äitejä tampereella?
Moikka!
Olen 27- vuotias 2 puolen kuukauden ikäisen tyttelin äiti. Ajattelin että löytyisikö täältä kenties silloin tällöin kahvittelu/ vaunujen kanssa kävelyseuraa yms.Olemmme muualta päin muuttaneita joten täältä on siunaantunut muutama ystävä mutta hekin ovat perheettömiä eikä heitä kiinnosta keskustella vaipanvaihdosta :)
jos kiinnostaa laita vaikka sähköpostia: mari.honkonen@jippii.fi
Kommentit (29)
Tässä myöskin 27v tuore äiti Tampereelta, poika nyt 1,5 kk. Suurin osa ystävistäni on lapsettomia ja päivätöissä, joten päivisin ei oikein heistä ole seuraa...Olisi mukava saada vaunulenkeille seuraa, missäpäin Tamperetta asut?
Aino + " Oskari"
asumme Peltolammilla mutta mies on vuorotöissä et välil saa autoakin et pääsee muuallakin käymään :)
Me asustellaan kanssa Tampereella. Meidän poika on 8kk ja minä piakkoin 24wee.
Olisi kiva saada vaunuttelu seuraa ja kahvitteluseuraakin.
Maili osoitteeni on: Leena.Vuorensola@luukku.com
Mä oon 24v kolmen lapsen äiti tampereelta,ja ois kiva saada muista äideistä juttu seuraa..postia voi laittaa osotteeseen:joulutytot0405@tuubi.net
minäkin ilmottaudun joukkoon!! (martsa80 olen siis se jonka kanssa jo postailitkin!;) siis 25v 8kk pojan äiti. oisko halukkuutta tulemaan vaikkapa treffeille joku arkipäivä aamu vaikkapa pikkukakkosen puistoon tai nyt kun kesä tulee niin laukontorillakin on kiva olla kahvittelemassa! meitä seuraa vailla äitejä taitaa olla nyt kuitenkin jo 6!!!!
mä ainakin olisin innokas tulemaan jos porukkaa löytyisi ja kaikille sopiva päivä. On varmaan muuallakin juuri järjestetty tapaamisia äitien kesken ketkä ovat vauva-palstailleet :) olisiko ensi viikolla jo liian aikaista?
Yst.väl.terveisin Mari ja noora
Mää olen 29v ja 4,5kk ikäisen poitsun äiti. Mullakaan ei liioin oo perheellisiä tuttuja ja ois tosi kiva ku sais vaunuttelu ja kahvitteluseuraa. Asun Kangasalla, joten mulla ei oo kyllä pitkä matka mihinkään Tampereen puolellekaan.
Terveisin Pioni ja poju
Hei kaikille taas. Mä yritän pitää tän viestin tääl menos mukana :) en tiedä kuinka moni lukee tai näkee mutta kävisikö ensi viikon torstai aamupäivästä tapaamis ajaksi jos olisi hyvä ilma niin jossain puistossa? varmaan osaatte valita paikan paremmin kuin minä kun en vielä tunne paikkoja hyvin täällä. Ilmotelkaa sähköpostiin tai tänne kaikki halukkaat :)
T:Mari ja Noora
Siitä kyllä pikkuinen kävelymatka...
Sopisiko ajaksi 11:30? En varmaan ehdi vielä 11 kun poitsulla on aamulla neuvola.
onna
eli siis sopiiko kaikille että aika olisikin sitten to 11.30 ja se tapaamispaikka laukontori kuten ehdotettiin :) ja siitä sinne perhekahvilaan?
Tapaamisiin: Mari ja noora
moikka taas!
Ajattelin vain kysyä että onko ketään tulossa torstaina :) ettei olla nooran kanssa kaksin Laukontorilla jos se nyt on se tapaamispaikka :)
tosiaan,nyt joudun pyörtämään omat ehdotukseni,sillä torstaina on vauvakino joka on vaan kerran kuussa joten menen sinne.mutta jos treffit vaan sais tuulta purjeisiinsa niin ens kerralla tuun ainakin!!
En pääse huomiseen tapaamiseen ristiäishössötysten vuoksi, mutta mielelläni tulisin joskus tulevaisuudessa mukaan! Hyvä idea tuo tapaaminen kylläkin.
pyrkimys ainakin on kova, eli jos meitä ei huomenna laukontorilla näy siinä klo 11.30 niin kyllä on joltain menny vähintäänkin pää poikki ;oD
Toivottavasti en siellä yksinäni joudu sateessa seisomaan..
Me ollaan tulossa! Nähdään 11.30 Laukontorilla! :)
Despelote ja tyttelityy
juu niin mekin tullaan :) huomisiin :)
eli kaikenjärjen mukaan tullaan laukontorille 11:30. Mikäli meitä ei tuolloin näy, niin ei tarvii jäädä oottelee, sitten on tullut joku este..
Huomiseen!
onna
Me mennään vauva kinoon ettei päästä tällä kertaa mukaan, toivottavasti ens kerralla päästään treffeille.
Terkuin: Leena ja Joonas
ilmoittautuu seuraa kaipaavaksi. Ensi torstaina emme mihinkään pääse, kun sekä miehellä että keskimmäisellä on silloin päättäjäiset. Mutta jos tapaamisia jatkossa järjestelette tai joku on vaunulenkkiseuraa vailla, niin olisi kiva kuulla. Asumme Tasanteella.
Mailiosoitteeni on anne@loukes.com
Anne ja Harri (2,5 kk)
Täällä yksi sosiaalista elämää kaipaava äiti Tampereelta! Olen 30v ja neiti täyttää tänään 2kk!
Otan s-postiosoitteesi talteen niin jutellaan sitten paremmin. :)
Despelote