Miten kukaan jaksaa parisuhdetta, jos siinä pitää harrastaa seksiä monta kertaa viikossa?
Vuodesta toiseen. Aina on tappi pystyssä ukolla, ja antaa pitäisi. Raskasta.
Kommentit (309)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaahan se on kun mies haluaa. Silloin herää itselläkin halut. Meillä seksiä n. joka toinen ilta ollut jo kymmenen vuotta.
Eikö teillä ole mitään muita menoja? Tekemisiä? Oletteko aina kaksin illat kotona jotta on aina aikaa touhuta?
Eikö tuossa mainittu että joka toinen ilta? Jäähän siinä joka toinen päivä niille muille jutuille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suihinotto päivässä ei ole varmaan liikaa vaadittu jos mies on parisuhteessa aktiivinen ja miellyttävä.
Tuohan on pahin seksin tappaja. Jos haluat enemmän seksiä, niin anna sille vaimollesi niitä orgasmeja ilman että itse saat mitään. Siitä ne naisen halutkin sitten todennäköisesti lähtevät nousuun, kun hän yhdistää seksin omaan nautintoonsa. Silloin kun nauttii, niin alkaa haluta antaa sitä nautintoa toisellekin.
Tämä ohje oli naisille, jotka ovat kyllästyneet seksiin eivätkä sitä halua. Jos mies on miellyttävä ja parisuhde muuten kunnossa, ei se suihinotto päivässä kovin paha hinta ole parisuhteesta.
Yksikin vastentahtoinen suihinotto on syy erolle. Jos toinen tuolla tavoin haluaa kehoasi hyväksikäyttää niin se on karmeaa.
Toisen kehoa ei käytetä omiin haluihin jos se toinen ei sitä halua.
Sama, jos nainen sanoisi, että eihän sinulta ole mikään ongelma avata kehosi aukkoja isolle Jormalle kerran päivässä. Ehkä hän nauttisi sitä katsella ja kokisi sen tarpeelliseksi itselleen. Täsmälleen sama asia.
Epähaluttu seksuaalinen teko on kamalaa.
Voi se haluton osapuoli myös päättää, että haluaa antaa nautintoa toiselle vaikka itse on seksihaluton. Ei se ole sen kummempi asia kuin, että toinen hieroo selkää vaikkei huvittaisi.
Harvoin nuo asiat kuitenkaan tuosta vain päätettävissä on. Ei se mieskään aivan sormia napsauttamalla voi päättää, että nytpä haluan Peraa peppuun jotta vaimo olisi onnellinen. Varmasti kokisi olonsa aika paskaksi jos vain vaimon mieliksi jotain vastenmielistä pitäisi tehdä.
Kun seksiä ei halua, niin sitä ei halua. Kun sitä haluaa, niin sitä haluaa. Harmaan sävyjä löytyy välistä tietysti.
Vierailija kirjoitti:
No niinpä. Aina saa olla vaihtamassa lakanoita puhtaisiin ja jatkuvasti saa käydä suihkussa kun haiseva ja saastunut.
Miksi olet ihmisen kanssa joka on sinusta saastainen?
Olen jo kahdeksan vuotta ollut sinkku. Tähän aikaan ei ole ollut yhtäkään mies suhdetta. Tai seksiä miehen kanssa. Olen ymmärtänyt. Että minun on parempi olla vapaa. Koska kyllästyn aina mieheen lopulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suihinotto päivässä ei ole varmaan liikaa vaadittu jos mies on parisuhteessa aktiivinen ja miellyttävä.
Tuohan on pahin seksin tappaja. Jos haluat enemmän seksiä, niin anna sille vaimollesi niitä orgasmeja ilman että itse saat mitään. Siitä ne naisen halutkin sitten todennäköisesti lähtevät nousuun, kun hän yhdistää seksin omaan nautintoonsa. Silloin kun nauttii, niin alkaa haluta antaa sitä nautintoa toisellekin.
Tämä ohje oli naisille, jotka ovat kyllästyneet seksiin eivätkä sitä halua. Jos mies on miellyttävä ja parisuhde muuten kunnossa, ei se suihinotto päivässä kovin paha hinta ole parisuhteesta.
Yksikin vastentahtoinen suihinotto on syy erolle. Jos toinen tuolla tavoin haluaa kehoasi hyväksikäyttää niin se on karmeaa.
Sama, jos nainen sanoisi, että eihän sinulta ole mikään ongelma avata kehosi aukkoja isolle Jormalle kerran päivässä. Ehkä hän nauttisi sitä katsella ja kokisi sen tarpeelliseksi itselleen. Täsmälleen sama asia.
Voi se haluton osapuoli myös päättää, että haluaa antaa nautintoa toiselle vaikka itse on seksihaluton. Ei se ole sen kummempi asia kuin, että toinen hieroo selkää vaikkei huvittaisi.
Minä hyvin pystyn hieromaan hartioita itkemättä vaikken haluaisi. Seksiin en itkemättä kykene jos sitä en halua.
Miksi hierojan ammatti on aivan hyväksytty ammatti, mutta prostituoidun ammatti ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan itsekin saan, jaksan kyllä. Jos jään ilman, niin jää kyllä sitten mieskin.
Miten jaksat. itse nautin jos saan olla rauhassa kotona työpäivän jälkeen eikä vaadita palveluksia.
Mitä helvetin palveluksia? Parisuhteeseen kuuluu läheisyys ja seksi. Jos haluat olla rauhassa, eroa.
Ei minun tarvitse erota, olen sinkku juuri tästä syystä. KUULUU läheisyys ja seksi ja jos ne kyllästyttää, miksi sitten niin moni ei eroa??? Sanovat syyksi rahan tai lapset :D
Olen tästä vähän eri mieltä. Kuuluu parisuhteeseen minustakin läheisyys; koskettelua ja haleja, välittämistä ja huomioonottamista, mutta ei sekstaaminen ole kaikissa parisuhteissa välttämätöntä ja pakollista. Ainakaan, jos on pitkä suhde kyseessä.
Silloin ei tarvitse olla seksiä jos kumpikaan ei halua sitä.
Silloin ei tarvitse olla seksiä, jos jompikumpi ei sitä halua. Kenenkään ei vastentahtoisesti seksiä tarvitse harrastaa.
Juu, mutta ei se toisen tarvetta poista. Tasapuolisuuden nimissä toivottavasti tämä seksihalutonkaan ei vaadi muita asioita toiselta. Ei ole pakko tehdä muitakaan asioita jos ei halua. Turha olla pahana jos toinen ei käy kaupassa, siivoa, hiero tai anna arkihellyyttä, lähde yhdessä lenkille tai mitä hyvänsä mistä toinen tykkäisi, mutta toinen ei niin välitä.
Kaupassa tulee käydä ja siivota pitää. Tietysti. Ei se toinen ole mikään orja, joka hoitaa nuo asiat puolestasi. Jokaisen tulee osallistua kodin askareisiin yhtälailla.
Hieroa ei tietty ole pakko, eikä sinne lenkille lähteä.
Toista ei hyväksikäytetä. Ei seksissä, eikä kodin hoidossa.
Ei tarvitse jos ei halua. Toiselle voi hyvin riittää, että juo kahvin aamulla ja syö ulkona eikä pölykään haittaa siinä määrin kuin toista osapuolta. Jos siisteyskäsitykset eroaa toisistaan niin siivotkoon se joka useammin haluaa. Ei saa toiselta vaatia. Silloin se sitä hyväksikäyttöä juuri on. Eli ei saa vaatia toista siivoamaan jos hän ei koe tarvetta siivoukselle.
Toi on kyllä paskamaisin tapa väistellä velvollisuuksiaan, ”tehköön se, jota asia eniten haittaa”.
Tuolla on hyvä siirtää lasten- ja kodinhoito ja lopulta kaikki vastuullisemmalle osapuolelle, jota todellakin haittaa sotkuinen koti, hoitamattomat asiat, maksamattomat laskut ja nälkäänsä huutavat lapset.
