Auttakaa selvittämään mikä mussa on vikana, kun miehet eivät kiinnostu
Lottovoittokin tuntuu todennäköisemmältä kuin parisuhde.
Laittakaa vaan tarkentavia kysymyksiä tulemaan.
Kommentit (251)
Vierailija kirjoitti:
Mies kiinnostuu nuoresta hoikasta naisellisesta naisesta seksuaalisesti. Siis, pukemalla ylle lyhyt minihame koipireidet paljaina, tai sheer-paita pikkutisulit vapaina, tuottaa sen että miehet huomaavat/havaitsevat naisen muiden tavallisen naisten seasta, sekä sen että moni mies kiinnostuu naisesta. Mitä enemmän ja strategisempaa naisenihoa nainen esittelee, sen suurempi joukko miehiä kiinnostuu. Myös paljaat nilkat ja paljaat varpit ovat monelle miehelle hurjan herätteellisiä, niitä ei kannata piilottaa nilkkureihin tms.
Siinä vaiheessa pariutumisriittiä kun miehen huomio on kiinnitetty, kaunottaren on tehtävä jotain sellaista että mies saattaa arvella naisen havainneen miehen kiinnostuksen ja että nainen on jossain määrin suopealla tuulella. Silloin mies tekee seuraavan, uskaliaamman muuvinsa. jne, &c.
Sinänsä ihan totta. Kannattaa huomioida että näillä vinkeillä sinusta kiinnostuvat viestin kirjoittajan kaltaiset elämänsä ehtoopuolella olevat runkkarit joille tärkeintä naisissa on "hurjan herätteelliset paljaat varpit"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iloinen ja hymyilevä, avoin nainen on suosittu.
Mun mies ihastui yhteen tuttavapiirin naiseen (ollaan 50v), mitään ei tapahtunut, tunne ei ollut molemminpuolinen ilmeisestikään. No kauan ennen kuin tajusin tätä, olin jo miettinyt, että tajuttoman rasittava nainen. Mukava, iloinen ja nätti, mutta rasittava, koska on KOKOAJAN äänessä. Puhuu, puhuu, puhuu. Tajunnanvirtaa. Minä minä minä. 99 % siitä, mitä hänen suustaan tulee ulos, on sellaista, mitä ilman kuulijat pärjäisi. Olin aivan hämmentynyt, mikä hänessä viehätti? Itse olen rauhallinen, hymyilevä, ajatteleva, mutta en mikään mykkä ja sosiaalisesti rajoittunut. Osaan kuunnella ja keskustella, mutta en osaa turhanpuhumista. Enkä huomion keskipisteenä olemista. Olin tällainen jo 25 vuotta sitten. Pidin miestäni erilaisena kuin muut, kun kiinnostui silloin minusta. Nuorena jäin aina kakkoseksi puheliaille ja avoimille kavereille. Onko tämä joku miesaivojen suoraviivaisuus: puhelias ja iloinen nainen = vähän yksinkertainen = helpponakki sänkyyn?
Ap, oletko sinäkin liian "asiallinen"?
Ei puhe sinällään vaan kuinka se esitetään ja millainen olemus on. Tajunnanvirta voi olla todella rasittavaa tai sitten todella miellyttävää.
Ääriesimerkkeinä "höpsö blondi" joka on hyväntahtoinen ja puhuu silmät loistaen vs. "tiedostava nainen" joka paasaa ja puhuu silmät totisina.
Vierailija kirjoitti:
Niin siis kun sanot "miehet" tarkoitat että se 190cm, kuuma miljonäärikirurgi ei ole kiinnostunut. Alemman tason miehiä et edes näe ihmisinä, saati seksuaalisesti kiinnostavina miehinä. Tyypillinen nainen joka on kärtsännyt aivonsa deittisovelluksissa.
Toistetaan aiempi viesti.
Tajuatko miten säälittävä olet? Kaikki tuollaiset kaltaisesi vässykät inisevät tasoteorioista vaikka oikea syy on oma saamattomuutenne ja arkuutenne lähestyä naisia.
Normaali mies ei mieti tasoteorioita eikä pidä naisia huorina tms. vaan naisina joita lähestytään kun sopiva tilanne ja hetki on päällä. Kokeile sinäkin tuon ainaisen ininän sijaan. T:M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä harrastat? Oletko ikinä mistään innoissasi? Saako sinulta suun vuoron? Oletko kiinnostava ihminen? Tiedätkö mitä haluat, ripustaudutko toisen vihdytettäväksi ja huolehdittavaksi, kiukutteletko koko ajan?
mitä teet kun olet miehestä kiinnostunut?Harrastan liikuntaa, pelaamista ja matematiikkaa. Viimeksi olin innoissani jalkapallon mm-kisoista. Kuuntelen mieluummin kuin olen itse äänessä. En tiedä olenko kiinnostava ihminen, en ainakaan kovin jännittävä vaan tasainen. En kiukuttele ja olen koko aikuisikäni huolehtinut omista asioistani.
Kun olen kiinnostunut miehestä, niin yritän kömpelösti lähestyä ja todennäköisesti päädyn kaatamaan juomat hänen paidalleen tai tallomaan varpaille.
Ap
Jos pääset treffeille saakka, mutta jutut ei etene tai lopahtaa parin seksikerran jälkeen, syy on yksinkertaisesti siinä, ettet ole kyseisten miesten silmissä tarpeeksi haluttava. Seksuaalinen kemianne ei siis kohtaa. Kemiat huomaa nopeasti, mutta joskus vaikka alkukemiaakin olisi, voi se lopahtaa esim. siihen, että toinen ei pidä suuseksistä ja toiselle se on elämän suola. Syitähän voi olla lukemattomia, mutta pohjimmiltaan syy on aina seksuaalisessa yhteen sopimisessa. Sekään tosin yksistään ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet tykkää puheliaista ja hyväntuulisista ja hymyilevistä naisista. Sellaisista, jotka viihdyttävät. Onhan se raskasta vetää sellaista roolia.
Ehkä tunnet vain vetoa emotionaalisesti vältteleviin miehiin.
On, nuorempana jaksoin ja sain takaisin pelkkää sanahelinää. Nyt vanhempana ei jaksa ei huvita. Miehissä se vika on. Sellaisen miehen vika, joka haluaa parisuhteen, mutta lenteleekin vain kukasta kukkaan näkemättä niitä kukkia. Kunhan se kukka vaan on iloinen puhelias, viihdyttävä ja hyvätuulinen. Voidaanko jo lopettaa tämä naisten arvostelu.
En osaa näillä lähtötiedoilla sanoa missä vika on. Mutta ihan uteliaisuudesta kysyisin näitä kahta asiaa:
1. Milloin viimeksi lähestyit kiinnostavaa miestä livenä tai netissä?
2. Milloin viimeksi joku mies lähestyi sinua romanttisessa mielessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet tykkää puheliaista ja hyväntuulisista ja hymyilevistä naisista. Sellaisista, jotka viihdyttävät. Onhan se raskasta vetää sellaista roolia.
Ehkä tunnet vain vetoa emotionaalisesti vältteleviin miehiin.On, nuorempana jaksoin ja sain takaisin pelkkää sanahelinää. Nyt vanhempana ei jaksa ei huvita. Miehissä se vika on. Sellaisen miehen vika, joka haluaa parisuhteen, mutta lenteleekin vain kukasta kukkaan näkemättä niitä kukkia. Kunhan se kukka vaan on iloinen puhelias, viihdyttävä ja hyvätuulinen. Voidaanko jo lopettaa tämä naisten arvostelu.
En koskaan ole ihastunut puheliaisiin naisiin, pannut olen kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
80 prosenttia naisista haluaa sen 10 prosenttia parhaista miehistä. Jos he eivät näitä huippuja saa, haluavat sitten olla ilman yhtään mitään miestä.
Tää on niin väsynyttä läppää. Arvostakaa itseänne enemmän, miehet!
Niinhän me tehdään. 1/100 naisesta herättää kiinnostukseni.
He eivät vain kiinnostu minusta koska olen uupunut työtön ja vielä kalju, miehekäs kyllä.
VIka on itsevarmuutesi puutteessa eikä muussa. Ei kukaan halua itsesääliään jatkuvasti itkevää ihmistä joka jatkuvasti valittaa kuinka paska ihminen on. Oli sitten mies tai nainen.
Tämä.
No jos oot vassari niin ei ihmekään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa kuinka palstan erakoituneet ja naisia vihaavat miehet koettavat neuvoa naista kuinka lähestyä miehiä. 🤣
Miten paljon tuosta sinun kommentista oli hyötyä AP:lle?
Paljonkin. Jos palstalla esittää kysymyksen parisuhdeasiasta, niin eniten äänessä tulevat olemaan ne kenellä ei ole kokemusta asiasta. Tämä ystävällisenä varoituksena AP:lle.
