Kuinka monta riitaa jaksaa ennen kuin ero on tosiasia?
Meillä 25 vuotta yhteistä taivalta, toki hyviäkin kausia on ollut, mutta myös erimielisyyksiä, joita ei saada ratkottua. Riidan jälkeen Mies pitää mykkäkoulua 2-3 päivää ja sen jälkeen asia lakaistaan maton alle. Riidan juurisyyhyn ei ikinä puututa, en saa miestä keskustelemaan asiasta. Hänen mielestään ongelma on, että minä valitan. Kaikki kuulemma hyvin, jos lopetan valittamisen. Hän ei kuitenkaan ole valmis puhumaan siitä, mikä siihen ”valittamiseen” johtaa.
Eroko tässä on Ainoa vaihtoehto?
Kommentit (8)
Samanlaista meillä, plus luottamusongelma. Aika tarkkaan 30 vuotta olen aina ajoittain eroa miettinyt, varmaan lähes joka kuukausi. En usko, että koskaan eroamme, alan olla luovuttanut jo.
Porvoolaista vanhojen suhteitten dramatiikkaa, kun elämä on liian tylsää, nahinalla saa jotakin tunnetta pintaan.
Loma meni penkin alle, stressi koko kesästä purkautuu eikä mitään yhteistä suunniteltu etukäteen. No Ainoa mitä yhdessä tehtiin oli 3 km luontopolku mikä kierrettiin. Konserteista tai baareista ei tykkää, eikä kai mistään muustakaan. En tunne enää koko miestä, mutta kaipaan sitä, mitä meillä joskus oli
Ap
Laske kuinka monen jälkeen tuli ero ja vähennä luvusta yksi
Vierailija kirjoitti:
Samanlaista meillä, plus luottamusongelma. Aika tarkkaan 30 vuotta olen aina ajoittain eroa miettinyt, varmaan lähes joka kuukausi. En usko, että koskaan eroamme, alan olla luovuttanut jo.
Eropspereista on puhuttu täälläkin, nyt hän vetäytyi yläkertaan vierashuoneeseen nukkumaan. En tiedä pitäisi vaan luovuttaa ja heittää nimi paperiin
Toista ei saa muuttumaan. Itseänsä voi muuttaa. Nalkuttaminen ei johda hyviin tuloksiin. Kehuminen voi auttaa, mutta sen pitää olla aitoa ja perustua tosiasioihin. Anteeksi kannattaa antaa kaikki, muuten jää katkeruus. Kyllä tässä vaiheessa kannattaisi mennä perheneuvojalle, mutta erota ei. Rakkaus kestää kaiken.
Kaikki tuo sonta kuulostaa täydellisen huonolta parisuhteesta. Voin vakuuttaa, että se ei siitä ikinä paremmaksi muutu.
Yritän saada häntä keskustelemaan, kesäretkille, yhteisiin aktiviteetteihin jne. Turhaudun kun mikään ei johda eteenpäin. En saa kontaktia, kaikki mihin hän suostuu on väsyttstaktiikalla taisteltu. Kommunikaatio on hankalaa