Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dating-nettideittailu

Vierailija
26.07.2026 |

Olen 48-vuotias mies ja erosin jonkin aikaa sitten ja olen pitkästä aikaa vapailla markkinoilla. Olen ottanut tuntumaa Facebookin Dating-nettideittailuun. Ja huh huh mikä on nykyään meno. Vaikka olet täysin asiallinen niin sinut saatetaan blokata tai ghostata - ei mitään käytöstapoja. Ja pakko sanoa, että naisilla ei ole mitään suhteellisuuden tajua omasta tasostaan. Saattaa olla aivan rupusia mimmejä ja pakkeja saattaa tulla. :D Ja kun ottaa huomioon vielä sen, että suurin osa noin 50-vuotiaista naisista on kohtuullisen hyllyviä ja paikat roikkuu, niin ei voi kun ihmetellä. Voin sanoa, että kun noilla naisilla käy flaksi vähän paremman vonkaleen kanssa, niin se vonkale vain harrastaa seksiä teidän kanssa ja häviää. Teillä ei ole mitään saumaa kunnon parisuhteeseen. 

Ja sitten hämmästyttää se, että tyypillinen suttura on jonkin verran ylipainoinen, aika matalasti kouluttautunut ja kohtuullisen vaatimattoman näköinen, mutta toiveet kyllä hipoo kattoa. Ihan niin kuin saisit paremman näköisen, paremman kouluttautuneen ja urheilullisen miehen..joo sänkyyn, mutta et mitenkään parisuhteeseen. Naiset on tuolla kuin lahnoja X-asennossa odottaen, että mitä miehet tarjoaa. Kunnon lokkeja! 

Mitkä on muiden miesten kokemukset? Sana on vapaa naisillekin.   

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi