Heittäisitkö pois kotoiluhousut joissa on pieni reikä takapuolessa?
Kommentit (35)
Ei niitä kannata viel heittää pois. Sehän on vain hyvä kun on tuuletusreikä takamuksen kohdalla. Ja kulahtaneista ei ole mikään oikea syy heittää housuja pois. Kaikki vaatteet kilahtaa ajan mittaan kun niitä tarpeeksi kauan käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En heittäisi. Mulla on housut ja pusero joissa isot reiät. Käytän työvaatteina esim mökillä kun tulee joku isompi siivous tai raivaus ulkona.
Nojoo, joskus tajusin vasta kaupassa että minulla on vielä päällä se riekaleinen mökki t-paita jossa on reikä mm. kainalossa ja muutenkin kaikki nuhjaantunutta. Eli kannattaa lomallakin katsoa mitä on päällä jos lähtee sivistyksen pariin mökiltä käymään. Varmaan kauppias katsoi että kesälomalla siellä käy pelkkiä turhapuroja asiakkaina.
Mulle ei käy koskaan noin.
Osaan käyttää ompelukonetta ja ommella käsin, joten korjaisin ne. Minulla tosin menee överiksi korjailut, saatan korjata jopa sukkia tai alushousuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En heittäisi. Mulla on housut ja pusero joissa isot reiät. Käytän työvaatteina esim mökillä kun tulee joku isompi siivous tai raivaus ulkona.
Nojoo, joskus tajusin vasta kaupassa että minulla on vielä päällä se riekaleinen mökki t-paita jossa on reikä mm. kainalossa ja muutenkin kaikki nuhjaantunutta. Eli kannattaa lomallakin katsoa mitä on päällä jos lähtee sivistyksen pariin mökiltä käymään. Varmaan kauppias katsoi että kesälomalla siellä käy pelkkiä turhapuroja asiakkaina.
Mulle ei käy koskaan noin.
Sama täällä. Mökilläkin puku ja kraka. En ole mikään Turhapuro.
Kuvittele että saat kotonasi sairauskohtauksen ja sinut viedään ambulanssiin. Ensihoitajat ovat nähneet kaiken mahdollisen, myös sinun risat pieruverkkarisi.
Leikkaa vaikka olohuoneen verhoista sopiva pala ja laita paikka.
Vierailija kirjoitti:
Kuvittele että saat kotonasi sairauskohtauksen ja sinut viedään ambulanssiin. Ensihoitajat ovat nähneet kaiken mahdollisen, myös sinun risat pieruverkkarisi.
Eiks teitä äiti opettanut pistämään ehjät alusvaatteet päälle kun lähtee ovesta ulos koska saattaa joutua onnettomuuteen ja sitten hoitajat näkee ne riekaleiset mummoalkkarit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paikkaisin reiän.
Kangas on ihan puhkikulunut.
Eikö juuri sen takia paikatakin, kun on reikä. Mahdollisimman samanväristä kangasta tilkku nurjalle puolelle ja ompelet tilkun paikalleen. Usein housujen taskuissa saa samaa kangasta ja paikkaukseen sopivan palan. Toinen mahdollisuus on kirjoa langalla joku kukka tai muu tai ommella merkki. Näin vaatteen ikää ja käyttöä jatketaan vuosia ja luonto kiittää.
Ompelisin ihan minkälaisen paikan vaan. Pojalleni paikataan näkyvästi erilainen paikka kun on paikattava vaate,.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks teitä äiti opettanut pistämään ehjät alusvaatteet päälle kun lähtee ovesta ulos koska saattaa joutua onnettomuuteen ja sitten hoitajat näkee ne riekaleiset mummoalkkarit?
Oikee syyhän tähän on se, että nuoruudesta eteen päin saattaa elämä heittää eteen tilanteita joissa on mahdollisuus pieneen sponttaaniin sutinaan intiimialueiden kesken. Ja silloinhan se sponttaani sutina kärsii kolauksen kun nolostuttaa risat kalsarit. Vaikka vastapuoli tuskin noissa hommissa asiaa noteeraa.