Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen erosi koska ei saanut mieheltä seksiä tarpeeksi.

Vierailija
27.07.2026 |

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/8cded442-977c-4960-9cd6-b4e8be…

Mikä miehiä vaivaa kun eivät jaksa panna nättiä naista.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on sellasii kun mies tekee aloittee niin naista ei kiinnosta. Mun eksää panetti kuulemma koko ajan mutta kun sanoin että pannaan niin se keksi heti muuta tekemistä.

Vierailija
2/27 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksää panetti kuulemma koko ajan mutta kun tein aloitteen niin se keksi heti muuta tekemistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies jaksa loputtomasti lykkiä jos nainen on lahna

Vierailija
4/27 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on sellasii kun mies tekee aloittee niin naista ei kiinnosta. Mun eksää panetti kuulemma koko ajan mutta kun sanoin että pannaan niin se keksi heti muuta tekemistä.

paljonko painat?

Vierailija
5/27 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme hiippari tämä nainen kuten jutusta ilmenee. Melkoisia vaatimuksia naisella.

-"Mies oli ehdottanut kohteliaasti, että Kuusisto pyytäisi seksiä halutessaan.

– Olin silleen, että kun se ei ole se juttu, mitä mä haluan.

– En halua, että joku hyväntahtoisestikin suostuu, mutta haluan sen, että hänellä on itselläkin halua samalla tavalla siihen."-

Vierailija
6/27 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi akka vaan huomioh...raa itseään joka v...tun paikassa ja postailee kuvia itsestään tiukoissa vaatteissaan ja esittelee silareitaan. Koko ajan tarvii ihan h...tisti huomiota. Kuka tommosen kanssa edes jaksaa olla?

Vierailija
7/27 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme hiippari tämä nainen kuten jutusta ilmenee. Melkoisia vaatimuksia naisella.

-"Mies oli ehdottanut kohteliaasti, että Kuusisto pyytäisi seksiä halutessaan.

– Olin silleen, että kun se ei ole se juttu, mitä mä haluan.

– En halua, että joku hyväntahtoisestikin suostuu, mutta haluan sen, että hänellä on itselläkin halua samalla tavalla siihen."-

........jatkan vielä että, mieshän ei edes pysty seksiin, jos ei halua ja ei riitä naiselle:(

Vierailija
8/27 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että erosi, mitäs mies pihtasi.

Vierailija
9/27 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei töitten jälkeen jaksa suoraan alkaa panemaan.

Vierailija
10/27 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan samaa maata kuin Jani Sievisen eka vaimo. Halusi kertomansa mukaan, että Jani olisi koko ajan pyörinyt ympärillään puolijäykän kanssa.

Vierailija
11/27 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi akka vaan huomioh...raa itseään joka v...tun paikassa ja postailee kuvia itsestään tiukoissa vaatteissaan ja esittelee silareitaan. Koko ajan tarvii ihan h...tisti huomiota. Kuka tommosen kanssa edes jaksaa olla?

Olet ytimessä

Vierailija
12/27 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä?😄

Et jaksa olla, et jaksa panna?

Vierailija
13/27 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ongelma jos libidot on ihan eri tasoilla. Jos ei sellaista ole kokenut niin ehkä ei sitten ymmärrä. Lisäksi pystyn kyllä samaistumaan siihenkin että en minäkään halua mitään sääliseksiä vaan haluan tuntea olevani haluttu. Se että mies uhrautuu harrastamaan seksiä mun kanssa tai "hoitelemaan" mut vaikka käsillään silloin kun hän itse olisi mieluummin jossain aivan muualla ei ole käsitykseni hyvästä seksielämästä kummallekaan. Se että joku saa jotain mielihyvää siitä että harrastaa seksiä haluttoman puolison kanssa on itselleni aivan älytön ajatus. 

Vierailija
14/27 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tää nainen on nyt jatkuvasti otsikoissa? 

Vierailija
15/27 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se ongelma jos libidot on ihan eri tasoilla. Jos ei sellaista ole kokenut niin ehkä ei sitten ymmärrä. Lisäksi pystyn kyllä samaistumaan siihenkin että en minäkään halua mitään sääliseksiä vaan haluan tuntea olevani haluttu. Se että mies uhrautuu harrastamaan seksiä mun kanssa tai "hoitelemaan" mut vaikka käsillään silloin kun hän itse olisi mieluummin jossain aivan muualla ei ole käsitykseni hyvästä seksielämästä kummallekaan. Se että joku saa jotain mielihyvää siitä että harrastaa seksiä haluttoman puolison kanssa on itselleni aivan älytön ajatus. 

Täysin samaa mieltä. Itselle aivan mahdoton ajatus kyetä seksiin ellei molemmat ole sitä aidosti haluamassa. M45

Vierailija
16/27 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vosu.

Vierailija
17/27 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No häntä panetti mutta sun tarjoama seksi oli surkeaa. Sinä tietenkin kuvittelet, että muna lykätään heti sisään ja se on muka seksiä. Ehei, se on sun runkkaamista.

Et saa naista kiihottumaan. 

Vierailija
18/27 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin kyllä häntä auttaa siinä ongelmassa😘😘

Vierailija
19/27 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä menee vähän sivuun asiasta, mutta  jotkin naiset kuvittelevat olevan kauniita ja siksi heidän kuuluu saada elää mahdollisimman leveästi miehen rahoilla. Yleensä tällaiset naiset ovat tyhmiä ja eivät ole pärjänneet koulussa.  Miehillä tällaisia taipumuksia ei ole.  Sitten kun naisen sieluton tyhjäpää alkaa tulla selväksi miehelle, niin ei siinä enää hirveästi huvita panna.

Vierailija
20/27 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sitä miestä erittäin hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän