Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen kesä on lähinnä vitsi, raivostuttaa!

Vierailija
26.07.2026 |

En muista milloin olisi joutunut heinäkuussa jopa palelemaan, varsinkin aamuisin. Muutama hellepäivä oli ja meni, lisää ei taida enää tulla. Tämän heinäkuun ilmat ollut iso pettymys ja p-askimmat ehkä ikinä. Tänään piti olla pilvistä ja poutaa. Viikon ainoa vapaapäivä ja eiköhän alkanut satamaan kaatamalla, että edes pyöräilemään ei voi lähteä. Jippii!  Koko heinäkuun ilmat olleet, kuin syksyllä. Sataa, tuulee, koleaa, hämärää. Ja tätä kesää odotti, kuin kuuta nousevaa koko talven. Ei tarvitsisi mitään hirmu helteitä ollakaan, mutta onhan tämä nyt ihan rimanalitus heinäkuuksi. 

Kommentit (430)

Vierailija
201/430 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa kun helle hullu kiukuttelee ja itkee täällä säästä.

Hauskaa kun täällö toisten elättämä yhteiskunnastasyrjöytynyt mielenterveysongelmainen vitt*ilee elättäjilleen.

Vierailija
202/430 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännää, että niin moni nauttii kylmistä ja kalseista säistä. Mä kärsin tosi paljon tällaisesta kesästä ja ylipäätään Suomen säästä enkä voi ymmärtää, että suurin osa suorastaan nauttii tämmöisestä. 

Ja ennen kuin kukaan huutelee, että muuta ulkomaille, ni todellakin, se on mun suurin haave ja nuorempana asuinkin ulkomailla. Harmi vain, että mies ja lapset ei halua muuttaa ulkomaille ja on kärvisteltävä sen takia täällä. Ai vitsi miten mä inhoankaan Suomea! Oikea masennuslandia, jossa pieni auringonpaistekin on kauhistus.

Eihän nyt ole kylmää eikä kalseaa vaan juuri sopivaa. Ulkona tarkenee t-paidassa ja shortseissa mutta lenkkeillessä ei tule kuuma. Parasta kuitenkin on se, että öisin pystyy nukkumaan normaalisti. Viime heinäkuun helteillä oli pakko lähteä hotelliin, kun halusi saada pari yötä nukuttua kunnolla.

Mä en ainakaan tarkene t-paidassa ja shortseissa. Niin me ihmiset vaan ollaan erilaisia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/430 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla edes shortseissa ja t paidassa

Kamala kohtalo ihmisellä.

Vierailija
204/430 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, tosi kiva lähteä kävellen kauppaan ja tulla takaisin kaatosateessa kauppakassien kanssa. Joku sanoikin hyvin, että iltaisin on jo viileää vaikka kesäisin yleensä illalla on vielä lämmin. Minulle riittäisi sekin että olisi 20 astetta ja surinkoa, mutta kun sitä aurinkoakaan ei näy.

Pieni on sietokyky sullakin. Mikä ongelma on vaihtaa kotona kuivaa päälle ja laittaa märät vaatteet kuivumaan? Epämukavuutta kestää tasan sen aikaa, kun sulla on ne märät päällä. Jos kävellen käyt kaupassa, niin tuskin tuntikaupalla tarvot menemään. Meneekö vartti, puolituntia vai tunti? Mieti, miten mitätön aika se on elämästä, jos sulla on vartin märät vaatteet päällä, ja sen aikaa tuntuu epämukavalta? 

Vierailija
205/430 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaisko jos hakkaisin sua nyrkillä vähän naamaa ni ei  olis kylmä .

Vierailija
206/430 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normikesä ollut mielestäni. Kesäkuuhan oli keskimääräistä lämpimämpi. Heinäkuussa on toki satanut paljon. Ei ihme, koska koko alkuvuosi oli poikkeuksellisen kuiva. Ei tässä kuitenkaan mitään ihmeellistä ole ollut tai poikkeuksellista. Toki oli pari päivää tavallista paljon viileämpää. Kunhan nuo tilastot valmistuu, niin luulenpa että heinäkuu on ollut hyvin lähellä keskiarvoa lämpötiloiltaan.

