Miehet eivät halua boss babeja tai "mä oon vahva itsenäinen nainen" -tyyppisiä naisia
Miehet haluaa feminiinisen, pehmeän, uskollisen naisen joka kunnioittaa miestään. Uskollisuus on sitä, että se oma puoliso tulee aina ykkösenä. Aina.
Miehet ei inhoa mitään niin paljon kuin valitusta, sarkastisia ja epäkunnioittavia kommentteja ja sitä että joka asiaan mitä mies tekee sanotaan "ei noin".
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Naisille ei liioin kelpaa miesbossit jotka määrää kaikesta. Vain lapsia tarvitsee holhota, molempien.
Miesbossi voi toki olla, mutta ei mikään diktaattori. Eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille ei liioin kelpaa miesbossit jotka määrää kaikesta. Vain lapsia tarvitsee holhota, molempien.
Tai jos on paljon rahaa. Se on naisista romanttista ja suuren elämän kestävän suhteen liima ja tärkein tunne.
Ymmärrätkö, ettei minua kiinnosta mitä ulisija sinä haluat
Hyvän ja luotettavan miehen kanssa on olla pehmeä ja feminiininen, mutta yritäpäs sitä jonkun kieroilijan kanssa, jota ei hyvinvointisi edes kiinnosta. Pyyhkivät jalkasi suhun, kun ovat saaneet haluamansa, pilaavat maineesi ja tekevät susta koko tarinan pahiksen, mt-ongelmaisen hu__an, jonka kimppuun yllyttävät kaikki muutkin silloin kuin olet heikoimmillasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai jos on paljon rahaa. Se on naisista romanttista ja suuren elämän kestävän suhteen liima ja tärkein tunne.
Sittenhän miehillä on helppoa. Ei tarvitse kuin hankkia paljon rahaa, niin naisia tunkee ovista ja ikkunoista.
Vierailija kirjoitti:
Roskaa. Kaikki tuntemani boss ladyt ovat parisuhteessa tai jopa ihan naimisissa ja perheellisiä. Olen itse ujo ja feminiininen nainen ja olen sinkku.
Näin se menee. Boss ladyt ei sinkkuna homehdu, eron jälkeenkin löytyy viimeistään vuoden päästä uusi hyvä kumppani.
Paljon panneet ja rennosti yhden illan juttujen, festari- ja Tinder-panojen ymv. kanssa sekstanneet löytävät myös helposti kumppanin ja ovat yleensä aina parisuhteessa. Ja tietysti siinä kasvaa todennäköisyys löytää kumppani, kun ylipäätään tapaa paljon miehiä ja löytää helposti omaan makuun seksikästä seuraa.
Versus jotkut ujot haaveilijat jotka runkkaa peräkammarissa, ei ole yllättävää, että ovat sinkkuja. Todennäköisesti näin onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kunnioitus pitää ansaita, ei se tule vain sillä että on mies.
Samoin teillä naiset. Ei kunnioitusta ennen kuin todistatte miehelle arvonne käytöksellänne.
Tietenkin. Kuka edes pystyy olemaan ihmisen kanssa, jota ei kunnioita?
Ei se ole ”tietenkin”. Naiset yleisesti sanovat että miehen pitää arvostaa naisia. Ei niin että pitää arvostaa hyvin käyttäytyviä naisia.
Ymmärtänet myös, että miehet arvostavat kovin monenlaisia asioita, eivätkä keskenään välttämättä ollenkaan samoja asioita. Hyvä käytöskin on yllättävän venyvä käsite.
Vierailija kirjoitti:
Hyvän ja luotettavan miehen kanssa on olla pehmeä ja feminiininen, mutta yritäpäs sitä jonkun kieroilijan kanssa, jota ei hyvinvointisi edes kiinnosta. Pyyhkivät jalkasi suhun, kun ovat saaneet haluamansa, pilaavat maineesi ja tekevät susta koko tarinan pahiksen, mt-ongelmaisen hu__an, jonka kimppuun yllyttävät kaikki muutkin silloin kuin olet heikoimmillasi.
Ai jumaliste tää. Se on niin sexyy kun sä saat boss leidistä sen leikkisän ja kehräävän kissan esiin. Ja sit ku nä kaks puolta vaihtelee ja välil sä oot se joka laittaa leidin kehrään ja välil leidi on se joka laittaa sut vetään käden lippaan. Mä oon niin loves tähän.
M35
Kiinnostaa ihan hirveästi, mitä joku vauvalaudan päivystävä neitsyt haluaa.
Ja montaako boss ladya kiinnostelee mieslasten mielipiteet?
No onhan se noloa jos naisessa on enemmän munaa ja isommat tulot🤣 Soijapojat ei kestä!
Meidän perheessä ja ystäväpiirissä useissa pareissa nainen on korkeammassa asemassa ja parempituloinen, ei mikään ongelma miehillemme joiden vahvuudet on sitten muissa asioissa
Vierailija kirjoitti:
Ja montaako boss ladya kiinnostelee mieslasten mielipiteet?
Ei ketään. Ei Boss Ladyt edes käy missään vauvapalstalla tai ainakaan jaksa lukea täältä mitään uli-miesten rutinoita.
Bossit elää niiden elämää, palstoilla ja somessa rutisee lähinnä lusmut. Ja seassa sitten jotain ujoja herkkiksiä ottamassa niitä juttuja todesta ja pilaamassa elämäänsä. Sitä inhottua ja haukuttua porukkaa (eli elämäänsä ELÄVIÄ, elämästään NAUTTIVIA) ei yleisössä ole..... heikot lietsoo toisiaan ja ampuvat kimpassa itseään jalkaan..
Jos nainen epäironisesti kutsuu itseään bossladyksi, se on yhtä noloa kuin mies kutsumassa itseään pomoksi. Molemmat ovat yhtä epävarmoja ja epätoivoisia pätemään.
Vierailija kirjoitti:
Tuija Siltamäki - vahva, itsenäinen nainen - saisi heti muuttaa luokseni viljelemään sarkastisia kommenttejaan toimistani.
En usko, että hän on erityisen vahva ja itsenäinen, mutta terveellä tavalla kriittinen. Yksi asia hänessä pelottaa ja se liittyy makuuhuoneen puolelle tai miksei vaikka ulko-ovellekin. Lapparithan tästä asiasta lauloivat aikoinaan.
Vierailija kirjoitti:
No onhan se noloa jos naisessa on enemmän munaa ja isommat tulot🤣 Soijapojat ei kestä!
Meidän perheessä ja ystäväpiirissä useissa pareissa nainen on korkeammassa asemassa ja parempituloinen, ei mikään ongelma miehillemme joiden vahvuudet on sitten muissa asioissa
Missä muissa asioissa?
Bosslady-pätemiset kielivät epävarmuudesta ja kompensoimisen tarpeesta. Sellainen ei ole viehättävää naisessa.