Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensin lapsettomat häät, nyt avecittomat häät!? Seuraavaksi vieraattomat häät?

Vierailija
26.07.2026 |

https://yle.fi/a/74-20237743

Tai miksei saman tien vain MÄÄT? Mihin sitä puolisoakaan tarvii. 

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta on kyllä viihdyttävä siinä, miten kontrollifriikit flippaa,  kun joku ei tee niin kuin he olettaa. Ja ilman puolisoa ei voi tehdä mitään. 

Vierailija
62/90 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta kavereiden puolisot joita en tunne. En minäkään kutsuisi.

Uuh miten edgyä. Aattele että oli aika, kun et tuntenut niitä kavereitasikaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tätä. Jos ei ole varaa kutsua läheisen ihmisen puolisoa niin ei kannata pitää häitä lainkaan vaan säästää rahat. 

Minusta ymmärrettävää kutsua vain ne läheiset ystävät. Miksi haluat raahata puolison mukaan?

Kyllä meillä ainakin läheisten ystävien puolisot ovat myöskin läheisiä.

En ole koskaan välittänyt kavereiden miehistä. Eivät ole läheisiä ystäviä.  

Vierailija
64/90 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen on vapaa järjestämään sellaiset juhlat kuin haluaa.  

Eikä ole. Jokaisen pitää järjestää sellaiset juhlat, kuin myyttisessä menneisyydessä tehtiin. 

Vierailija
65/90 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, miksi juhlista on tullut niin vierasvihamielisiä. Ennen vieraiden viihtyminen oli kunnia-asia. Ja toisaalta myös vieraat pitivät tärkeänä olla paikalla, jos ei ollut pakottavaa syytä kieltäytyä. 

Kun halutaan larpata niitä unelmahäitä mutta perse on lähes auki, on vieraiden rooli näytellä omaa rooliaan showssa ilman kumppaniaan ja lapsiaan. Onneksi en saa enää kutsuja mihinkään häihin. 

Vierailija
66/90 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos skipattaisiin koko häähumu ja siirryttäisiin suoraan erojuhlaan, sehän sieltä kuitenkin on tulossa.🤣

Vierailija
67/90 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tätä. Jos ei ole varaa kutsua läheisen ihmisen puolisoa niin ei kannata pitää häitä lainkaan vaan säästää rahat. 

Sun mielestä avioliiton pointti on bileet?

Ei hän puhunut avioliitosta vaan häistä. Avioon voi päästä ihan vain virastokäynnillä ruokatunnilla. 

Ja jos tätä haluaa juhlistaa,  niin sen saa tehdä cain sinun hyväksymällä tavalla

Näinkö tosiaan? Vai keksitkö nyt vähän omiasi? Taisit keksiä, myönnä pois : ]

Vierailija
68/90 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos skipattaisiin koko häähumu ja siirryttäisiin suoraan erojuhlaan, sehän sieltä kuitenkin on tulossa.🤣

Lusikat voisi laittaa jo häälahjassa valmiiksi kahteen eri pakettiin. Helppo jakaa. 

Vierailija
69/90 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta ymmärrettävää kutsua vain ne läheiset ystävät. Miksi haluat raahata puolison mukaan?

Mä olen ilmeisesti väärällä tavalla ystävä, kun en monesta ystävän puolisosta tiedä kuin nimen.

Vierailija
70/90 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palsta on kyllä viihdyttävä siinä, miten kontrollifriikit flippaa,  kun joku ei tee niin kuin he olettaa. Ja ilman puolisoa ei voi tehdä mitään. 

Vaan entä… entä jos… jos olisikin kyse siitä, että ihmiset voisi joskus huomioida toisensakin eikä vain möllöttää kuutiossaan. Saattais tulla yllättävän positiivisiakin tuntemuksia, kuka tietää…

Vierailija
71/90 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ilmeisesti väärällä tavalla ystävä, kun en monesta ystävän puolisosta tiedä kuin nimen.

Etkö sä käy koskaan ystäviesi kotona tai mökillä tms., kun et puolisoita ollenkaan tapaa?

Vierailija
72/90 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo tosiaan ole ystävyyttä, korkeintaan kaveruutta.

Vierailija
73/90 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun mielestä avioliiton pointti on bileet?

Ei hän puhunut avioliitosta vaan häistä. Avioon voi päästä ihan vain virastokäynnillä ruokatunnilla. 

Ja jos tätä haluaa juhlistaa,  niin sen saa tehdä cain sinun hyväksymällä tavalla

Näinkö tosiaan? Vai keksitkö nyt vähän omiasi? Taisit keksiä, myönnä pois : ]

Mitähän sä nyt sössötät? 

Vierailija
74/90 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hääkutsun sijaan erotiedote massawhatsappina ja loppuun aitoon julkkistyyliin: ”Emme tule kommentoimaan tätä enää enempää” tms. 

Vierailija
75/90 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaan entä… entä jos… jos olisikin kyse siitä, että ihmiset voisi joskus huomioida toisensakin eikä vain möllöttää kuutiossaan. Saattais tulla yllättävän positiivisiakin tuntemuksia, kuka tietää…

No niinhän ne just tekee silloin kun järjestää häät. Juhlat on varmasti kivempia, jos teidät kontrollifriikit jättää kutsumatta.  Puolisokin voi ottaa vähän rennommin. 

Vierailija
76/90 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sitä naimisiin menevää pariskuntaa tarvii? Jätetään nekin pois.

Vierailija
77/90 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeiden hääjuhlien lisäksi määritämme myös ystävyyden. 

T. Palstan kontrollitoimikunta

Vierailija
78/90 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö sä käy koskaan ystäviesi kotona tai mökillä tms., kun et puolisoita ollenkaan tapaa?

En oikeastaan, yleensä kun tavataan, tehdään se jossain esim kaupungilla tai harrastuksissa. Joskus toki olemme toistemme kotona käyneet ja silloin on ehkä toisen puoliso ollut kotona tai ei. Tietoisesti emme ole koskaan mitään kimppatapaamisia järjestäneet. En ole koskaan ollut sellainen kyläilijäluonne enkä oikein ole myöskään sellainen kotiini kutsuja. Ihmiset on erilaisia, minä olen ollut tällainen yli 40 vuotta.

Vierailija
79/90 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niinhän ne just tekee silloin kun järjestää häät. Juhlat on varmasti kivempia, jos teidät kontrollifriikit jättää kutsumatta.  Puolisokin voi ottaa vähän rennommin. 

Tämähän se. Palsta on täynnä mammoja, jotka eivät päästä miestä yksin minnekään. Heille tällainen kutsu olisi painajainen.  Miehen kieltäytyminen saisi kontrollin näkyväksi, vaikka mies miten keksii tekosyitä. 

Vierailija
80/90 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeiden hääjuhlien lisäksi määritämme myös ystävyyden. 

T. Palstan kontrollitoimikunta

Ihan perus settiä. Täällä myös määritellään rakkaus. "Jos rakastat, teet/et tee sitä tai tätä".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä