Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikat ovat päiväkoteja

Vierailija
27.07.2026 |

Esim. viisikymppinen pitkään työelämässä ollut kollega käy säännöllisesti valittamassa minulle kesäharjoittelijan virheistä. En sano ääneen, että miten se minuun liittyy kun en minä hänen kanssaan töitä tee. Sen sijaan vastaan niin hyvin kuin pinnaa riittää, että no oletko jutellut hänen kanssaan asiasta. Ei kuulemma ole. "No mitä jos juttelisit?" "Okei." Hetken päästä kuuluu kun hän taas mylvii tuskissaan ja osaan odottaa häntä paikalleni ja pianhan hän sieltä jo kirmaakin: "Ei ollut kesätyöntekijä tehnyt niitä virheitä, kukaan ei ollut häneltä kysynytkään.", raportoi hän kuin pieni sotilas. "Joo huomaan kyllä ettei täällä osata kommunikoida", tekisi mieli sanoa ja "mitä tämäkään minuun liittyy. Yritän tehdä omia töitäni." Aikaisemmassa työpaikassa annoin palautteen tällaisille vanhemmille ihmisille suoraan, mistä seurasi ulossavustusyritykset ja itkupotkuraivarit. Nykyään menen siitä mistä aita on matalin ja vain hymistelen ja neuvon kohteliaasti.

Toisaallakin alkaa kuulua vauhkoa huutoa. Joku virhe on löytynyt ja se on kuulemma vuosia toistunut samanlaisena korjaamatta. Ripityksen kohteena on tässä kuussa aloittanut työntekijä. Mylvijä tenttaa häneltä miksi sama virhe toistuu vuosikausia eikä sitä korjata. Toinen katsoo ihan hoomoilasena. Siinä olisi paikka kysyä perehdytyksestä ja niin teenkin. "ÄLÄ SINÄ PUUTU TÄHÄN", mylvii menopaussihirviö. Hohhoijaa.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoret naiset on hirveitä. 

Niin eivät ne syyttöminä tuomitut koskaan mitään nuoria komeita miehiä ole.

Nuoret komeat miehet eivät ole läheskään yhtä ärsyttäviä kuin nuoret kauniit naiset. Lisää sellaisia vaan meillekin 🤤

Vierailija
22/42 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyys on lisääntymisen edellytys, ja väestön ÄO laskeekin koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvojen ja vaarien kanssa täytyy kommunikoida samanlailla, kun ovat hyvin samankaltaisia.

Vierailija
24/42 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinsessamiehet vääntelemäs naamaa ja juomassa energialimuu. 

Samaa kohteluu saadessa, kävellään sössöttämäs kaikille poikaystävil käytöksestä ja keikkimäs vähän psykologia kuin kaljuämmä.

Hyi V ja ryss%ät on vauhti pääl

Vierailija
25/42 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kuuntele mitään juoruilua ja selän takana puhumista. Sellainenkin vaihtoehto on. 

Vierailija
26/42 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin. Suomessahan halveksitaan avoimesti ruotsalaista pehmojohtamista, mutta tulokset puhuvat puolestaan ja ruotsalaisten yritysten tuottavuus ei mahdu edes samalle skaalalle kuin rupusuomalaisten.

Vierailija
27/42 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi suomalaisilla on maailman pisimmät lomat.

Kuka vauvoista huolehtii lomalla?

Vierailija
28/42 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi suomalaisilla on maailman pisimmät lomat.

Kuka vauvoista huolehtii lomalla?

Heidän poikimansa vauvat. Meitä revittiin päästä kun ei toteltu mielivaltaisia sääntöjä. Ihme kun ollaan elossa, niska oli vähällä mennä poikki siinä mielipuolen raivoriehunnassa. Sitten lopulta katsottiin kun vanhempi itkupotkusi lattialla kimeästi kiljuen kuin uhmaikäinen ja itkun aiheet oli samanlaisia. "Mutku mä haluun, mä en halua, mä en kestä, en jaksa, MINÄ haluan nyt, EN HALUA!!!"

Usein kuulee vanhempien kehuvan kuinka lapsi kasvatti heitä. Ihan yhtä hyvältä se kasvatusvastuu ei siitä lapsesta tunnu.

Vierailija
29/42 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka ihmettelette vanhojen käytöstä ette itse ole vanhoja. Ette vielä tiedä miltä se tuntuu nähdä toisilla sellaista mitä itsellä ei enää ole. Itsellä enää vaan kuolema jota odottaa. Se tuska ei ole tasaisesti jakautunut ennen kuin sen jakaa.

Vierailija
30/42 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodit ovat työpaikkoja.

Vierailija
31/42 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tapaa tuollaisen vanhemman henkilön, joka haukkuu nuorempiaan ja kehuu itseään, niin ainoa keino tulla hänen kanssaan juttuun on mielistely. Haukkumiseen ei silti tarvitse lähteä mukaan.

Vierailija
32/42 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä tehdään töitä. Mistään muusta ei tarvitse työkavereiden kanssa jutella eikä varsinkaan kasvatusvastuussa heistä olla.

Vierailija
33/42 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras työviikko oli nukkua kopissa 12h iltayövuoro, kun tilaaja urakoitsija ei saapunut paikalle.

Aamulla kaikki tunnit pomon käskystä ja painua kotiin.

Nyt on kryptistä tekstiä. 

Vierailija
34/42 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä tulee vauvakuume kaikista niistä toimiston vauvoista ja useimmat vasta-alkajat jäävätkin heti poikimislomalle.

Vierailija
35/42 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä tulee vauvakuume kaikista niistä toimiston vauvoista ja useimmat vasta-alkajat jäävätkin heti poikimislomalle.

Täytyy silti hillitä itsensä. Ihmisiä on liikaa eikä kaikille riitä töitä.

Vierailija
36/42 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka ihmettelette vanhojen käytöstä ette itse ole vanhoja. Ette vielä tiedä miltä se tuntuu nähdä toisilla sellaista mitä itsellä ei enää ole. Itsellä enää vaan kuolema jota odottaa. Se tuska ei ole tasaisesti jakautunut ennen kuin sen jakaa.

Joo hyvä pistetään paha kiertään!

Vierailija
37/42 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keinoälyllä päästään tuostakin turhasta draamasta palkanmaksun lisäksi. Eikä se istu kahvilla.

Vierailija
38/42 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi jatkuvat vähennykset ja työkuorman kasvatukset parantavat sentään työilmapiiriä kivasti.

Kehitysmaalainen tekee, jos sinä et :)

Ovat olleet koko kesän töissä sillä välin kun suomalaiset lomaili. Suomalaisia on vähennetty jo reilusti ja korvattu heillä.

Vierailija
39/42 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy silti hillitä itsensä. Ihmisiä on liikaa eikä kaikille riitä töitä.

Ihmisiä on liikaa mutta veronmaksajia ei.

Vierailija
40/42 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikat ovat hullujenhuoneita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan