Kun maapallo ei kestä sitä että kaikki lentelee etelään, niin sinä joka niin teet: miksi just sulla on se etuoikeus?
Moni viihtyisi Välimerellä, haaveilee lämmöstä ja etelän tunnelmasta. Mutta ei lennä sinne, koska tiedostaa, ettei se ole kovin kestävää. Mutta sitten toiset reissaa monta kertaa vuodessa. Kai se selitys on vaan se, että no kyllä se kone sinne lentäis ilman muakin. Että ei se mun vika ole.
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maapallo kyllä kestää ihmisten lentelemiset ihan kevyesti. Kuka tällaisen ap:n mainitseman paskaväitteen eli emävalheen on esittänyt?
Ne vihreät, jotka itse reissaavat ympäri maapalloa ilmastohätäkokouksissa.
Ja ajelevat asuntoautolla ympäri Euroopaa.
Ap, miksi et moralisoi käynnissä olevia sotia?
Heti kun Kiina, Ryszykät ja Intia lopettaa ylettömän saastuttamisen, niin lupaan lopettamaan lentomatkat.
Jos maapallo ei kestäisi sitä että siellä lentää muutama kone niin oltais kuoltu jo kauan aikaa sitten. Vitunääliöt.
Moni myös tilaa tavaroita toiselta puolen maapalloa, ja niidenkin lennättely tuhoaa ilmastoa ihan samalla tavalla. Samoin talon lämmittäminen Suomessa talvipakkasilla, voi hyvin viedä jopa enemmän energiaa kuin suhteellisen lyhyet lennot Etelä-Eurooppaan.
Dinosaurukset hallitsivat maapalloa 165 miljoonaa vuotta. Me ihmiset olemme pelkkiä nöösipoikai ja -tyttöjä niiden rinnalla. Maapallo itse on selvinnyt ja selviää kyllä vaikka minkälaisista sen päällä tallustavista/tallustaneista otuksista.
Vierailija kirjoitti:
Kone lentää, oli se täynnä tai tyhjä, eli en lisää päästöjä yhtään. Lisäksi koneessa kuljetetaan rahtia, joka painaa enemmän kuin minä.
N24 vihreä
Eivät koneet lennä jos ne ovat aina tyhjiä. Jos lennoille ei riitä matkustajia niin lentoja vähennetään tai lopetetaan kokonaan. Eli sinunkaan matkustaminen ei tule saastuttamatta. Mieti jos sinulla on lentokoneellinen porukkaa ja kaikki ajattelee että minun lentoni ei saastuta niin kenen lento siinä sitten saastuttaa?
Silsi. että olen ollut törkeiden rikosten kohde useiden henkilöiden toimesta. Nämä eivät ole jääneet kiinni eivätkä maksaneet miljoonakorvauksia mitkä kuuluisi, jos jäisivät kiinni. Tämä on faktaa.
Olen viimeinen henkilö keneltä pitää odottaa mitään kunnollisuutta.
Vasta jos sulle tehty sama, tule kyselemään .
26. Asunnot ja talot on kuitenkin lämmitettävä talvella, vaikka kuinka joku piiperö sitä paheksuisi. Ja piiperö itsekin lämmittää kyllä sen kämppänsä. Eli ei elä niin kuin muita opettaa...
Vierailija kirjoitti:
Jos maapallo ei kestäisi sitä että siellä lentää muutama kone niin oltais kuoltu jo kauan aikaa sitten. Vitunääliöt.
Ilmassa on tyypillisesti noin 8 000–16 000 lentokonetta yhtä aikaa. Vuorokaudenajasta, viikonpäivästä ja vuodenajasta riippuen määrä vaihtelee, ja vilkkaimpina ruuhkahuipuina taivaalla voi olla jopa lähes 20 000 konetta kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ostanut lentolippuni itse, siksi.
Itse asiassa et ole, koska lentopetrolin verovapaus kustannetaan veronmaksajien eli meidän kaikkien rahoista.
(En moralisoi koska lensin itsekin tänä kesänä, mutta ollaan edes rehellisiä).
Vierailija kirjoitti:
En tee lapsia, se on se suurin ekoteko. Minun tai muiden lentelemisiin et voi puuttua.
Tuo on lyhytnäköistä. Jos ihmiset loppuu länsimaista, niin siitä seuraa todellinen tuho. Mieluummin tee työtä kehitysmaiden tyttöjen ja naisten koulutuksen edistämiseksi, koska se on tehokkain tapa saada liikakansoitus kuriin. Kouluja käyneet naiset ei suostu synnytyskoneiksi läheskään yhtä helposti kuin kouluttamattomat.
Vierailija kirjoitti:
Moni myös tilaa tavaroita toiselta puolen maapalloa, ja niidenkin lennättely tuhoaa ilmastoa ihan samalla tavalla. Samoin talon lämmittäminen Suomessa talvipakkasilla, voi hyvin viedä jopa enemmän energiaa kuin suhteellisen lyhyet lennot Etelä-Eurooppaan.
No mutta niillä lentelijöillä on kuitenkin asunto täällä Suomessakin, jota myös lämmitetään vaikka kuinka itse lentäisi joksikin aikaa etelään talvipakkasilla.
Vierailija kirjoitti:
Matkustaminen tekee minusta viisaamman ja avarakatseisemman, kuin kotona somettaminen.
Että kotona ei voi lukea mitään kehittävää, pelkästään somea? Pakko mennä ulkomaille makaamaan rantatuolissa niin viisaus kasvaa?
Älytöntä että vastuu ilmastonmuutoksesta on laitettu kuluttajien niskoille, vaikka pahin saastuttaja on edelleen teollisuus.
Lentokoneet lentää vaikka eivät olisi täynnä. Parempi täysi lentokone kuin puolityhjä.
Miksi se sitten kestää juuri nytkin kaiken maapallolla tapahtuvan lentoliikenteen, ap?
Vierailija kirjoitti:
26. Asunnot ja talot on kuitenkin lämmitettävä talvella, vaikka kuinka joku piiperö sitä paheksuisi. Ja piiperö itsekin lämmittää kyllä sen kämppänsä. Eli ei elä niin kuin muita opettaa...
Niin just. Muuttakaa piiperöiset igluun tai muinaissuomalaisten kotaan, niin ilmasto pelastuu.
Penti Linkolakin lomaili vuosittain Kanarialla (tirsk.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tee lapsia, se on se suurin ekoteko. Minun tai muiden lentelemisiin et voi puuttua.
Tämä on juuri se suurin ekoteko minkä valkoihoinen länkkäri voi tehdä.
Tuo on typerin ekoteko minkä voitte tehdä! Vai pitää valkoiset tapaa sukupuuttoon, jotta värilliset valtaisi lopulta koko planeetan. Järjetöntä!
Kaikki ihmiset ovat saman arvoisia, että nännännää rasisti, vastustan rasisimin kasvua Suomessa ja matkaillaan, koska sain veikkausvoiton.
Ihminen ei kykenisi tuhoamaan maapalloa vaikka haluaisi.