Mistä matalasti koulutetut keskustelevat keskenään?
Onko autot, julkkikset ja jääkiekko yleisimmät puheenaiheet?
Kommentit (67)
Yleensä urheilusta tai muusta matalan älykkyyden asioista kuten kaljan juonnista.
Mulla oli aamusella jutuntynkää tekoälyn kans. Aiheena oli ravinto-oppi, biokemia, elimistön toiminta eri ravintoaineilla, sekä tippa solubiologiaa.
Edellinen juttu käsitteli aika-avaruutta, madonreikiä, ja avaruuden taipumista.
Olen käynyt kansakoulun, mitä sitten.
Luulen että ne haukkuu jotain joka ei ole paikalla.
"Onko aikaa olemassa?" on hyvä kysymys jokaisen taviksen miettiä. Aikaa ei ole olemassa itsenäisenä luonnonilmiönä, mutta jokaisen pitää pystyä päättelemään, miksi näin tosiaan on. Aika on ihmismielen sitkeä illuusio.
Voi luoja näitä aloituksia ja vastauksia niihin.
Huh huh 😂😂😂😂😂
Ei yleistieto ja keskustelutaito ole millään tavalla ammatista kiinni. Fiksuin ja kielitaitoisin tuntemani henkilö ajaa kuorma-autoa. Ei tahtonut mihinkään toimistoon töihin.
Työaikana tehdään töitä, sivistytään sitten omalla ajalla.
Kyllä heikommin koulutetut keskustelevat varmasti samoista asioista kuin muutkin. Se onko keskustelussa mitään järkeä onkin sitten täysin toinen kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli aamusella jutuntynkää tekoälyn kans. Aiheena oli ravinto-oppi, biokemia, elimistön toiminta eri ravintoaineilla, sekä tippa solubiologiaa.
Edellinen juttu käsitteli aika-avaruutta, madonreikiä, ja avaruuden taipumista.
Olen käynyt kansakoulun, mitä sitten.
Mitä mieltä sinä olet AP mustista aukoista, ja niihin liittyvästä avaruuden taipumisesta.
Kerro ihan vapaasti, ei mitään tieteellisiä termejä, täähän on vaan juttelua.
Mistä nyt eduskunnan kusirännin äärellä puhellaan?
Kun vilkaisee aihe vapaan avauksia pitäisi saada hyvä käsitys mistä matalasti koulutetut keskustelevat keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tyhmä ihminen puhuu?
Kehuu, kuinka viisas Rydman ja ampu-Timppa on.
Vierailija kirjoitti:
"Onko aikaa olemassa?" on hyvä kysymys jokaisen taviksen miettiä. Aikaa ei ole olemassa itsenäisenä luonnonilmiönä, mutta jokaisen pitää pystyä päättelemään, miksi näin tosiaan on. Aika on ihmismielen sitkeä illuusio.
Ja onko aika kahdessa paikassa yhtaikaa, ja onko se samaa se aika. AP voi ehkä kertoa.
Terv se kansakoulun käynyt
Autoista, osakkeista, kuntosalitreenistä ja ajankohtaisista asioista
M39
Osa jankuttaa persutotuuksia keskenään.