Miehet eivät halua boss babeja tai "mä oon vahva itsenäinen nainen" -tyyppisiä naisia
Miehet haluaa feminiinisen, pehmeän, uskollisen naisen joka kunnioittaa miestään. Uskollisuus on sitä, että se oma puoliso tulee aina ykkösenä. Aina.
Miehet ei inhoa mitään niin paljon kuin valitusta, sarkastisia ja epäkunnioittavia kommentteja ja sitä että joka asiaan mitä mies tekee sanotaan "ei noin".
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Se kunnioitus pitää ansaita, ei se tule vain sillä että on mies.
Joo, tosin suhtaudun lähtökohtaisesti kunnioittavasti.
Mutta hyvin nopeasti sen kunnioituksen voi menettää, ja sitten onkin jo hankalampaa. Kaikki menee pieleen heti alussa, jos mies käyttäytyy niin, että menetän kunnioitukseni häntä kohtaan. Ei siitä sitten tule oikein mitään enää, vaikka sinänsä halua olisikin. Muutun itsekin sitten huonommaksi versioksi itsestäni.
Yleisin syy miten sen kunnioituksen menettää, on ihan vaan se, että mies on itse epäkunnioittava.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuollaisia jaksa toiset naisetkaan kaverisuhteissa jne. Todella rasittavia larppaajaämmiä, jotka kuittaavat kaiken itseensä kohdistuvan kritiikin kateutena :D :D
Normaalit ihmiset eivät btw kritisoi toisiaan tai kavereitaan. Se on ihan puhdasta henkistä väkivaltaa ja terveet ihmiset kiertävät tällaiset porukat kaukaa.
Puoliso tulee ykkösenä ja minä laitan kakkoseen.
Miehet saavat haluta mitä haluavat. Ei mitään merkitystä.
Feminiinisyys, pehmeys ja uskollisuus eivät sulje pois sitä, että nainen on vahva, itsenäinen ja itsevarma. Vahva nainen ei tarkoita sitä, ettei hän osaisi rakastaa, olla hellä tai kunnioittaa kumppaniaan. Itsevarma ja hyvän itsetunnon omaava mies ei yleensä koe tällaista naista uhkana, vaan voi nähdä hänen ominaisuutensa viehättävinä. Terveessä suhteessa molemmat voivat olla vahvoja omia itsejään ja silti arvostaa, tukea ja kunnioittaa toisiaan. Jos mies kammoaa itsenäisiä naisia, se voi kertoa epävarmuudesta ja tarpeesta kontrolloida naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin teillä naiset. Ei kunnioitusta ennen kuin todistatte miehelle arvonne käytöksellänne.
Miten ihmeessä se pitää todistaa? Et kai haksahda sellaiseen, joka alunperinkin käyttäytyy huonosti? Vai meinaatko, et pitää palvellen jotain osoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Ai, et nyt puhu kuitenkaan mun miehen puolesta. Hän tykästyi alunperin juuri siihen, että minulla on oma mielipide, enkä nöyristele. Useampi vuosikymmen nyt oltu kimpassa. Emme edelleenkään ole samaa mieltä kaikesta, mutta molemmat kunnioittaa toisen ajatusmaailmaa.
Oma mielipide ja itsevarmuus pitäisi olla ihan normijuttu. Ei liity mun mielestä mihinkään boss babeyteen sen kummemmin, vaan on ihan normaalia keskustelua ja keskustelutaitoja.
Naiset SEKÄ miehet joilla ei ole omia mielipiteitä eikä itsevarmuutta, kohtaavat enemmän vaikeuksia pariutumismarkkinoilla. Heidän on vaikeampi olla kiinnostavia, ja vaikuttavat herkemmin tylsiltä.
No eipä ylipäätään kiinnosta mua sellainen mies, joka kokee itsenäisyyteni ja vahvuuteni uhkana.
Olisko sitten yksi syy siinä että mies pelkää kun nainen ei tarvitse häntä vaan yhdessäolo perustuu tahtoon. Miehen on turvallisempi olla suhteessa naisen kanssa joka on jotenkin riippuvainen hänestä ja aina parempi kun on vielä manipuloitavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin teillä naiset. Ei kunnioitusta ennen kuin todistatte miehelle arvonne käytöksellänne.
Tietenkin. Kuka edes pystyy olemaan ihmisen kanssa, jota ei kunnioita?
Ei se ole ”tietenkin”. Naiset yleisesti sanovat että miehen pitää arvostaa naisia. Ei niin että pitää arvostaa hyvin käyttäytyviä naisia.
Arvontan miehiä, jotka suhtautuvat kaikkiin ihmisiin arvostavasti tai peruskunnioittaen. Ei vain minuun. Onneksi perheestä löytyy vain tällaisia (mies ja poika).
Kenen nimissä oikein puhut? Et ainakaan minun.
Itse olen kasvanut suvussa, jossa on ollut heikkoja, pelokkaita, kanamaisia naisia, jotka ovat toimineet kieroilemalla, manipuloimalla muun muassa marttyyriksi heittäytymisellä ja muilla keinoilla saadakseen haluamansa.
Itse todellakin arvostan vahvaa, itsenäistä naistyyppiä, jonka ei tarvitse turvautua lapsellisiin menettelytapoihin suhteessaan puolisoonsa ja muihin ihmisiin.
Ai minun mielestäni nykymiehet haluaa nimenomaan semmoisia bossbaby-sotilasjane-keittäjätär-suihinottaja--palkansaaja-lastenhoitaja-huorajamadonna-yhdistelmiä, joita on vain sarjakuvalehdissä ym. keksityissä jutuissa.
Mulle tavallinen pullantuoksuinen nainen kiitos 👍
M39
Vierailija kirjoitti:
No eipä ylipäätään kiinnosta mua sellainen mies, joka kokee itsenäisyyteni ja vahvuuteni uhkana.
Henkisesti vahva ja itsenäinen mies nimenomaan arvostaa rinnallaan henkisesti vahvaa ja itsenäistä naista. Tällainen mies ei etsi naista, joka pienentää itseään ja omia tavoitteitaan hänen vuokseen, vaan hän nimenomaan haluaa naisen, jolla on oma identiteetti, omat ajatukset ja kyky seistä omilla jaloillaan. Mies, joka taas pelkää tai vähättelee naisen itsenäisyyttä, hakee pikemminkin valtaa ja kontrollia kuin tasavertaista kumppanuutta. Hän kokee naisen vahvuuden uhkana, koska hän tarvitsee naisen olevan riippuvainen hänestä tunteakseen itsensä tärkeäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP:ole tiedoksi: ketään ei kiinnosta, mitä sinä haluat.
Kovasti tuntuu kiinnostavan, kun ketjuun kertyy vastauksia. Ilmeisesti kiinnostaa myös sinua 😘
Tämä voi tulla sulle yllätyksenä, mutta sä et ole tän palstan ainoa kirjoittelija. Ketjua lukee ja siihen kirjoittelee useampia ihmisiä. Ketjussa ei ole tarkoitus vastata vain aloittajalle vaan jutella yleensäkin ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovasti tuntuu kiinnostavan, kun ketjuun kertyy vastauksia. Ilmeisesti kiinnostaa myös sinua 😘
Totta kai kiinnostaa tulla nauramaan ap:n säälittävyydelle. Tämä muutenkin sattuu olemaan keskustelupalsta, jos et huomannut.
Ja taas joku on saanu pakit kauniilta naiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne on silti lähes aina vain miehiä, jotka kurkku suorana vaatii kunnioitusta, vaikka eivät itse osoita sitä eivätkä tee mitään ansaitakseen sitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ketään mitä sinä haluat
Ei kai, mutta hän ei olekaan ketjun aloittaja. Hän vain vastasi ap:n aloitukseen, jossa tämä esittää vaatimuksiaan.
Ai, et nyt puhu kuitenkaan mun miehen puolesta. Hän tykästyi alunperin juuri siihen, että minulla on oma mielipide, enkä nöyristele. Useampi vuosikymmen nyt oltu kimpassa. Emme edelleenkään ole samaa mieltä kaikesta, mutta molemmat kunnioittaa toisen ajatusmaailmaa.