Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä matalasti koulutetut keskustelevat keskenään?

Vierailija
27.07.2026 |

Onko autot, julkkikset ja jääkiekko yleisimmät puheenaiheet?

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa ihmisistä on kuplautuneita, oli koulutustaso millainen hyvänsä.

Mikäli kaipaa kiinnostavaa tarinankerrontaa ja persoonallisia näkemyksiä, niin leirinuotiollle haluaisin aikakoneella keskustelukumppaniksi kivikauden ihmisen, joka ei ole käynyt mitään kouluja, edes esikoulua, mutta jutut olisivat varmasti huikeita.

Vierailija
62/80 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa täällä omituisia, kuplautuneita vastauksia. Tunnen ihmisiä tohtoreista kansakoulun käyneisiin. Keskusteluista koulutuksen määrä ei ilmene. Ja ajattelisin, että juuri eräs kansakoulun käynyt mies saattaa olla älykkäin koskaan tapaamani henkilö. 

No toi on totta, ja jos sitä koulutusta ei ole tiedossa, niin ei ole ennakkoasetelmaa. Jos siis vähemmän tutut juttelee vapaamuotoisesti keskenään jossain tilanteessa. Itse olen jutellut kepeitä juttuja mukavan daamin kans harrastuksien yhteydessä. Myöhemmin näin hänen kuvansa eräässä julkaisussa. " Voi vi..tu, onko se misu tohtori " 

Myönnän että oli yllätys, kun jutut ja esiintyminen vapaa-ajalla ei sopinut siihen ammattiroolin, josta näin kuvan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahasta ja erilaisista tuista mitä voi saada

Vierailija
64/80 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä urheilusta tai muusta matalan älykkyyden asioista kuten kaljan juonnista. 

Miksi puhuisin kaljanjuonnista, kun en sitä juo ja en pidä kaljoittelijoista

t. Amiksen käynyt yrittäjä

Vierailija
65/80 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migreenistä. Miksi se tulee, miksi se yhtäkkiä ei tule, miksi joskus selviää paljon lievemmällä päänsäryllä kuin toisinaan, mitä erilaisia auroja on ja miksi välillä ei ole auroja lainkaan jne. Koettakaahan korkeakoulutetut ratkaista nämä asiat!

Vierailija
66/80 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegeruoan ja lgbt:n ihanuuksista.

Vierailija
67/80 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko niin kännissä ettet muista?

Vierailija
68/80 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioista joita voi ostaa rahalla

Vierailija
69/80 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mistä korkeakoulutetut ihmiset puhuvat? Jos ovat vaikka lenkillä ystävän kanssa? Onko teillä koko ajan joku akateeminen puheenaihe?

Meillä on tapana käydä kollegojen kanssa juoksemassa sellainen tehokas kymppi töiden jälkeen, ja siinä matkan aikana tulee kyllä käytyä läpi kaikki elämän tärkeimmät osa-alueet – eli omat projektit ja sijoitukset. Viimeksi analysoitiin aika tarkkaan sijoitusasuntojen korkonäkymiä ja sitä, miten Chamonix'n matkan logistiikka kannattaa hoitaa, jotta saa hiihdettyä maksimaalisen määrän rinteitä ilman mitään turhaa haahuilua. Siinä sivussa vertailtiin uuden älysormuksen dataa ja jaettiin vinkkejä siitä, miten palautumista ja kortisolitasoja voisi optimoida vieläkin paremmin tähän hektiseen arkeen, jossa aika on kuitenkin se kallein resurssi. Kyllä puhe kääntyy usein myös lapsiin, sillä parhaillaan pähkäillään sitä, miten sen parhaan kaksikielisen yksityispäiväkodin kautta saisi pedattua lapselle mahdollisimman suoran putken kansainväliselle uralle – ei kukaan halua, että oma lapsi joutuu aloittamaan miltään tavalliselta tasolta. Meillä on kaikilla arki ja tavoitteet niin korkealla, että on tosi virkistävää puhua vain sellaisten ihmisten kanssa, jotka ovat samalla tasolla, sillä rehellisesti sanottuna ei vain jaksa kuunnella sellaisten tyyppien valitusta, jotka eivät osaa laittaa asioitaan kuntoon tai tehdä tarpeeksi töitä menestyksensä eteen.

Heh, ihan semi ok parodia näin palstaimproksi. Chamonix taivutettu oikein.

Vierailija
70/80 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoista, käsitöistä, elokuvista, tv-sarjoista, liikunnasta, kotiasioista (esim. ruoka ja jouluverhot), lemmikeistä, perheestä, taiteesta, kuulumisista ja milloin mistäkin. 

T. tyhmä älykääpiö

Vierailija
71/80 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munan imemisestä 

Vierailija
72/80 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmismielen ihmeellisyydestä. Syistä miksi jotkut kokevat ylemmyydentuntoa. Ja siitä että jokaisella voimalla on vastavoima.   T. toinen kansakoulun käynyt

Vierailija
73/80 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mistä korkeakoulutetut ihmiset puhuvat? Jos ovat vaikka lenkillä ystävän kanssa? Onko teillä koko ajan joku akateeminen puheenaihe?

No tos joku päivä sitte ku oltii Eiras kävelee ja siis mun aivot tyyliin suli ku puhuttiin vaan Hermeksen jonotuslistoista. Siis kuka oikeesti jaksaa oottaa jotain Birkiä enää sekuntiakaan, mä oon kirjaimellisesti kuollu tähän tilanteeseen! Ja siis oh my days, mun on pakko löytää joku uus fillerityyppi nyt heti, koska mun edelliset huulet oli ihan super cringe ja mä meen ihan paniikkiin jos mun naama alkaa yhtään rapistuu, siis haloo?? Sit me kelattiin et pakko päästä tyyliin ens viikol Dubaihin shoppailee, koska mä en oikeesti kestä mitään nuhjuisii pakettimatkoja, tarvitsen mun luksusta ja äkkiä! Siis instafeedi tarvitsee nyt jotain ihan uutta contenttia ja ne Dubain hotellit on vaan niin täydellisii photo-oppeja, et pakko päästä reissuun heti ens tiistaina tai jotai

Sain syövän tästä normo/5 postauksesta.

Vierailija
74/80 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaetaan kokemuksia siitä mikä liukkari sopii parhaiten anneliin.

Vierailija
75/80 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olennaista ei ole koulutus eikä mitä tekee työkseen vaan se mitä Harrastaa. Siitä usein keskustellaan ja se myös kertoo ihmisestä enemmän kuin se mitä tekee työkseen.

Vierailija
76/80 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vegeruoan ja lgbt:n ihanuuksista.

Noi on kyl korkeasti koulutettujen juttuja.

Vierailija
77/80 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kysymys olisi ollut mistä tyhmät keskutelevat keskenään.

Vierailija
78/80 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan puhuu kenel kauneimmat tisut

Vierailija
79/80 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat tietää, millaisia ajatuksia kaikista tyhmimmällä kansanosalla on, niin tässä täydellinen esimerkki. Lobotomia-tason va jakki aloitti juuri ketjun:

https://www.vauva.fi/keskustelu/6597700/puppa-kutsuu-ulkopuppauden-asuk…

"PUPPA KUTSUU ULKOPUPPAUDEN ASUKKAITA👴👴👴👴

Te alien puppa joukot lentävissä vasuissa! Nyt suunta kohti Puppalaa ja nisu kahvit porstuassa tarjolla! 👴🌈💝🔪🥑"

Vierailija
80/80 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiska-lehti, temptation island, nachopelti, mitä joku ”vaikuttaja” postasi someen….