Jouduin laittamaan yöllä sähköpatterin päälle kun oli niin kylmä
Kommentit (58)
Missä korpitölleissä te oikein asutte?
Viileässä nukkuminen on terveellistä. Älkääpäs nyt liioitelko. Viime kesänä ulisitte kun oli niin saatanan kuuma.
Mä lämmitin takaa alkuviikosta. Ei todellakaan ole ollu lämmin täällä itä-suomessa. Onneks sentää puut on täysin ilmaisia, kun niitä riittää loppu elämäksi omasta takaa ja vielä lapsenlapsen lapsillekkin.
Sama. Asun rivitalossa. Ikävä kyllä täältä peruslämpö otettu pois myös kylppäristä. Kostea, viileä tila sekin nyt.
Vierailija kirjoitti:
Mökillä aina heinäkuussa.
Vierailija kirjoitti:
Viileässä nukkuminen on terveellistä. Älkääpäs nyt liioitelko. Viime kesänä ulisitte kun oli niin saatanan kuuma.
En ole koskaan ulissut sanallakaan liian kuumasta, kun Suomessa ei kerta kaikkiaan KOSKAAN ole ollut minulle liian kuuma. Rakastan helteitä, olen tottunut PALJON suurempiin asteisiin joten kyllä täällä vaan on aivan saatanan kylmä. Onneksi kohta pääsee kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Asun rivitalossa. Ikävä kyllä täältä peruslämpö otettu pois myös kylppäristä. Kostea, viileä tila sekin nyt.
On muuten typerää. Kosteusvaurioita seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Tulevaisuuden hometalo.
Mees valittaan kylmyyttäs, niin eteesi lyödään semmoinen rätinki, että sulla ei voi olla kylmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On muuten typerää. Kosteusvaurioita seuraa.
Jep. Samaa mieltä. Monena kesänä tämä sama homma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ulissut sanallakaan liian kuumasta, kun Suomessa ei kerta kaikkiaan KOSKAAN ole ollut minulle liian kuuma. Rakastan helteitä, olen tottunut PALJON suurempiin asteisiin joten kyllä täällä vaan on aivan saatanan kylmä. Onneksi kohta pääsee kotiin.
En mäkään. Ei Suomessa ole koskaan liian kuuma. Ei tulis mieleenkään valittaa helteistä vaan nauttia. Harvinaista herkkua tässä maassa.
Minä jouduin laittamaan ilmalämpöpumpun kesken yön viilentämään. Oli pois päältä kun ajattelin että ei tarvitsisi nyt viilennystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, sinustako on ihana nukkua kun makuuhuoneessa on yli 30 astetta lämmintä.
Itse oon niin pihi, etten koskaan käytä ilmalämpöpumppua viilentämiseen.
Huono se on kyllä lämmitykseenkin.
Purra vie meiltä kesän lämmönkin, koska persut eivät usko ilmastonmuutokseen. Ei Marinin hallituksen aikaan ollut koskaan näin viileää heinäkuuta.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on ollut ihan ilmatieteenlaitkoksenkin mukaan ennätys viileä heinäkuu. On aivan sama missä asut niin viileää on ollut. Kaikki alle 25 on minusta kylmä. Eilen täällä keskisuomessa oli 16 astetta ja mulla oli talvitakki päällä. 😂
Vierailija kirjoitti:
Ei tullut mieleenkään laittaa kesämökkiä keskustaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, sinustako on ihana nukkua kun makuuhuoneessa on yli 30 astetta lämmintä.
Ei ihanaa, eikä kamalaa. Ihan normaalia minulle. Etkö ymmärrä lukemaasi? Minua ei haittaa kuumuus kun olen vuosikymmeniä asunut maassa jossa lämpötila ei koskaan laske alle 30 edes talvella. Suomessa ei niin lämmin ole koskaan kun meillä ihan normi päivän, joten ei, ei minulla edelleenkään ole koskaan ollut suomessa vielä liian kuuma, ei yöllä eikä päivällä. Mikä tässä oli se vaikea sinulle tajuta?
Mekin jouduttiin laittamaan tuli pesään, heinäkuussa!