Jokaisen täytyy osansa huolehtia, vaikka ei niin haittaisi. Kun asiat ja pölyt alkavat kasaantua, niin pian ne ovat ongelma.
Ongelma se olisi tuossa tapauksessa vain sille toiselle. Se ei kuitenkaan ole syy miksi toisen pitäisi tehdä jotain mitä ei huvita. Tekisi sen vain toisen vuoksi vastentahtoisesti.
Seksissäkin toista ei huvita niin ei tarvitse harrastaa, sillä ei ole väliä onko se ongelma toiselle. Vaikka voi vaikuttaa ihan mielenterveyteenkin.
Sen tahtiin mennään joka on haluttomampi mihinkin hommaan niin silloin ei käytetä hyväksi. Ei saa vaatia asioita mitä toinen ei halua tehdä eikä koe tarpeelliseksi.
Uskomattoman itsesäälinen lausunto tässä.
Kuka hoitaa lapset, auton, yhteisen kodin remontit? Mulla oli juuri tuollainen mies. Teki töitä, harrasteli ja vaati seksiä. Ja imuroi, mutta vihaisena.
Kaikki yhteiset asiat hoidin minä.
Onneksi mulla on parisuhde, jossa molemmat oma-aloitteisesti tekee kotitöitä, keksii yhteistä kivaa tekemistä jne.
Myös seksiä haluamme.
Se, että suhteessa on hyvä olla kulkee käsi kädessä sen seksuaalisen halun kanssa.
Juuri näin. Sitä olen tässä yrittänyt sanoa.
Ei siltä vaikuta. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaahan se on kun mies haluaa. Silloin herää itselläkin halut. Meillä seksiä n. joka toinen ilta ollut jo kymmenen vuotta.
Eikö teillä ole mitään muita menoja? Tekemisiä? Oletteko aina kaksin illat kotona jotta on aina aikaa touhuta?
Eikö tuossa mainittu että joka toinen ilta? Jäähän siinä joka toinen päivä niille muille jutuille.
Se on ilmeisesti monen tunnin hommaa ja aloitettava jo kuuden aikaan illasta, jotta voi ilta ykstoista ruveta nukkumaan.
Nykäsen Masa tarvitsi seksiä 4-6 kertaa päivässä. Ja sai sitä myös tuohoin tahtiin. Kaikki on suhteellista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä hyvin pystyn hieromaan hartioita itkemättä vaikken haluaisi. Seksiin en itkemättä kykene jos sitä en halua.
Miksi hierojan ammatti on aivan hyväksytty ammatti, mutta prostituoidun ammatti ei?
Sama juttu. Vastentahtoisesta seksistä tulee itsetuhoisia ajatuksia ja jopa viikkoja kestävää alakuloisuutta ja itkuisuutta.
Hierominen on hetkellisesti vain tylsää.
Ekat vuodet oli monta kertaa viikossa hinkkaamista. Nykyään kerran viikossa. No välillä menee kolmekin viikkoa ilman. Ei sitä enää koko ajan jaksa. Parisuhteessa ja ylipäätään elämässä on niin paljon kaikkea muutakin kivaa. Meillä on onneksi yhteneväiset seksihalut niin asiasta ei tule skismaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos pitäisi valita seksin ja raskaan punttitreenin väliltä, kyllä se punttitreeni vie voiton.
M54
Tämä oli hyvä 👍. Itseäkin kiinnostaa enemmän liikunta ja muut asiat, kun jatkuva peiton heilutus.
N50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieroin eilen vaimon hartioita vaikka en olisi halunnut. Jouduin siis raiskatuksi.
Täh? Jos vaimosi olisi runnellut hartioitasi väkisin niin vertaus olisi saman suuntainen.
Ei. Nyt miestä käytettiin hyväksi, kun hän vastentahtoisesti joutui hieroa. Sama kuin nainen olisi pakotettu ottamaan suihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan itsekin saan, jaksan kyllä. Jos jään ilman, niin jää kyllä sitten mieskin.
