Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet eivät halua boss babeja tai "mä oon vahva itsenäinen nainen" -tyyppisiä naisia

Vierailija
25.07.2026 |

Miehet haluaa feminiinisen, pehmeän, uskollisen naisen joka kunnioittaa miestään. Uskollisuus on sitä, että se oma puoliso tulee aina ykkösenä. Aina. 

Miehet ei inhoa mitään niin paljon kuin valitusta, sarkastisia ja epäkunnioittavia kommentteja ja sitä että joka asiaan mitä mies tekee sanotaan "ei noin". 

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kunnioitus pitää ansaita, ei se tule vain sillä että on mies.

Samoin teillä naiset. Ei kunnioitusta ennen kuin todistatte miehelle arvonne käytöksellänne.

Tietenkin. Kuka edes pystyy olemaan ihmisen kanssa, jota ei kunnioita? 

Ei se ole ”tietenkin”. Naiset yleisesti sanovat että miehen pitää arvostaa naisia. Ei niin että pitää arvostaa hyvin käyttäytyviä naisia.

Koska ne on suurimmaksi osaksi juuri miehiä, joilta puuttuu kyky arvostaa toista.

Vierailija
42/73 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ottaisi puolisoa jolla on sometilejä. Mulla ei ole yhtään. M43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin teillä naiset. Ei kunnioitusta ennen kuin todistatte miehelle arvonne käytöksellänne.

Miten ihmeessä se pitää todistaa? Et kai haksahda sellaiseen, joka alunperinkin käyttäytyy huonosti? Vai meinaatko, et pitää palvellen jotain osoittaa?

no katsos, naisen tulee valloittaa miehensä joka päivä. eikös se niin mene?

Vierailija
44/73 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoliso tulee ykkösenä ja minä laitan kakkoseen.

Esimerkki kunnioituksen puutteesta. 

Vierailija
45/73 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä se pitää todistaa? Et kai haksahda sellaiseen, joka alunperinkin käyttäytyy huonosti? Vai meinaatko, et pitää palvellen jotain osoittaa?

Niin kuin mistä lähtien muka? Jos ollaan vakituisessa suhteessa, niin ei sitä toista tarvitse "valloittaa" enää.

Vierailija
46/73 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas kiihottaa Minjan kaltaiset älykkäät, korkeastikoulutetut bosslady naiset.

Vierailija
47/73 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat haluat mitä haluat, se on sitten eri asia mitä saat. Lisäksi joudut varautumaan siihenkin että myös sillä toisella on vastaavasti omat vaatimuksensa.

Vierailija
48/73 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko sitten yksi syy siinä että mies pelkää kun nainen ei tarvitse häntä vaan yhdessäolo perustuu tahtoon. Miehen on turvallisempi olla suhteessa naisen kanssa joka on jotenkin riippuvainen hänestä ja aina parempi kun on vielä manipuloitavissa. 

Tämä se on.

Vierailija
49/73 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkään ei pidä paikkaansa ja toisekseen mitä väliä mitä miehet haluaa? Liian monet niistä on muutenkin itsekkäitä ja ei-empaattisia :D

Vierailija
50/73 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kuin mistä lähtien muka? Jos ollaan vakituisessa suhteessa, niin ei sitä toista tarvitse "valloittaa" enää.

Tällä palstalla kyllä saa usein lukea, että "miehen on valloitettava naisensa joka päivä", mutta se onkin eri asia.

Vierailija
51/73 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu vaan omasta puolestas. Mä haluun just boss leidin ja vallankin yhden The Boss Leidin.

M35

Vierailija
52/73 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HIeman outoa jos aikuinen mies ei ole edes LinkedIn:ssä.

Vierailija
53/73 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen nimissä oikein puhut? Et ainakaan minun. 

Itse olen kasvanut suvussa, jossa on ollut heikkoja, pelokkaita, kanamaisia naisia, jotka ovat toimineet kieroilemalla, manipuloimalla muun muassa marttyyriksi heittäytymisellä ja muilla keinoilla saadakseen haluamansa. 

Itse todellakin arvostan vahvaa, itsenäistä naistyyppiä, jonka ei tarvitse turvautua lapsellisiin menettelytapoihin suhteessaan puolisoonsa ja muihin ihmisiin.

Sitä paitsi suurin osa niistä lempeistä, muka miestä ylöspäin katsovista naisista on kieroilijoita. Jos on oikeasti pehmeä ja ystävällinen niin sekä miehet että naiset yrittävät kaikkensa lytätäkseen sinut. Ja lytättävää etsii aloittajakin, heikko mies joka kaipaa edes yhtä ihmistä jota voi katsoa alaspäin.

Vierailija
54/73 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä käytännössä tarkoittaa se, että oma puoliso tulee aina ykkösenä? Tarkoittaako se sitä, että arvottaa puolison tarpeet omien edelle "aina", vai sitä, että arvottaa puolison tarpeen lasten tarpeiden edelle? 

Vähän lapselliselta kuulostaa, että aikuinen (?) ihminen korostamalla korostaa, miten juuri hänen tarpeensa pitäisi aina tulla ykkösenä. Miksi ihmeessä? 

Vierailija
55/73 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla kyllä saa usein lukea, että "miehen on valloitettava naisensa joka päivä", mutta se onkin eri asia.

Voihan se olla, että jonkinlainen valloittaminen jatkuvana mentaliteettina tekee suhteelle hyvää - mutta tuohon dynamiikkaan sisältyy tietysti myös se, että nainen pysyy kiinnostavana eikä lässähdä henkisesti tai fyysisesti. Eli mies valloittaa kiinnostavaa naista, ja tätä kuviota ylläpidetään jotta suhde pysyy raikkaana ja kiihottavana.

Vierailija
56/73 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HIeman outoa jos aikuinen mies ei ole edes LinkedIn:ssä.

Riippuu millä alalla on. Minä olen tosin nainen, mutta aikuinen, mutta en ole LinkedInissä. Se ei meidän alalla ja minun ammatissani ole olennainen somekanava. 

Vierailija
57/73 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille ei liioin kelpaa miesbossit jotka määrää kaikesta. Vain lapsia tarvitsee holhota, molempien. 

Vierailija
58/73 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli suo haittaa sekin, että jos kumppani on kokki ja ruokakirjailija ja käyttää sosiaalista mediaa tavoittamaan lisää ihmisiä postaamalla reseptejä? Tai jos kumppanisi harrastaa luontokuvausta ja laittaa someen kuvan ketusta talvisessa maastossa?

Vierailija
59/73 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille ei liioin kelpaa miesbossit jotka määrää kaikesta. Vain lapsia tarvitsee holhota, molempien. 

Se, että mies on määrätietoinen ja menestynyt elämässään ei automaattisesti tarkoita sitä, että hän koko ajan määräilee muita vaan se tarkoittaa, että hän ei pysy toimettomana yllättävissä tilanteissa ja saa asioita aikaan elämässään. Tämmöinen ominaisuus on ihailtavaa kummassakin sukupuolessa.

Vierailija
60/73 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskaa. Kaikki tuntemani boss ladyt ovat parisuhteessa tai jopa ihan naimisissa ja perheellisiä. Olen itse ujo ja feminiininen nainen ja olen sinkku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme