ovat kyllästyneet seksiin eivätkä sitä halua. Jos mies on miellyttävä ja parisuhde muuten kunnossa, ei se suihinotto päivässä kovin paha hinta ole parisuhteesta.

Yksikin vastentahtoinen suihinotto on syy erolle. Jos toinen tuolla tavoin haluaa kehoasi hyväksikäyttää niin se on karmeaa. 

Toisen kehoa ei käytetä omiin haluihin jos se toinen ei sitä halua.

Sama, jos nainen sanoisi, että eihän sinulta ole mikään ongelma avata kehosi aukkoja isolle Jormalle kerran päivässä. Ehkä hän nauttisi sitä katsella ja kokisi sen tarpeelliseksi itselleen. Täsmälleen sama asia.

Epähaluttu seksuaalinen teko on kamalaa. 

Ei tosiaankaan ole kiva tulla raiskatuksi.

Puolison tyydyttäminen seksuaalisesti ei ole raiskatuksi tulemista, jos sen tekee omasta aloitteesta.

Ai nukkuessaan?🤪

Vierailija
206/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä miksi joku ei haluaisi seksiä monta kertaa viikossa? Sehän tuntuu huonoimmillaankin vain hyvältä?

Itse tuskailen miten seksi voi joillekin kuten vaimolleni, olla niin hankala asia, että mikä tahansa väsymys, stressi yms estää harrastamisen. Enemmän tuskaa seksin puute tuottaa.

Seksi huonoimmillaankin tuntuu hyvältä? Jos et seksiä halua ja joku Pertti kairaa sinua, niin tuntuisiko se sinusta hyvältä? 

Seksiä pitää haluta jotta se tuntuu hyvältä. 

Vierailija
207/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan itsekin saan, jaksan kyllä. Jos jään ilman, niin jää kyllä sitten mieskin. 

Miten jaksat. itse nautin jos saan olla rauhassa kotona työpäivän jälkeen eikä vaadita palveluksia.

Mitä helvetin palveluksia? Parisuhteeseen kuuluu läheisyys ja seksi. Jos haluat olla rauhassa, eroa.

Ei minun tarvitse erota, olen sinkku juuri tästä syystä. KUULUU läheisyys ja seksi ja jos ne kyllästyttää, miksi sitten niin moni ei eroa??? Sanovat syyksi rahan tai lapset :D

Olen tästä vähän eri mieltä. Kuuluu parisuhteeseen minustakin läheisyys; koskettelua ja haleja, välittämistä ja huomioonottamista, mutta ei sekstaaminen ole kaikissa parisuhteissa välttämätöntä ja pakollista. Ainakaan, jos on pitkä suhde kyseessä. 

Silloin ei tarvitse olla seksiä, jos jompikumpi ei sitä halua. Kenenkään ei vastentahtoisesti seksiä tarvitse harrastaa. 

Juu, mutta ei se toisen tarvetta poista. Tasapuolisuuden nimissä toivottavasti tämä seksihalutonkaan ei vaadi muita asioita toiselta. Ei ole pakko tehdä muitakaan asioita jos ei halua. Turha olla pahana jos toinen ei käy kaupassa, siivoa, hiero tai anna arkihellyyttä, lähde yhdessä lenkille tai mitä hyvänsä mistä toinen tykkäisi, mutta toinen ei niin välitä.

Kaupassa tulee käydä ja siivota pitää. Tietysti. Ei se toinen ole mikään orja, joka hoitaa nuo asiat puolestasi. Jokaisen tulee osallistua kodin askareisiin yhtälailla. 

Ei tarvitse jos ei halua. Toiselle voi hyvin riittää, että juo kahvin aamulla ja syö ulkona eikä pölykään haittaa siinä määrin kuin toista osapuolta. Jos siisteyskäsitykset eroaa toisistaan niin siivotkoon se joka useammin haluaa. Ei saa toiselta vaatia. Silloin se sitä hyväksikäyttöä juuri on. Eli ei saa vaatia toista siivoamaan jos hän ei koe tarvetta siivoukselle.

Toi on kyllä paskamaisin tapa väistellä velvollisuuksiaan, ”tehköön se, jota asia eniten haittaa”.

Tuolla on hyvä siirtää lasten- ja kodinhoito ja lopulta kaikki vastuullisemmalle osapuolelle, jota todellakin haittaa sotkuinen koti, hoitamattomat asiat, maksamattomat laskut ja nälkäänsä huutavat lapset.

Jokaisen täytyy osansa huolehtia, vaikka ei niin haittaisi. Kun asiat ja pölyt alkavat kasaantua, niin pian ne ovat ongelma.

Ongelma se olisi tuossa tapauksessa vain sille toiselle. Se ei kuitenkaan ole syy miksi toisen pitäisi tehdä jotain mitä ei huvita. Tekisi sen vain toisen vuoksi vastentahtoisesti. 

Seksissäkin toista ei huvita niin ei tarvitse harrastaa, sillä ei ole väliä onko se ongelma toiselle. Vaikka voi vaikuttaa ihan mielenterveyteenkin.

Sen tahtiin mennään joka on haluttomampi mihinkin hommaan niin silloin ei käytetä hyväksi. Ei saa vaatia asioita mitä toinen ei halua tehdä eikä koe tarpeelliseksi. 

Uskomattoman itsesäälinen lausunto tässä.

Kuka hoitaa lapset, auton, yhteisen kodin remontit? Mulla oli juuri tuollainen mies. Teki töitä, harrasteli ja vaati seksiä. Ja imuroi, mutta vihaisena.

Kaikki yhteiset asiat hoidin minä.

Onneksi mulla on parisuhde, jossa molemmat oma-aloitteisesti tekee kotitöitä, keksii yhteistä kivaa tekemistä jne. 

Myös seksiä haluamme.

Se, että suhteessa on hyvä olla kulkee käsi kädessä sen seksuaalisen halun kanssa. 

Juuri näin. Sitä olen tässä yrittänyt sanoa.

Vierailija
208/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suihinotto päivässä ei ole varmaan liikaa vaadittu jos mies on parisuhteessa aktiivinen ja miellyttävä.

Tuohan on pahin seksin tappaja. Jos haluat enemmän seksiä, niin anna sille vaimollesi niitä orgasmeja ilman että itse saat mitään. Siitä ne naisen halutkin sitten todennäköisesti lähtevät nousuun, kun hän yhdistää seksin omaan nautintoonsa. Silloin kun nauttii, niin alkaa haluta antaa sitä nautintoa toisellekin. 

Tämä ohje oli naisille, jotka ovat kyllästyneet seksiin eivätkä sitä halua. Jos mies on miellyttävä ja parisuhde muuten kunnossa, ei se suihinotto päivässä kovin paha hinta ole parisuhteesta.

Yksikin vastentahtoinen suihinotto on syy erolle. Jos toinen tuolla tavoin haluaa kehoasi hyväksikäyttää niin se on karmeaa. 

Sama, jos nainen sanoisi, että eihän sinulta ole mikään ongelma avata kehosi aukkoja isolle Jormalle kerran päivässä. Ehkä hän nauttisi sitä katsella ja kokisi sen tarpeelliseksi itselleen. Täsmälleen sama asia.

Ei ole täsmälleen sama asia kolmannen osapuolen vetäminen mukaan. Kunnon aivopieru.

Vastentahtoinen seksi on vastentahtoista seksiä. Iljettävää, ja sen vaatiminen syö rakkautta ja toisen kunnioitusta. 

Kyllä tuo on täsmälleen sama asia. Sinulle myöskään muuten selittämällä ei selvästi mene nuppiin, että miltä se seksi tuntuu kun sitä ei halua. 

T: Aikoinaan ja nykyään halukas nainen, jota on aiemmassa suhteessa painostettu seksiin 

Vierailija
209/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieroin eilen vaimon hartioita vaikka en olisi halunnut. Jouduin siis raiskatuksi.

Vierailija
210/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaahan se on kun mies haluaa. Silloin herää itselläkin halut. Meillä seksiä n. joka toinen ilta ollut jo kymmenen vuotta.

Eikö teillä ole mitään muita menoja? Tekemisiä? Oletteko aina kaksin illat kotona jotta on aina aikaa touhuta?

Etkö osaa lukea   

Vierailija
211/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis haluat syödä rusinat pullasta?

Pysy niissä kissa/naisporukoissa vaan.

Vierailija
212/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieroin eilen vaimon hartioita vaikka en olisi halunnut. Jouduin siis raiskatuksi.

Täh? Jos vaimosi olisi runnellut hartioitasi väkisin niin vertaus olisi saman suuntainen. 

Vierailija
213/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Addiktiot ovat syvältä. Samaa tasoa alkoholismin kanssa.

Vierailija
214/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos yhdessä asutaan, niin sitten sitä kotia myös yhdessä hoidetaan. Siistimpi voi hieman alentaa siisteysvastimuksiaan, ja sotkussa viihtyvä hieman siivoaa enemmän kuin itsekseen ollessa siivoaisi. Sopiva kompromissi on haettava jos yhdessä haluaa olla. 

Jos haluaa elää täysin omien sääntöjensä mukaan niin sitten kannattaa asua itsekseen. 

Kaupassa käymätön ei sitten koske toisen ostamiin ruokiin jääkaapissa jos haluaa sen kaupassa käymisen välttää. Tässäkin parasta on kompromissit, eli välillä syödään ulkona ja välillä kotona. Vähentää molempien kauppakäyntejä yhtälailla. 

Seksiinkin voi löytää kompromissin. Miksi siinä vaan toisen pitäisi myöntyä toisen tahtoon ja esim siivouksessa sama ei päde?

Vierailija
215/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? Jos vaimosi olisi runnellut hartioitasi väkisin niin vertaus olisi saman suuntainen. 

Alunperin tämä raiskausvääntö alkoi siitä kun joku ehdotti päivittäistä suihinottoa pitämään mies tyytyväisenä. Siinä ei puhuttu mitään siitä, että mies tekee sen väkisin vaan nimenomaan, että nainen tekee sen omasta aloitteestaan. Jos sekin on raiskatuksi joutumista, niin ottakaa ero ihan molempien takia. 

Vierailija
216/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi se haluton osapuoli myös päättää, että haluaa antaa nautintoa toiselle vaikka itse on seksihaluton. Ei se ole sen kummempi asia kuin, että toinen hieroo selkää vaikkei huvittaisi.

Vierailija
217/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suostumus voi olla ennen nukkumaan menoa annettu. 

Mieli voi muuttua nukkuessa.

🤣 Etsi samanlainen haluton tosikko kumppaniksi itselle. Kyllä meillä ainakin voi sanoa, että ei nyt huvita jos toinen yrittää hyväillen herätellä seksiin. Ei siitä sen suurempaa numeroa tarvitse tehdä, kukaan ei ole raiskannut ketään tai kohdellut väärin.

Puhehan oli siitä, että toinen oli herännyt seksin harrastamiseen. Se ei mitenkään ole OK. Jos niskaa tai reittä hyväilee, niin se on aivan eri asia kuin että jos toinen on jo sukuelimissä kiinni. 

Kyllä se vaan joidenkin kanssa on täysin ok.

Vierailija
218/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhuh?! Kun näitä lukee. Suominainen 2026.  Ei ihme että mies hakee naisen, useinmiten paljin nuoremman, muualta. 

Vähän vanhemmat naiset on halukkaampia.

Vierailija
219/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos yhdessä asutaan, niin sitten sitä kotia myös yhdessä hoidetaan. Siistimpi voi hieman alentaa siisteysvastimuksiaan, ja sotkussa viihtyvä hieman siivoaa enemmän kuin itsekseen ollessa siivoaisi. Sopiva kompromissi on haettava jos yhdessä haluaa olla. 

Jos haluaa elää täysin omien sääntöjensä mukaan niin sitten kannattaa asua itsekseen. 

Kaupassa käymätön ei sitten koske toisen ostamiin ruokiin jääkaapissa jos haluaa sen kaupassa käymisen välttää. Tässäkin parasta on kompromissit, eli välillä syödään ulkona ja välillä kotona. Vähentää molempien kauppakäyntejä yhtälailla. 

Seksiinkin voi löytää kompromissin. Miksi siinä vaan toisen pitäisi myöntyä toisen tahtoon ja esim siivouksessa sama ei päde?

Koska vastentahtoinen seksi on täysin eri asia kuin joku siivoaminen tai kaupassa käyminen. Ei mieskään halua karvaista Jormaa aukkoinsa jos se ei tunnu itselle hyvältä jutulta. Pahoinpitelyissä myöskään ei etsitä kompromisseja.

Toisen kehoon ei kajota jollei se toinenkin sitä halua. 

Vierailija
220/309 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50 vuotta sitä, nyt alkaa kyllästyttää jo, varsinkin kun nykyinen aina samalla tavoin ...

Siis MITÄ? Minkä ikäinen sinä oikein jo olet? Vieläkin seksiä? Oh hoh.

"Vieläkin seksiä?"

Totta kai tietenkin. Muistele tuota ihmettelyäsi sitten jos tulet olemaan niitä joille suodaan reippaita päiviä vielä vuosisadan viimeisellä neljänneksellä nam-nam