Miehet eivät halua boss babeja tai "mä oon vahva itsenäinen nainen" -tyyppisiä naisia
Miehet haluaa feminiinisen, pehmeän, uskollisen naisen joka kunnioittaa miestään. Uskollisuus on sitä, että se oma puoliso tulee aina ykkösenä. Aina.
Miehet ei inhoa mitään niin paljon kuin valitusta, sarkastisia ja epäkunnioittavia kommentteja ja sitä että joka asiaan mitä mies tekee sanotaan "ei noin".
Kommentit (87)
Pitäisiköhän minunkin yleistää KAIKKI omat mieltymykseni ja tehtailla ketjuja: "Naiset ei halua...", "Naiset haluaa...". 🤭
Se on sitten niiden miesten ongelma. Itsenäiset naiset kyllä pärjää.
Suurin syy avioliittojen kariutumiseen on, että joko mies tai nainen on ykkössijalla.
Ongelmia tulee tällöin aiheuttamaan:
Lapsi
- kun nainen hoitaa ensin lasta, mies kokee tulleensa syrjäytetyksi
Kaverit
-Nainen kokee että tulee syrjäytetyksi
Harrastukset
-Molemmat kokevat, ettei toinen panosta toiseen niinkuin ennen
Työ
-Vihoviimeinen kiista kun työ vie kaiken ajan.
Sen sijaan, jos Jumala on ensimmäisellä sijalla, elämä soljuu kuin raikas vesi
Vierailija kirjoitti:
Suurin syy avioliittojen kariutumiseen on, että joko mies tai nainen on ykkössijalla.
Ongelmia tulee tällöin aiheuttamaan:
Lapsi
- kun nainen hoitaa ensin lasta, mies kokee tulleensa syrjäytetyksi
Kaverit
-Nainen kokee että tulee syrjäytetyksi
Harrastukset
-Molemmat kokevat, ettei toinen panosta toiseen niinkuin ennen
Työ
-Vihoviimeinen kiista kun työ vie kaiken ajan.
Sen sijaan, jos Jumala on ensimmäisellä sijalla, elämä soljuu kuin raikas vesi
Aivan. Jumalan järjestys on selvä: jumala, aviopuoliso, lapset, yhteisö/työ. Avioituessa aviopuolisosta huolehtiminen on jumalan käsky, eli mikään "jumalan missiokaan" ei aja avioliiton yläpuolelle. Kristus antaa kirkkonsa puolesta henkensä, näin tekee myös aviomies avioituessaan. Jopa joissakin eläinperheissä koiras uhraa itsensä jos perhe on joutua saalistetuksi, tiesittekös tätä. Ihmismies on rotta.
Tietenkään tällainen uhrautuminen ei ole tarpeellista tai toivottavaa, vaan tarkoitus on elää vakaasti ja hedelmällisesti ylittämättä kenenkään kantokykyä, yhdessä jumalan ohjauksessa, perhe yhtenä sieluna ja ruumiina.
Totta, mies haluaa lammasmaisen lauhkean naisen, riivinraudat lentää leppäseipähänä pellolle.
Entä, jos olen vahva, itsenäinen nainen sillä lailla, että oikeasti en ole, mutta hyperitsenäisyys on enemmän traumaperäistä? Teen asiat itse, koska avun pyytäminen on pahimpia painajaisiani ja sen vastaanottaminen pyytämättäkin on mielestäni outoa. Tai trauma on ehkä turhan vahva sana, mutta tällainen sisarusparven kiltin ja kunnollisen vanhimman -syndrooma.
Ymmärrän kyllä, että ap taisi tarkoittaa sellaista "voimaantuntutta Kaija Koo -tyyppiä" vahvalla ja itsenäisellä.
Miehiä ei myöskään kiinnosta ikävien naisten alanuolet aloituksessa.