Miten kukaan jaksaa parisuhdetta, jos siinä pitää harrastaa seksiä monta kertaa viikossa?
Vuodesta toiseen. Aina on tappi pystyssä ukolla, ja antaa pitäisi. Raskasta.
Kommentit (704)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde ei ole parisuhde, jos siinä ei ole jatkuvaa seksiä. Jos ei tätä ymmärrä, niin voi ruveta sinkuksi tai yksinhuoltajaksi. Onneksi minulla on puoliso, joka ymmärtää nämä parisuhteen perusasiat. Tällä palstalla näyttää vain olevan aika monta, jotka eivät ymmärrä tätä asiaa. Seksiä on myös velvollisuus antaa, vaikka sitä ei itse haluaisikaan.
En ymmärrä tuota seksin "tärkeyttä".
Seksi ei ole elinehto. Ihminen pysyy hengissä myös ilman seksiä. Minusta se on verrattavissa lähinnä esim. makeiden herkkujen syömiseen. Jotkut pitävåt niistä ja syövät niitä usein, mutta kaikille makea ei maistu samalla tavalla.
Myönnän, etten näe seksissä mitään kaunista. Jännittävää ja mielenkiintoista se voi olla, mutta kauniina en ole nähnyt sitä koskaan.
Sama homma. Ärsyttää kun mainitaan rakastelu ja että on kauneinta mitä kaksi voi tehdä. Ihan oikeesti hinkata alapäitä yhteen on KAUNEINTA mitä voi tehdä? Vaikka tuntuisi hyvältä niin onhan se ällöttävää.
Itse en jaksais kattoo kotona munaansa jatkuvasti hinkkaavaa äijää, jos itelle seksi ei maistu. Tehköön omissa oloissaan.
Ja asun siis yksin, ei liene yllätys. Parisuhteet koettu.
Joo ei ole yllätys, että asut yksin 😂
Varmaan mukavaa seuraa muutenkin olet ja ystävällinen asiakaspalvelijoille, jne.
Olen ihan mukavaa seuraa kyllä, mutta jos minua ei kiinnosta jatkuva sekstailu niin olen vaan päättänyt ettei minun kannata olla parisuhteessa eikä elää miehen kanssa. Mulla on monta ystävää joita ei myöskään kiinnosta mutta raha kiinnostaa ja siksi pysyvät suhteissa.
No sieltähän se motiivi tuli kun tuossa aikaisemmin kysyin, että mikä on näiden miehiään vihaavien ja halveksivien keski-ikäisten naisten syy pysyä suhteessa.
Raha.
Taloudelliset syyt ovat kautta historian olleet avioliiton peruste.
Vierailija kirjoitti:
Huvittava kokemus, jonka eräs nainen kertoi. Fysioterapeutti oli ohjeistanut tekemään jumppaharjoituksia, jotka kuulemma tuntuvat hyviltä vastapuolelle seksissä. Muutaman kerran jälkeen vastapuoli oli tokaissut naiselle, että kun sä et siinä aktin aikana tee mitään...ja toinen oli kuitenkin niitä supistuslihaksia siinä jumpannut.
Se on sama asia, kuin kasikymppinen ukko ryhtyisi harrastamaan kehonrakennusta tosissaan. Lopputulos on hyvin heikko. Kyllä se jumppaaminen pitäisi aloittaa jo nuoremmalla iällä. Minua hirvittää pelkkä ajatus, että 60+ palstamummo treenaa römpsäänsä supistelemalla ja joka rentoutuksella pörähtää mojova ja väkevä pieru ilmoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittava kokemus, jonka eräs nainen kertoi. Fysioterapeutti oli ohjeistanut tekemään jumppaharjoituksia, jotka kuulemma tuntuvat hyviltä vastapuolelle seksissä. Muutaman kerran jälkeen vastapuoli oli tokaissut naiselle, että kun sä et siinä aktin aikana tee mitään...ja toinen oli kuitenkin niitä supistuslihaksia siinä jumpannut.
Se on sama asia, kuin kasikymppinen ukko ryhtyisi harrastamaan kehonrakennusta tosissaan. Lopputulos on hyvin heikko. Kyllä se jumppaaminen pitäisi aloittaa jo nuoremmalla iällä. Minua hirvittää pelkkä ajatus, että 60+ palstamummo treenaa römpsäänsä supistelemalla ja joka rentoutuksella pörähtää mojova ja väkevä pieru ilmoille.
Sulla ei selvästikään ole mitään käsitystä naisen fysiikasta. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan itsekin saan, jaksan kyllä. Jos jään ilman, niin jää kyllä sitten mieskin.
Miten jaksat. itse nautin jos saan olla rauhassa kotona työpäivän jälkeen eikä vaadita palveluksia.
Mitä työtä se haarojen avaaminen sulta vaatii? Sen kun makaat siinä
Vuoden surkein rakastaja on valittu! Ai nainen vaan levittää jalkansa??? Kuinka aikuinen voi olla noin pihalla? Oletko koskaan edes kokeillut? Joskus törmännyt lakanoiden välissä tällaiseen avuttomaan urpoon jonka osaaminen on tasoa 1+1 =… ööö 1? Kannattaa etsiä mieluimmin mies joka on jotain VA=(VTVD)f -tasoa.
Olen eri. Korjaan käsitystä sen verran, ettei kaikki naiset osaa levittää jalkojaankaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse seksiin hulluna käyvä nainen ja juuri haluaisin miehen avioon, joka vuosikymmeniä olisi tappi tanassa. Toivottavasti löytyy ja unelmani täyttyy. Eikä vain unelmani.
Se on se, kun olet ollut niin paljon puutteessa. Kaikkea hyvää ,mitä saa tarpeeksi ,ihminen kyllästyy.
Teillä on vaan asiat tehty 20 vuotta samalla tavalla. Kyllähän siihen tosiaankin voi kyllästyä silloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde ei ole parisuhde, jos siinä ei ole jatkuvaa seksiä. Jos ei tätä ymmärrä, niin voi ruveta sinkuksi tai yksinhuoltajaksi. Onneksi minulla on puoliso, joka ymmärtää nämä parisuhteen perusasiat. Tällä palstalla näyttää vain olevan aika monta, jotka eivät ymmärrä tätä asiaa. Seksiä on myös velvollisuus antaa, vaikka sitä ei itse haluaisikaan.
Et sinä määritä muiden puolesta mitkä heille ovat parisuhteen rajat. Sinulle asia on noin, toisille asia voi olla toisella tavoin.
Voi vain toivoa, että mahdollisimman monelle löytyy sopiva vastinpari, yksioikoiselle yksioikoinen ja monimutkaiselle monimutkainen. Todennäköisyys on sitä korkeampi, mitä avoimempia, rehellisempiä ja kunnioittavampia nämä henkilöt kykenevät olemaan keskinäisessä kommunikaatiossaan jo alusta alkaen.
Juuri näin. Parisuhde voi olla ihan toimivakin ilman seksiä tai romantiikkaa. Tai seksiä voi olla paljon tai vähän, eikä tämä ole ongelma. Halujen eriparisuus on se ongelma.
Siksi selibaattia toivovan ihmisen tulisi kertoa toiveensa jo etukäteen, jotta tällaisilta ongelmilta vältyttäisiin.
Ei sitä voi tietää etukäteen, että pitkässä parisuhteessa alkaa koko ukko kyllästyttää. Se on vaan elämää, joka tapahtuu, ei ilmoitusasia etukäteen.
Tottakai omaan puolisoon voi kyllästyä ja parisuhde voi lässähtää eri syistä.
Jos omaa jo ennen suhdetta kovin mies/naisvihamielisen asenteen ja libido on olematon, kannattaa varmaan etsiä seuraa muualta kuin parisuhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi ei ole elinehto. Ihminen pysyy hengissä myös ilman seksiä. Minusta se on verrattavissa lähinnä esim. makeiden herkkujen syömiseen. Jotkut pitävåt niistä ja syövät niitä usein, mutta kaikille makea ei maistu samalla tavalla.
Myönnän, etten näe seksissä mitään kaunista. Jännittävää ja mielenkiintoista se voi olla, mutta kauniina en ole nähnyt sitä koskaan.
Sama homma. Ärsyttää kun mainitaan rakastelu ja että on kauneinta mitä kaksi voi tehdä. Ihan oikeesti hinkata alapäitä yhteen on KAUNEINTA mitä voi tehdä? Vaikka tuntuisi hyvältä niin onhan se ällöttävää.
Itse en jaksais kattoo kotona munaansa jatkuvasti hinkkaavaa äijää, jos itelle seksi ei maistu. Tehköön omissa oloissaan.
Eli siis kumppanin oma sooloseksikin on kielletty sen parisuhdeseksin lisäksi? Voi hyvää päivää.
Miksi alun perin edes menit parisuhteeseen kun tunnut kovasti vihaavan miehiä ja seksiä? Sosiaalinen paine, raha, muu?
Ei tuossa sooloseksiä kielletty. Hän vain ei halunnut sitä katsella, omissa oloissa oli ok.
Oletin, että ks. henkilö halusi tämän oksettavan munaansa hinkkaavan mies-sian hinkkaavan itseään eri osoitteessa, koska yök miehet ja hyi seksi.
Toki hän osannee itse tarkentaa, mitä viestillään tarkoitti, mutta tällainen sävy siinä kieltämättä oli.
Vierailija kirjoitti:
Joku kirjoitti että on sellainen taituri että saa naisen laukeamaan nopeasti. 😂😂😂😂😂. Hei tyyppi, tää on ihan varma juttu, että ne teeskentelee että homma on nopeasti ohi. Olen tehnyt niin itsekin kun rakastaja on erityisen huono ja tilanne ei miellytä. Tosin näiden kanssa toista kertaa ei tule. Hyvän rakastajan kanssa ei ole edes tarvetta orgasmille, sillä on ihana olla kiihoittuneessa tilassa pari tuntia.
Sinä siis olet itse täysin passiivinen.
Minä uskallan sanoa olevani hyvä rakastaja ja se tarkoittaa käytännössä sitä, että nainen joko itse kiipeää päälle ratsaille tai pyytää tulemaan sisään. Katsos, kun minua kiihottaa se, että nainen on todella kiimainen.
Vierailija kirjoitti:
Ei tämmöisestä ole välttämättä pakko tehdä ongelmaa. Minä en tykkää kovin usein olla yhdynnässä ja miehellä taas on usein "tappi pystyssä". Rakastan kuitenkin tätä miestäni niin, että haluan ettei hän ainakaan kärsi. Vuosien kuluessa olemme ajautuneet käytäntöön, joka toimii mielestäni kohtuullisena kompromissina molempien kannalta. Olen tuottanut hänelle ajatuksen, että minä pidän siitä, että hän hoitelee itsensä omaan käteensä tai minun käsiini, ja että suotuisaa olisi jos asia hoituisi mahdollisimman nopeasti. Jos siis miehellä alkaa keulia, niin ehdotan yleensä, että hoidetaan homma pois. Minulla on muutama psykologinen kikka, jolla saan häneltä tulemaan aika äkkiä, vaikka mieheni luulisi, että ollaan menossa pidemmmälle. Jos mies alkaa innostua liian usein niin sitten näitä "tyhjennyksiä" sen verran, että mielenkiinto laantuu joksikin aikaa. Uskon silti, että hänkin on aika tyytyväinen suhteeseemme.
Mikä psykologinen kikka?
Eikö sille voisi antaa vaan läppärin ja paperirullan käteen ja tehdä itse jotain tuottavampaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan mukavaa seuraa muutenkin olet ja ystävällinen asiakaspalvelijoille, jne.
Olen ihan mukavaa seuraa kyllä, mutta jos minua ei kiinnosta jatkuva sekstailu niin olen vaan päättänyt ettei minun kannata olla parisuhteessa eikä elää miehen kanssa. Mulla on monta ystävää joita ei myöskään kiinnosta mutta raha kiinnostaa ja siksi pysyvät suhteissa.
No sieltähän se motiivi tuli kun tuossa aikaisemmin kysyin, että mikä on näiden miehiään vihaavien ja halveksivien keski-ikäisten naisten syy pysyä suhteessa.
Raha.
Kyllä. Tilanteessa, jossa naiset eivät olleet töissä ja vailla kaikennäköisiä perusoikeuksia.
Ihan sukupuolesta riippumatta jotenkin todella alhaista esittää rakkautta ja lojaliteettia, jos sitä ei todellisuudessa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun viettää hetken tällä palstalla huomaa ihan pakostakin, kuinka hyvä puoliso mun naiseni mulle on.
On muuten ihan hyvä, että nää katkerat naiset ovat tajunneet sen, että eivät sovellu parisuhteeseen ainakaan miehen kanssa.
Oma mieheni on haluton ja kyvytön. Kunpa olisin sellainen kuin tämän ketjun naiset pääosin. Kunpa minäkään en haluaisi. Elämä ja tämä parisuhde olisivat paljon helpompia silloin.
Sulle kyllä on ratkaisuja tarjolla.
Ei oikeastaan. Mies on käynyt lääkärissä ja saanut nappeja jotka eivät toimi. Eikä niihin haluihin oikein taida mitään lääkettä ollakaan. Seksi jonkun random jampan kanssa taas ei kiinnosta millään tasolla.
Ai niin, ero on tietenkin minullekin mahdollinen. Kai se teille muille on sitten helppoa, mutta ei minulle. Ja onhan se mahdollista että minua ei enää halua kukaan koskaan muutenkaan.
BMI? Sinulla siis.
Vierailija kirjoitti:
Minä jaksan koska itsekin haluan monta kertaa päivässä. Mies vaan ei tahdo jaksaa, joten meillä on paljon leluja sen vuoksi.
Älä kerro enempää. Ei kukaan halua tietää, miltä Plaston kuorma-auto tuntuu siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raha.
Kyllä. Tilanteessa, jossa naiset eivät olleet töissä ja vailla kaikennäköisiä perusoikeuksia.
Ihan sukupuolesta riippumatta jotenkin todella alhaista esittää rakkautta ja lojaliteettia, jos sitä ei todellisuudessa ole.
Lisäisin vielä, että avioliitot ovat historiassa myös olleet usein enemmän tai vähemmän järjestettyjä, ja naisen asema ja itsemääräämisoikeus ks. liitossa on ollut todella heikko. Nainen siirtyi pahimmillaan synnytyskoneeksi ja miehen omaisuudeksi osaksi miehen sukua, ja naisen suku maksoi siitä hyvästä myötäjäiset (raha, joka kuluu naisen elättämiseen).
Nykypäivän suostumukseen ja ainakin oletusarvoisesti rakkauteen perustuvilla liitoilla on tämän kanssa kovin vähän tekemistä. Muutenhan tämä ketju olisi turha. Jossain torpassa 1700-luvulla nainen pyllisti tai tuli remmiä tai pahempaa.
Just tultiin molemmat makeasti. Kyllä en voi kuvitella parisuhdetta ilman seksiä. Ei vaan käy mulle. Miksi ihmeessä tyytyisin sellaiseen, kun aivan varmasti löytyy kumppani, joka haluaa. En ymmärrä ajatusta, että eletään puolison kanssa, joka ei kiinnosta eikä kiihota. Mitvit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei selvästikään ole mitään käsitystä naisen fysiikasta. 😄
Saattaa olla parempi, kuin tyypillisellä palstanaisella, jonka mielestä emättimen ympärillä ei ole mitään lihaksia millä puristella ja pillukin menee sitä väljemmäksi mitä enemmän on kiihottunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä jaksan koska itsekin haluan monta kertaa päivässä. Mies vaan ei tahdo jaksaa, joten meillä on paljon leluja sen vuoksi.
Älä kerro enempää. Ei kukaan halua tietää, miltä Plaston kuorma-auto tuntuu siellä.
Uuh vähänkö olis tuhma joku seksileluversio niistä uhmaikäisten nelipyöräisistä, jossa on kahvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on ainakin ihana ja seksikäskin, mutta ei se sitä tarkoita että sänkytouhut kiinnostaisi yhtään enempää. En tykkää kun karvat pitäisi ajella (en kyllä ajelekaan), meikit sotkeutuu, hiukset ja iho jää haisemaan miehen kainalolta (vaikka rakkaan haju sinänsä miellyttävä onkin) ja lakanat/mikälie alusta tuhriintuu eritteisiin. Hyi, jotain persvako-pallihikeä ja häpykarvoja sohvassa, jotka oon juuri pessy tai lakanoissa jotka oon juuri vaihtanu.
Joo ja siis aina sitä samaa. Ihan oikeesti, vaikka olis kivaakin, niin vuosikymmenet sitä samaa hinkkaamista saman kanssa, kuinka jollain voi pyöriä sukat jaloissa?
Ei sitä enää jaksakaan. Nuorena pantiin kuin kanit. Joka päivä ja viikonloppuna useamminkin. Nyt yli kolmenkymmenen vuoden jälkeen on tahti hidastunut. Ei enää kiinnosta. Ei kyllä miestäkään. Onneksi halut molemmilla samanlaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on ainakin ihana ja seksikäskin, mutta ei se sitä tarkoita että sänkytouhut kiinnostaisi yhtään enempää. En tykkää kun karvat pitäisi ajella (en kyllä ajelekaan), meikit sotkeutuu, hiukset ja iho jää haisemaan miehen kainalolta (vaikka rakkaan haju sinänsä miellyttävä onkin) ja lakanat/mikälie alusta tuhriintuu eritteisiin. Hyi, jotain persvako-pallihikeä ja häpykarvoja sohvassa, jotka oon juuri pessy tai lakanoissa jotka oon juuri vaihtanu.
Joo ja siis aina sitä samaa. Ihan oikeesti, vaikka olis kivaakin, niin vuosikymmenet sitä samaa hinkkaamista saman kanssa, kuinka jollain voi pyöriä sukat jaloissa?
Ei sitä enää jaksakaan. Nuorena pantiin kuin kanit. Joka päivä ja viikonloppuna useamminkin. Nyt yli kolmenkymmenen vuoden jälkeen on tahti hidastunut. Ei enää kiinnosta. Ei kyllä miestäkään. Onneksi halut molemmilla samanlaiset.
Meillä taas tahti on pysynyt samana lähes saman ajan, koska molempia asia kiinnostaa. Paskaa seksiä ei kukaan halua uudestaan, mutta kun lopputuloksena on joka kerralla pari orkkua, niin asia meneekin ihan toisella tavalla. Onneksi oma puoliso ei ole kaltaisesi nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä määritä muiden puolesta mitkä heille ovat parisuhteen rajat. Sinulle asia on noin, toisille asia voi olla toisella tavoin.
Voi vain toivoa, että mahdollisimman monelle löytyy sopiva vastinpari, yksioikoiselle yksioikoinen ja monimutkaiselle monimutkainen. Todennäköisyys on sitä korkeampi, mitä avoimempia, rehellisempiä ja kunnioittavampia nämä henkilöt kykenevät olemaan keskinäisessä kommunikaatiossaan jo alusta alkaen.
Juuri näin. Parisuhde voi olla ihan toimivakin ilman seksiä tai romantiikkaa. Tai seksiä voi olla paljon tai vähän, eikä tämä ole ongelma. Halujen eriparisuus on se ongelma.
Siksi selibaattia toivovan ihmisen tulisi kertoa toiveensa jo etukäteen, jotta tällaisilta ongelmilta vältyttäisiin.
Ei sitä voi tietää etukäteen, että pitkässä parisuhteessa alkaa koko ukko kyllästyttää. Se on vaan elämää, joka tapahtuu, ei ilmoitusasia etukäteen.
Tottakai omaan puolisoon voi kyllästyä ja parisuhde voi lässähtää eri syistä.
Jos omaa jo ennen suhdetta kovin mies/naisvihamielisen asenteen ja libido on olematon, kannattaa varmaan etsiä seuraa muualta kuin parisuhteesta.
Monilla naisilla se libido on riippuvainen parisuhteen tilasta, monilla miehillä myös. Tämä on täysin normaalia.
Kieroutunut mieli saa kuulostamaan kaiken epänormaalilta.
Eihän akti todellisuudessa välttämättä kestä kauaa, kun nainen on jo hyväilyistä viittä vailla laukeamassa. Meillä se menee usein niin, että vaimo sanoo, että on aivan lähellä orkkua ja pyytää laittamaan peniksen joko huulille tai hitaasti kokonaan sisään. Muutama työntö ja hän laukeaa pitkään ja rajusti.
Sinä taida samalla lukea Tiedonantajaa naama norsunveellä?