Mieti mitä itse ajattelisit miehestä joka olisi kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
No jos oot vassari niin ei ihmekään
Kai ymmärrrät, ettei tällaiselle naiselle kelpaa kuka tahansa vaan moni on mieluummin kokonaan ilman kuin tuhlaa elämäänsä viettämällä sitä persun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ihastui yhteen tuttavapiirin naiseen (ollaan 50v), mitään ei tapahtunut, tunne ei ollut molemminpuolinen ilmeisestikään. No kauan ennen kuin tajusin tätä, olin jo miettinyt, että tajuttoman rasittava nainen. Mukava, iloinen ja nätti, mutta rasittava, koska on KOKOAJAN äänessä. Puhuu, puhuu, puhuu. Tajunnanvirtaa. Minä minä minä. 99 % siitä, mitä hänen suustaan tulee ulos, on sellaista, mitä ilman kuulijat pärjäisi. Olin aivan hämmentynyt, mikä hänessä viehätti? Itse olen rauhallinen, hymyilevä, ajatteleva, mutta en mikään mykkä ja sosiaalisesti rajoittunut. Osaan kuunnella ja keskustella, mutta en osaa turhanpuhumista. Enkä huomion keskipisteenä olemista. Olin tällainen jo 25 vuotta sitten. Pidin miestäni erilaisena kuin muut, kun kiinnostui silloin minusta. Nuorena jäin aina kakkoseksi puheliaille ja avoimille kavereille. Onko tämä joku miesaivojen suoraviivaisuus: puhelias ja iloinen nainen = vähän yksinkertainen = helpponakki sänkyyn?
Ymmärrän nyreytesi, sillä miehesi ihastui tuollaiseen iloiseen ja puheliaaseen naiseen, mutta kai itsekin tajuat miten typerä tuo oletuksesi iloisen ja puheliaan naisen YKSINKERTAISUUDESTA on?
Jos sinulla itselläsi on jonkinlaista älyllistä toimintaa aivoissasi, niin pitäisi ymmärtää, ettei iloinen ja puhelias luonne liity älyyn - tai älyn puutteeseen. Eikä ilottomuus ja vähäpuheisuus ole mikään merkki älykkyydestä.... Iloisen ja puheliaan vastakohtahan on iloton ja vähäpuheinen, ja tosiaan typerykset kuvittelee, että iloisuus ja puheliaisuus olisi merkki yksinkertaisuudesta. Tyhmimmät myös luulee, ettei puhelias ja iloinen voisi olla samaan aikaan esim. tarkkailija joka analysoi ympäristöään jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Mieti mitä itse ajattelisit miehestä joka olisi kuin sinä.
Tämä oli hyvä kysymys. Ajattelisin, että hän ei varmaan tarvitse elämäänsä ketään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä on aloittajan ammatti tai aiempi työ? Sanoit että aloitat verkko-opinnot eli et ole vielä opiskelija. Silloin miesmenestystä katsottava sun aiemman/nykyisen ammatin valossa.
Mitä muuten lähdet opiskelemaan? Kestääkö tulevat opinnot pitkään? Jos on pitkät opinnot ei moni mies jaksa odottaa.
Minuakin kiinnostaa vastaukset näihin kysymyksiin. Miksei AP vastaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on aloittajan ammatti tai aiempi työ? Sanoit että aloitat verkko-opinnot eli et ole vielä opiskelija. Silloin miesmenestystä katsottava sun aiemman/nykyisen ammatin valossa.
Mitä muuten lähdet opiskelemaan? Kestääkö tulevat opinnot pitkään? Jos on pitkät opinnot ei moni mies jaksa odottaa.
Tänne tuli niin monta sivua jotain ihme kinastelua enkä jaksanut etsiä niiden keskeltä kysymyksiä.
Kiinnostaako miehiä todella naisten ammatit?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänne tuli niin monta sivua jotain ihme kinastelua enkä jaksanut etsiä niiden keskeltä kysymyksiä.
Kiinnostaako miehiä todella naisten ammatit?
Ap
Minua ei ainakaan kiinnosta. Kunhan nainen itse tykkää työstään.
"Jos on pitkät opinnot ei moni mies jaksa odottaa."
Tätä en tajunnut sitten yhtään. Mitä mies ei jaksa siis odottaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän nyreytesi, sillä miehesi ihastui tuollaiseen iloiseen ja puheliaaseen naiseen, mutta kai itsekin tajuat miten typerä tuo oletuksesi iloisen ja puheliaan naisen YKSINKERTAISUUDESTA on?
Jos sinulla itselläsi on jonkinlaista älyllistä toimintaa aivoissasi, niin pitäisi ymmärtää, ettei iloinen ja puhelias luonne liity älyyn - tai älyn puutteeseen. Eikä ilottomuus ja vähäpuheisuus ole mikään merkki älykkyydestä.... Iloisen ja puheliaan vastakohtahan on iloton ja vähäpuheinen, ja tosiaan typerykset kuvittelee, että iloisuus ja puheliaisuus olisi merkki yksinkertaisuudesta. Tyhmimmät myös luulee, ettei puhelias ja iloinen voisi olla samaan aikaan esim. tarkkailija joka analysoi ympäristöään jatkuvasti.
Puheen sisällöstä voi päätellä jotain?