Miksi koira pitää viedä kauppaan?
Miksi? En keksi yhtään järkevää syytä, vaikka kuinka mietin.
Kommentit (172)
Vierailija kirjoitti:
Haittaako sinua kuinka paljon, että kävelin koiran kanssa parin kilometrin päähän kauppaan, jossa on koira kärryt ja nostin koirani sinne. Käytiin ostamassa koiralle puruluita
Minua haittaa koirat kaupassa, sillä olen vakavasti allerginen koirille. Pahimmassa tapauksessa se sinun koirasi aiheuttaa minulle sairaalareissun. Olet itsekäs.
Vierailija kirjoitti:
Koirat pitäisi hävittää kaupungeista. Vain mielisairaat ottaa rakkeja.
On tutkittu että koiran omistajat on henkisesti ja fyysisesti muita terveempiä ja onnellisempia. Sitä ei tiedetä hankkiiko terveemmät koiria vai tekeekö koira heidät terveemmiksi.
Sinä esimerkiksi haukut kaikkia ja kuvittelet olevasi terve. Olet joko sairas tai tyhmä
. Normaali ei kirjoita kuten sinä.
Nykyään ruoat voi tilata kotiin S-Kaupat sovelluksella tai Woltilla josta saa K-kaupan tuotteita. Ruokaa myydään myös muissa verkkokaupoissa kuten Tokmanni, Fiksuruoka ja mitä näitä nyt on.
Suosittelen lämpimästi kaikkia joita muut ihmiset lapsineen, koirineen ja päihtymystiloineen tilaamaan ruokakassit suoraan kotiovelle.
Säästyy kaikkien hermot.
Itse en muista milloin viimeksi kävin kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haittaako sinua kuinka paljon, että kävelin koiran kanssa parin kilometrin päähän kauppaan, jossa on koira kärryt ja nostin koirani sinne. Käytiin ostamassa koiralle puruluita
Minua haittaa koirat kaupassa, sillä olen vakavasti allerginen koirille. Pahimmassa tapauksessa se sinun koirasi aiheuttaa minulle sairaalareissun. Olet itsekäs.
No älä koske siihen koiraan.
Vierailija kirjoitti:
Ensin ulkoilutan koiraa ja matkalla kotiin käyn kaupassa ja ostan:
2 litraa maitoa
400g jauhelihaa
2kg Annabella perunoita
Ruispaloja
Oivariinia
Myrttisen maustekurkkuja
Ohuen ohuita savukinkkusuikaleita
2 tölkkiä IPA:aa ja
Kingis - jäätelön.
Sitten syön sen Kingiksen kun kävelemme kotiin. Asun kerrostalon ylimmässä kerroksessa eikä talossamme ole hissiä. Ulkoilutan koiran kolmesti päivässä. Yhdellä niistä kerroista käyn myös kaupassa.
Onko muuta kysyttävää?
Ihana kommentti. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tutkittu että koiran omistajat on henkisesti ja fyysisesti muita terveempiä ja onnellisempia. Sitä ei tiedetä hankkiiko terveemmät koiria vai tekeekö koira heidät terveemmiksi.
Sinä esimerkiksi haukut kaikkia ja kuvittelet olevasi terve. Olet joko sairas tai tyhmä
Et ole normaali tuollaisilla ajatuksilla.
Vierailija kirjoitti:
Monet kerrat olen väistellyt paskakasoja kaupan käytävillä, hyi helvetti. Jos ottaa koiran, niin opettakaa ne olemaan edes kauppareissun ajan yksin kotona, tai älkää ottako koiraa. Ja jos aika ei riitä ulkoiluttaa elukkaa kuin kauppareissulla, niin miksi se koira piti ottaa?
Missäs pihtiputaalla sä oikein asut, en ole koskaan nähnyt saati ikinä ennen kuulutkaan että kaupassa on paskaa tai muita roskia lattialla, varmaan rottiakin juoksee jaloissa?
tuosta ehkä kannataisi tehä ilmoitus johonkin.
Koska sinä kiusaat ja varastat sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö Ap:n mielestä sokean haahuilla kaupassa ilman opaskoiraansa? Jos sulla on tuollainen asenne, niin se on oikeus ja kohtuus, että sokea tökkäisee ihan kunnolla sinua sillä valkoisella kepillään.
Itse asiassa sokeita harmittaa ne muut koirat kaupoissa, koska ne häiritsevät opaskoiran työtä.
Tuskin häiritsevät sen enempää kuin kadulla kulkeissa.
Itse asiassa häiritsevät enemmän, sillä ne kaupoissa mukana olevat koirat ovat usein kouluttamattomia, eivätkä usko mitään. Sokean on vaikea tietää, milloin se toinen koira on poissa maisemista. Kadulla ne menevät nopeasti ohitse, kaupoissa jäävät pitkäksikin aikaan pyörimään samoille alueille.
Otan koiran ostoskärryyn jotta Nippe saa itse valita herkkuja. Kuonolla nuuskuttelee sipsihyllyllä ja tökkää sipsipussia jonka haluaa 👍 Katsotaan elokuvaa ja yhdessä syödään sipsejä 🤗
Vierailija kirjoitti:
Nykyään ruoat voi tilata kotiin S-Kaupat sovelluksella tai Woltilla josta saa K-kaupan tuotteita. Ruokaa myydään myös muissa verkkokaupoissa kuten Tokmanni, Fiksuruoka ja mitä näitä nyt on.
Suosittelen lämpimästi kaikkia joita muut ihmiset lapsineen, koirineen ja päihtymystiloineen tilaamaan ruokakassit suoraan kotiovelle.
Säästyy kaikkien hermot.
Mitä se hyödyttää kotiin tilata jos olen koirani kanssa satojen kilometrien päässä kotoa? Mihin tilaan? Asemalle, laivaterminaaliin, johonkin kadunkulmaan?
Eikös se ala olemaan jo kiellettyä lähes joka kaupassa? ..... Kävin aamulla lähimarketissa, niin ovella oli lappu: "Ei koirien ja kissojen kanssa sisälle".
Muilla asiakkailla voi olla allergia ja saada allergisen kohtauksen. .... Vaikka tykkään koirista ja kissoista, niin pitäs omistajalla olla sen verran järkeä, et osais ajatella muitakin.
Vierailija kirjoitti:
Säästyy kaikkien hermot.
Miksei ne koiranomistajat tilaa kotiin? Silloin voisi olla sen koiran kanssa ihan rauhassa kotona.
Vierailija kirjoitti:
Otan koiran ostoskärryyn jotta Nippe saa itse valita herkkuja. Kuonolla nuuskuttelee sipsihyllyllä ja tökkää sipsipussia jonka haluaa 👍 Katsotaan elokuvaa ja yhdessä syödään sipsejä 🤗
Sitten menette sänkyyn panemaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No älä koske siihen koiraan.
Ei tarvitse koskea, koirarodusta riippuen saan oireita jo lähietäisyydellä. Jos joku lapsi vaikka sattuu koiraa lähellä silittelemään, niin hilse pölisee ja saan oireita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole normaali tuollaisilla ajatuksilla.
Se ei ole minun ajatus vaan virallinen tutkimus pöllö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet kerrat olen väistellyt paskakasoja kaupan käytävillä, hyi helvetti. Jos ottaa koiran, niin opettakaa ne olemaan edes kauppareissun ajan yksin kotona, tai älkää ottako koiraa. Ja jos aika ei riitä ulkoiluttaa elukkaa kuin kauppareissulla, niin miksi se koira piti ottaa?
Missäs pihtiputaalla sä oikein asut, en ole koskaan nähnyt saati ikinä ennen kuulutkaan että kaupassa on paskaa tai muita roskia lattialla, varmaan rottiakin juoksee jaloissa?
tuosta ehkä kannataisi tehä ilmoitus johonkin.
Keskisuuressa kaupungissa asun, Pihtiputaan tilanteesta en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö Ap:n mielestä sokean haahuilla kaupassa ilman opaskoiraansa? Jos sulla on tuollainen asenne, niin se on oikeus ja kohtuus, että sokea tökkäisee ihan kunnolla sinua sillä valkoisella kepillään.
Itse asiassa sokeita harmittaa ne muut koirat kaupoissa, koska ne häiritsevät opaskoiran työtä.
Opaskoirat on opetettu olemaan reagoimatta muihin työssään ollen.
Euroopassa saa ottaa koirat mukaan moneen kauppaan, eikä ketään kiinnosta. Suomessa... Hirveä ongelma.
Yksi syy, miksi ollaan poissa Suomesta vähintään puolet vuodesta, on se, että muualla koirat on helppo ottaa mukaan, eikä se ole mikään ongelma kenellekkään.
Tuskin häiritsevät sen enempää kuin kadulla kulkeissa.