Miten jaksat. itse nautin jos saan olla rauhassa kotona työpäivän jälkeen eikä vaadita palveluksia.
Mitä helvetin palveluksia? Parisuhteeseen kuuluu läheisyys ja seksi. Jos haluat olla rauhassa, eroa.
Ei minun tarvitse erota, olen sinkku juuri tästä syystä. KUULUU läheisyys ja seksi ja jos ne kyllästyttää, miksi sitten niin moni ei eroa??? Sanovat syyksi rahan tai lapset :D
Olen tästä vähän eri mieltä. Kuuluu parisuhteeseen minustakin läheisyys; koskettelua ja haleja, välittämistä ja huomioonottamista, mutta ei sekstaaminen ole kaikissa parisuhteissa välttämätöntä ja pakollista. Ainakaan, jos on pitkä suhde kyseessä.
Silloin ei tarvitse olla seksiä, jos jompikumpi ei sitä halua. Kenenkään ei vastentahtoisesti seksiä tarvitse harrastaa.
Juu, mutta ei se toisen tarvetta poista. Tasapuolisuuden nimissä toivottavasti tämä seksihalutonkaan ei vaadi muita asioita toiselta. Ei ole pakko tehdä muitakaan asioita jos ei halua. Turha olla pahana jos toinen ei käy kaupassa, siivoa, hiero tai anna arkihellyyttä, lähde yhdessä lenkille tai mitä hyvänsä mistä toinen tykkäisi, mutta toinen ei niin välitä.
Kaupassa tulee käydä ja siivota pitää. Tietysti. Ei se toinen ole mikään orja, joka hoitaa nuo asiat puolestasi. Jokaisen tulee osallistua kodin askareisiin yhtälailla.
Ei tarvitse jos ei halua. Toiselle voi hyvin riittää, että juo kahvin aamulla ja syö ulkona eikä pölykään haittaa siinä määrin kuin toista osapuolta. Jos siisteyskäsitykset eroaa toisistaan niin siivotkoon se joka useammin haluaa. Ei saa toiselta vaatia. Silloin se sitä hyväksikäyttöä juuri on. Eli ei saa vaatia toista siivoamaan jos hän ei koe tarvetta siivoukselle.
Toi on kyllä paskamaisin tapa väistellä velvollisuuksiaan, ”tehköön se, jota asia eniten haittaa”.
Tuolla on hyvä siirtää lasten- ja kodinhoito ja lopulta kaikki vastuullisemmalle osapuolelle, jota todellakin haittaa sotkuinen koti, hoitamattomat asiat, maksamattomat laskut ja nälkäänsä huutavat lapset.
Jokaisen täytyy osansa huolehtia, vaikka ei niin haittaisi. Kun asiat ja pölyt alkavat kasaantua, niin pian ne ovat ongelma.
Ongelma se olisi tuossa tapauksessa vain sille toiselle. Se ei kuitenkaan ole syy miksi toisen pitäisi tehdä jotain mitä ei huvita. Tekisi sen vain toisen vuoksi vastentahtoisesti.
Seksissäkin toista ei huvita niin ei tarvitse harrastaa, sillä ei ole väliä onko se ongelma toiselle. Vaikka voi vaikuttaa ihan mielenterveyteenkin.
Sen tahtiin mennään joka on haluttomampi mihinkin hommaan niin silloin ei käytetä hyväksi. Ei saa vaatia asioita mitä toinen ei halua tehdä eikä koe tarpeelliseksi.
Uskomattoman itsesäälinen lausunto tässä.
Kuka hoitaa lapset, auton, yhteisen kodin remontit? Mulla oli juuri tuollainen mies. Teki töitä, harrasteli ja vaati seksiä. Ja imuroi, mutta vihaisena.
Kaikki yhteiset asiat hoidin minä.
Ei siinä mitään itsesääliä ollut. Tarkoitus vaan herätellä tajuamaan, että parisuhteessa molempien pitäisi haluta tehdä asioita joista toiselle tulee hyvä mieli eikä väheksyä toista ja vaatia itselleen tärkeitä asioita. Säännöt ei selkeästi ole samat molemmille monissakaan suhteissa ja toinen voi olla vähempiarvoinen ajatuksineen ja tunteineen sekä tarpeineen.
Pitäisikö miehen käydä töissä, remppailla, hoitaa autot ja osaltaan lapset sekä kodinhoito, kauppakäynnit sun muut. Sitten vielä kärsiä seksinpuutteesta ja antaa sen verran läheisyyttä ilman seksiä kuin rouvalle sopii? Miten sinä kompensoisit auto ja remonttihommat sekä seksinpuutteen? Jos kerran kaikki muut hommat on yhteisiä?
Tiedoksi myös, että olen nainen joka on aiemmin huolehtinut kaikki itse. Nykyään hyvässä parisuhteessa.
Ei tietenkään pidä. Voi elää yksin tai etsiä kumppanin, jonka kanssa tarpeet osuvat yksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvoin nuo asiat kuitenkaan tuosta vain päätettävissä on. Ei se mieskään aivan sormia napsauttamalla voi päättää, että nytpä haluan Peraa peppuun jotta vaimo olisi onnellinen. Varmasti kokisi olonsa aika paskaksi jos vain vaimon mieliksi jotain vastenmielistä pitäisi tehdä.
Kun seksiä ei halua, niin sitä ei halua. Kun sitä haluaa, niin sitä haluaa. Harmaan sävyjä löytyy välistä tietysti.
Kun pihtaajanaisen haluaa heittää tunkiolle niin sitä haluaa.
Kannattaa kumppania tai puolisoa valitessa myös katsastaa sekin, mikä on kummankin toivoma sekstaamistahti. Eihän siitä tule mitään, jos toista ei kiiinnosta ollenkaan ja toista taas koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä on semmoisia pareja, joiden ainoat yhdessä tekemiset vaikuttaa olevan syöminen, saunominen ja naiminen. Kannattaisiko niinkuin ruveta keksimään jotain muutakin puuhaa siinä suhteessa, jos kerran tämä tyyli tympäisee. Tehän siitä suhteesta teette sellaisen, mikä se on.
Meillä yhteisiä tekemisiä esim pyöräily, lenkkeily, punttisali, remontointi, autojen laittelu, syöminen, saunominen, uiminen, kainalokkain nukkuminen, suihku, ruuanlaitto, ulkona syöminen, kaupassa käynti ja seksi. Seksiä on joka päivä ja se ei mitenkään rajoita muuta tekemistä. Tehdään melkein kaikki yhdessä paitsi työt.
Teillä ollaan sitten ehkä liikaakin yhdessä. Olet aina saatavilla. Ehkä teidän tapauksessanne on sitten hajuraon saaminen tarpeellisempi toimi. Keksikää omilla tahollainne jotain puuhaa ilman sitä toista, jos liki kaikki aika kuluu yhdessä ja joka mahdollisessa välissä pääsee naimaan.
Meinaatko, että sinun mielipide on se mikä ratkaisee onko liikaa tai ei? 😄 Jos me miehen kanssa molemmat halutaan tehdä näin paljon asioita yhdessä niin ei pitäisi olla keltään pois ja se juuri hauskaa onkin, että seksiä voi harrastaa usein melkeinpä heti, kun halu herää.
Enkä ole aina saatavilla edes. välillä teen kaverien kanssa jotain. Käyn urheilemassa, kahvilla, syömässä, kaupoilla tms. En kuitenkaan tarvitse sellaista sosiaalista olemista joka päivä vaan nautin mieheni seurasta. Välillä meidän seurassa on myös jomman kumman kavereita vaikka autohommien tai urheilun merkeissä.
En näe yhtäkään syytä miksi tarvitsisi kehittää hajurakoa tai vaikeuttaa seksin harrastamista ja läheisyyttä. Päivän parhaita hetkiä on, kun makaan mieheni paljaan rinnan päällä ja hän pitää minua otteessaan jutellessamme milloin mistäkin.
Hienoa. Mukava lukea välillä positiivisten tilanteiden suhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos yhdessä asutaan, niin sitten sitä kotia myös yhdessä hoidetaan. Siistimpi voi hieman alentaa siisteysvastimuksiaan, ja sotkussa viihtyvä hieman siivoaa enemmän kuin itsekseen ollessa siivoaisi. Sopiva kompromissi on haettava jos yhdessä haluaa olla.
Jos haluaa elää täysin omien sääntöjensä mukaan niin sitten kannattaa asua itsekseen.
Kaupassa käymätön ei sitten koske toisen ostamiin ruokiin jääkaapissa jos haluaa sen kaupassa käymisen välttää. Tässäkin parasta on kompromissit, eli välillä syödään ulkona ja välillä kotona. Vähentää molempien kauppakäyntejä yhtälailla.
Seksiinkin voi löytää kompromissin. Miksi siinä vaan toisen pitäisi myöntyä toisen tahtoon ja esim siivouksessa sama ei päde?
Koska vastentahtoinen seksi on täysin eri asia kuin joku siivoaminen tai kaupassa käyminen. Ei mieskään halua karvaista Jormaa aukkoinsa jos se ei tunnu itselle hyvältä jutulta. Pahoinpitelyissä myöskään ei etsitä kompromisseja.
Toisen kehoon ei kajota jollei se toinenkin sitä halua.
Varmaan sitten ei ole Jorman kanssa parisuhteessa ja mistään pahoinpitelystä tässä ei ole kyse. Ei ole sen kummempi asia kuin jos toinen hieroo vaikka ei tekisi mieli.
Itse harrastan ennemmin seksiä kuin siivoan.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä ja naisilla on valtava ero libidoissa tilastollisesti. Parisuhteen haluttomuusongelmiin kehoitetaan usein löytämään kumppani, jonka kanssa halut kohtaavat. Tämä tilastollisesti aika no hope projekti kun naisilla kaikissa ikäryhmissä, alkaen parikymppisistä on matalampi libido kuin niillä miehillä, joilla libido on matalin eli yli kuusikymppisillä.
Yli kuuskymppisillä matalin???
Itsellä jo yli 70 mittarissa eikä vielä merkkejä heikentymisestä.
Vierailija kirjoitti:
Saamalla orgasmin. Ukon pitää antaa se, muuten siltä loppuu saaminen. Ettekö ole tätä äijällenne opettaneet?
Minusta tämä on parisuhteiden ydinongelma, siis se että oletetaan naisen opettavan miehelle ihan kaiken. Orgasmin vaatimisen, kotitöiden tekemisen, sosiaalisissa tilanteissa toimimisen, muiden huomioimisen ylipäätään... Ei silloin näe miestä itseään vastaavana aikuisena ihmisenä vaan vetelänä lapsena johon ei luonnollisesti himot syty.
Ei siinä mitään itsesääliä ollut. Tarkoitus vaan herätellä tajuamaan, että parisuhteessa molempien pitäisi haluta tehdä asioita joista toiselle tulee hyvä mieli eikä väheksyä toista ja vaatia itselleen tärkeitä asioita. Säännöt ei selkeästi ole samat molemmille monissakaan suhteissa ja toinen voi olla vähempiarvoinen ajatuksineen ja tunteineen sekä tarpeineen.
Pitäisikö miehen käydä töissä, remppailla, hoitaa autot ja osaltaan lapset sekä kodinhoito, kauppakäynnit sun muut. Sitten vielä kärsiä seksinpuutteesta ja antaa sen verran läheisyyttä ilman seksiä kuin rouvalle sopii? Miten sinä kompensoisit auto ja remonttihommat sekä seksinpuutteen? Jos kerran kaikki muut hommat on yhteisiä?
Tiedoksi myös, että olen nainen joka on aiemmin huolehtinut kaikki itse. Nykyään hyvässä parisuhteessa.