Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

äitejä tampereella?

23.05.2007 |

Moikka!

Olen 27- vuotias 2 puolen kuukauden ikäisen tyttelin äiti. Ajattelin että löytyisikö täältä kenties silloin tällöin kahvittelu/ vaunujen kanssa kävelyseuraa yms.Olemmme muualta päin muuttaneita joten täältä on siunaantunut muutama ystävä mutta hekin ovat perheettömiä eikä heitä kiinnosta keskustella vaipanvaihdosta :)

jos kiinnostaa laita vaikka sähköpostia: mari.honkonen@jippii.fi

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vastaus jonka sain MLL:n Treen osastolta kun kyselin mistä löytäisi seuraa:

Perhekahvila on avoinna tiistaisin ja torstaisin klo 10.00-14.00 toukokuun loppuun asti. Kerho ja kahvilatoiminta jää kesätauolle kesä-, heinä-ja elokuun ajaksi. Syystoimintamme aloitamme elo-syyskuun vaihteessa, vielä ei olla syksyn toiminnan alkamisen ajankohtaa aivan tarkasti päätetty. Syystoimintamme alkamisesta ilmoitamme elokuun alkupuolella Aamulehdessä ja Tamperelaisessa ja nettisivujammekin yritämme pitää ajan tasalla. Kaikki toimintamme on täällä Laivapuiston perhetalossa, Tiiliruukinkatu 1 ( Tiiliruukinkadun ja Näsilinnankadun kulmaus, Tiiliruukinkadunpuolelta sisäänkäynti).

Tervetuloa mukaan toimintaamme vielä tämän kevään aikana!

Pitäiskö meidän treffata ensi viikolla tuolla perhekahvilan tiloissa torstaina? Ei tarvitsis sitten miettiä säätä... Kaipa siellä saa vapaasti jutella eikä ole mitenkään ohjattua? Onko joku käynyt perhekahvilassa?

Mulle käy kyllä Laukontorikin!

Jatketaan keskustelua... :)

Despelote ja neiti 2kk

Vierailija
22/29 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,

mekin tultaisiin treffeille: Olen 31v ja mulla 5v,3v ja 6kk lapset. Meillekin kävisi treffit, mukaan tulisi tosin vain minä ja vauva.

Se perhekahvila käy, tulisipa sitten sekin tarkastettua, kun en ole aikaisemmin käynyt.

onna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis käviskö kaikille se perhekahvila to 31.5. vaikka klo:11.00 ? Toivottavasti mahdollisimman moni pääsisi :) Voisiko joku littaa sen osoitteen kun minulla ei ole mitään tietoa missä se on :)

Vierailija
24/29 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pääsen varmaanki vähän myöhemmin kesällä treffeille ku mies on lomalla ja mennään käymään kotipuolessa pohjanmaalla. Laitan vaikka sulle, Mari sitte spostia kun ollaan kotiuduttu takasin reissusta, jos sopii??

Vierailija
25/29 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoite oli siis Tiiliruukinkatu 1. Kävelet Näsilinnankatua (Hämeenkadun poikkikatu) alaspäin kohti Alarantaa ja Ratinaa niin sieltä löytyy Tiiliruukinkatu.

Onkohan siellä perhekahvilassa kauheesti porukkaa? Olis kiva löytää sieltä " oikeat" ihmiset... Mut ei kai me nyt mitään neilikoita aleta rintaan laittaan kuiteskaan! Täytyy sit vaan pällistellä ja yrittää löytää toisemme! :)

Despelote ja tyllerö 2kk 3pvää

Vierailija
26/29 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy sanoo että itse en noista perhekahviloista kauheasti perusta, mutta toki torstaina tulen sitten ainakin tsekkaamaan paikan. ymmärtääkseni mml:llä on maanantaisin vauvojen kahvila (jonne ei siis edes saa vanhempia lapsia tuoda) ja torstaisin kahvila jonne kaikki voivat mennä ja kuulemani mukaan torstaisin siellä on mahdollisuus lounaaseen.siellä voi aika paljon olla menoa ja meininkiä kun siellä varmasti noita vanhempiakin lapsia on.mutta tuun ainakin tosiaan tsekkaan. toivottavasti en erehdy kovin monelta väärältä tyypiltä kyseleen " ootko vauvapalstalainen..." :/

Vierailija
27/29 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mahtuisko joukkoon vielä eräs äippä 27v ja vavvi 5kk?

Kommentti torstain treffisuunnitelmiin. Voisko ajatella että porukka kokoontuisi jossain ja siirryttäis yhdessä sitten kahvilalle? Ei tarvis niin sokkona toisiamme arvuutella.. Miten olis se Laukontori? Tai hämeenpuisto siinä tiiliruukinkadun risteyksessä?

juonessa mukana,

toffeli ja tytti

Vierailija
28/29 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan vähän matti myöhäsiä mutta tultas kanssa treffeille mukaan ellein tässä jotain sairastumista tapahdu ennen sitä.

Olisin kanssa sen kannalla että tavattais jossain muualla ja siitä mentäisiin yhdessä perhekahvilaan.

Sopikaan mikä on paras paikka tavata ja me suunnistamme paikalle sen mukaan.

Vierailija
29/29 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea että tapaa ensin jossain niin tapaa ainakin oikeat henkilöt :) eikä kukaan jää sit ulkopuolelle :) Laittakaa joku viisaampi tapaamispaikka kun en todellakaan itse ainakaan tiedä näitä seutuja niin hyvin tai siis kaupunkia :)