Monella on ihan epärealistisia kuvitelmia. Muisti riittää viime kesään, jolloin oli kolmen viikon todella kova helleputki. Mutta kuka muistaa, että viime vuoden kesäkuussa satoi todella paljon??

Useimmat lomailee edelleen heinäkuussa, joten kesä määritellään pitkälti sen mukaan, ei koko kesän. Parin viikon helleputki (tai sen puuttuminen), niin sen mukaan kesä on ollut hyvä tai ihan p***a.

Uusi trendihän on nyt se, että tänne Pohjolaan tullaan kovia helteitä pakoon, raikkaaseen ja välillä sateiseekin säähän. Ei Suomesta mitään helteitä haeta.

Vierailija
207/430 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännää, että niin moni nauttii kylmistä ja kalseista säistä. Mä kärsin tosi paljon tällaisesta kesästä ja ylipäätään Suomen säästä enkä voi ymmärtää, että suurin osa suorastaan nauttii tämmöisestä. 

Ja ennen kuin kukaan huutelee, että muuta ulkomaille, ni todellakin, se on mun suurin haave ja nuorempana asuinkin ulkomailla. Harmi vain, että mies ja lapset ei halua muuttaa ulkomaille ja on kärvisteltävä sen takia täällä. Ai vitsi miten mä inhoankaan Suomea! Oikea masennuslandia, jossa pieni auringonpaistekin on kauhistus.

Eihän nyt ole kylmää eikä kalseaa vaan juuri sopivaa. Ulkona tarkenee t-paidassa ja shortseissa mutta lenkkeillessä ei tule kuuma. Parasta kuitenkin on se, että öisin pystyy nukkumaan normaalisti. Viime heinäkuun helteillä oli pakko lähteä hotelliin, kun halusi saada pari yötä nukuttua kunnolla.

Mä en ainakaan tarkene t-paidassa ja shortseissa. Niin me ihmiset vaan ollaan erilaisia. 

Toivottavasti pääset laitokseen nopeasti mulkku

Vierailija
208/430 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niillä solmuilla narujen päässä 🤣 Palstalla on aina hauskimmat luuserit.

Vierailija
209/430 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niillä solmuilla narujen päässä 🤣 Palstalla on aina hauskimmat luuserit.

Vittuuu et olet lapsellinen jätkä!

sinähän olet palstalla itkemässä jokapäivä.

Vierailija
210/430 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olin useamman viikon Etelä-Euroopassa. Olisi ketuttanut, jos olisin lomaillut kotosalla näillä keleillä. 

Vierailija
211/430 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää auringottomuus tekee sairaaksi

Vierailija
212/430 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisten noin 10 vuoden aikana on ollut poikkeuksellisen kuumia kesiä. Siksi keskimääräisesti katsottuna tämä kesä on ollut tähän mennessä täysin normaali ja suurin osa suomalaisista tykkää.

Ap ja muut kitisijät voivat muuttaa toiseen maahan sillä säähän me emme voi vaikuttaa.

Vierailija
213/430 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olin useamman viikon Etelä-Euroopassa. Olisi ketuttanut, jos olisin lomaillut kotosalla näillä keleillä. 

vitut sinä kelan paskapummi missään ole ollut!

täällä olet itkeny.

Vierailija
214/430 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää auringottomuus tekee sairaaksi

Sinä olet sairas!

Vierailija
215/430 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vitut sinä kelan paskapummi missään ole ollut!

täällä olet itkeny.

Olen pahoillani, että et tänäkään vuonna päässyt lomamatkalle. 

T. Kernaperse

Vierailija
216/430 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin näiden hellehullujen hermojen kiristelyistä.

Vierailija
217/430 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee mieli mennä edes ulos kun ei ole aurinkoa

Vierailija
218/430 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni tämä kesä vastaa tosiaankin sellaista normikesää sään puolesta. Välillä sataa ja välillä aurinko paistaa, välillä on molempia yhtä aikaa.

Vierailija
219/430 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jahittoako vikiset, pakkaa passi ja hammasharja ja ala painua!

EI täällä ole pakko olla!

minäkin lähdin jo vuosia sitten. hyvä päätös!

Vierailija
220/430 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautin näiden hellehullujen hermojen kiristelyistä.

Sama! ihanan viileetä ja ihana syksy kohta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan