Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Emma Tainio lopen kyllästynyt: Miehet, tämä ei ole oikein

Vierailija
26.07.2026 |

https://www.iltalehti.fi/yleisurheilu/a/668f7b64-9596-48cf-a91c-b1c06a8…

"Reilu viikko sitten Euroopan yleisurheiluliitto ja Euroopan yleisradioliitto julkaisivat uudet kuvaussuositukset, joiden tavoitteena on kitkeä naisurheilijoiden seksualisointi televisiolähetyksissä.

Tainio kommentoi silloin Instagram-julkaisussaan tuntojaan aiheesta, jonka koki henkilökohtaiseksi. Hän on saanut asiattomia kommentteja kehostaan jo vuosien ajan."

"Jotkut kokevat asiakseen puolustaa törkypuheita sillä, miten naisurheilijat pukeutuvat. Se ei yksiselitteisesti ole ok, Tainio sanoo."

Niin miehet!

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa nais urheilu jos ei näytetä eroottisia kuvakulmia heistä.

Vierailija
62/94 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunista, huomihuoraamista kauneimillaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verrattavissa siihen mitä se yksi naisvanki sanoi siinä jossain ylen vankilaan sijoittuvassa sarjassa, jos tekee jekkuu, täytyy kestää kakkuu. 

Vierailija
64/94 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä näyttää ilman meikkiä haha

Kukaan ei ole nähnyt, ei edes Emma🤣

Vierailija
65/94 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä näyttää ilman meikkiä haha

Kukaan ei ole nähnyt, ei edes Emma🤣

Hih hih, olen nähnyt kahdesti. 

Vierailija
66/94 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa salaisuuden. Naisurheilijat itse valitsevat pukeutua noin. Kyllä! Heillä on valittavanaan useita vaihtoehtoja kisa-asuista. Nämä nuoret neidot itse valitsevat tiukat ja niukat seksikkäät vaatteet, laitattavat tekokynnet ja meikit naamaan... he haluavat tulla seksualisoiduiksi. Sitten kun niin heidän tahdostaan tapahtuu, niin he hämmästelevät että on ne miehet vaan niin sikoja. Tämä olisi relevantti keissi, jos ne ensin itse toimisivat toisin. Heillä on siihen mahdollisuus. Mutta he haluavat saada tuon tyyppistä huomiota.

Vierailija
67/94 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sponsorirahat ovat tiukassa jos ei niille saa näkyvyyttä.

Vierailija
68/94 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emman some on lähes kuin   esim jonkun mia malkovan some..ei nyt ihan,mutta sen suuntainen... mutta joo  hippasen erikoinen ulostulo juuri häneltä 

Vierailija
69/94 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa nais urheilu jos ei näytetä eroottisia kuvakulmia heistä.

Hesari julkaisee kirjoituksen, jossa vaaditaan pyllykuvia voimaantuneista naisista. Edelleenkään miehet eivät saa katsoa kuvia

Vierailija
70/94 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselin kun hyppeli ja keikisteli eilen tekoripsissään. Oli aika erikoista käytöstä ja liikkeitä verrattuna muihin.

On jotenkin ihan kauhean huomionhakuinen, ja sitten valittaa kun saa sitä huomiota mitä hakee.

Vierailija
71/94 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kisoissa hänen pyllyä ei saa kuvata mutta itse esittelee sitä ja paljon muutakin sometileillään. Sillä tavalla. 

Ymmärrän että suostumus on joillekin vaikea konsepti mutta ei sitä tarvitse ääneen huutaa.

Vierailija
72/94 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset mollaa Emmaa? 

M39

En mollaa Emmaa, mollaan sitä miten naisia esineellistetään enemmän kuin koskaan ennen ja sen tekevät naiset ihan itse. Mollaan sitä, että naisia sukupuolisettaan enemmän kuin koskaan ennen ja senkin tekevät naiset ihan itse. Vanhemman saapumiserän naisena tympii tämä, että joka käänteessä pyritään korostamaan sitä omaa sukupuolta, mitä nainen saa olla, mitä nainen saa tehdä, lässyn lässyn. Minua kohdellaan naisena hyvin, koska en suostu uhriutumaan. 

Vierailija
73/94 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kisoissa hänen pyllyä ei saa kuvata mutta itse esittelee sitä ja paljon muutakin sometileillään. Sillä tavalla. 

Ymmärrän että suostumus on joillekin vaikea konsepti mutta ei sitä tarvitse ääneen huutaa.

Paljastelemalla ja korostamalla omaa seksuaalisuutta osaamisen sijaan käy juuri noin. Mutta eihän tätä naisten "voimaantumista saa arvostella!

Vierailija
74/94 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovaa voi juosta myös pitkälahkeisissa ja korkeavyötäröisissä housuissa. Se on valinta jonka urheilija saa tehdä itse.

Vierailija
75/94 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos menee julkiselle paikalle keikistelemään alushousuissa, on antanut suostumuksen katseluun. Jos ei halua että pyllyä katsellaan, kannattaa laittaa löysemmät shortsit.

Vierailija
76/94 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katselin eilen telkkarista Kalevan kisojen naisten 100 metrin finaalia, niin oli jännä nähdä takana katsomossa seisovien miesten reaktioita, kun naiset asettuivat lähtötelineisiin. Siellä oli selvästi havaittavissa yksi mies, jolla oikein ilme muuttui mojovaksi ja tökkäsi kaveriaan, että nyt tulee hyvät näkymät. Voisi ihan zoomata ja striimata tuon äijän naaman ilmeet youtubeen. Saisi sitten vaimolleen selitellä. Harmi, kun kisoissa ei ollut samanlaista yleisön zoomailua kuin surullisenkuuluisassa Coldplayn konsertissa. 

Vierailija
77/94 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emma on kansainvälinen huippujuoksija

Nythän vitsin vetäisit. Juuri ja juuri selvisi eilen pronssille Kaleva kisojen satasella ja kysehän on täysin harrastelijoiden kisoista. 

Vierailija
78/94 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun katselin eilen telkkarista Kalevan kisojen naisten 100 metrin finaalia, niin oli jännä nähdä takana katsomossa seisovien miesten reaktioita, kun naiset asettuivat lähtötelineisiin. Siellä oli selvästi havaittavissa yksi mies, jolla oikein ilme muuttui mojovaksi ja tökkäsi kaveriaan, että nyt tulee hyvät näkymät. Voisi ihan zoomata ja striimata tuon äijän naaman ilmeet youtubeen. Saisi sitten vaimolleen selitellä. Harmi, kun kisoissa ei ollut samanlaista yleisön zoomailua kuin surullisenkuuluisassa Coldplayn konsertissa. 

Yksinkertaistavaa ja miesvihamielistä. 

Vierailija
79/94 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

A p u a, miten kaksinaismoralistista. Julkaisee instagramissaan itsestään seksuaalisuutta tihkuvia (tai sitä yrittäviä) kuvia (pylly paljaaana), joiden yhteydessä vetoaa, ettei naisia saa seksualisoida. Ja seksualisoi itse itsensä joka toisessa kuvassa! Ihan puhtaasti ja tarkoituksellisesti miesten silmille. Todella vakuuttavaa. En ole eläissäni nähnyt yhtä ristiriitaista postausta.

Kuinka sokea voi ihminen itselleen olla.

Vierailija
80/94 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertaistavaa ja miesvihamielistä. 

Miehiin katkeroituneet naiset kyttäävät jokaista miesten elettä ja sanaa ja takerrutaan johonkin huonosti ilmaistuun ulostuloon, tehdään siitä pahin mahdollinen tulkinta ja ilmoitetaan ”tässä on meillä ongelma!”

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi