EI MENNY PUTKEEN SALARAKKAAN TAPAAMINEN.
Tästä nyt ei voi tunnistaa ketään, koska tapaaminen oli muutenkin salainen. Siksipä uskallan tämän tänne laittaa. Varsinkin, kun en kerro milloin tämä tapahtui.
No mun piti tavata työkaveri Tanskassa ja viettää villi viikko sen kanssa siellä. Meillä kummallakin matkustelua sisältävä työ ja lentobonuksia kertyy kunnolla. Saatiin hyvä idea, että pidettäisiin "etäviikko", kun meillä on yhteinen projekti meneillään, tehtäisiin töitä ja kotiin sanottaisiin, että oltaisiin työmatkalla. Tavallaan oltaisiinkin... Mutta töissä siis virallisesti etäviikko ja kotiin sanottaisiin työmatka.
Sovittiin vielä, että mennään eri matkaa eri päivinä ja molemmat varaa itselleen oman huoneen. Ihan vain siksi, ettei kotona todellakaan epäiltäisi mitään. Luottokorttilaskuissa lukee yhden hengen huone jne.
Minä sitten Tanskan Odenseen Radissonilla olin vuorokauden odotellut, että mies tulisi kyseisenä päivänä. Sain tekstiviestin, että mies on kirjautunut omaan huoneeseensa Radissoniin ja missäs nähdään.
Pölvästi, kuuro ja idiootti salarakasmies oli Ukrainan Odessan Radissonissa ja minä Tanskan Odenseen Radissonissa. IHAN KIVA! Siitä tuli sitten oikeasti tosi etäviikko ja todellakin tehtiin vain töitä. :(
Jäin miettimään, mitä 28 v yksinäinen nainen tekee viikon Odenseessa...
Kommentit (18)
Heh, ihan hyvä muuten mutta luottokorttilaskussa ei lue yhden hengen huone jne vaikka leffoissa näin väitetään . . . 😂
Roskiin!!
Jos on pakottava tarve ölistä intiimiasioistaan, mene niille tark. osioon.
Kuvotus!!
Vierailija kirjoitti:
Heh, ihan hyvä muuten mutta luottokorttilaskussa ei lue yhden hengen huone jne vaikka leffoissa näin väitetään . . . 😂
Lukee kyllä. Neljän hengen sviitti yhdelle.
Seuraavan tapaamisen voisitte järjestää Genovaan/ Geneveen.
Pupalla🤪 on dementia
No rakkaus pysyy piilossa ainakin
Vierailija kirjoitti:
Seuraavan tapaamisen voisitte järjestää Genovaan/ Geneveen.
Tai puerto ricoon
Ens kerralla Australia ja Austria
Vai matkusti hemmo Ukrainaan, just :D
Ukrainaan ei ole lentoliikennettä. Se äijä pani sun pikkusiskosi kanssa vanhempienne mökillä.
Ei kukaan ole niin pöljä, että sekoittaa Ukrainan ja Tanskan keskenään.
Oli muistaakseni Benny Hill showssa vastaava vitsi Bondista. Yhdyshenkilö ehdotti tapaamista East Ham Poolissa (bilispaikka Lontoon lähiössä) ja Bond kuuli väärin ja meni Istanbuliin.
Vierailija kirjoitti:
Ukrainaan ei ole lentoliikennettä. Se äijä pani sun pikkusiskosi kanssa vanhempienne mökillä.
Ei ole nykyään. Mutta aloituksessa nimenomaan lukee, että aloittaja ei kerro milloin tämä tapahtui.
Olihan satua taas kerrakseen. Ei kovin uskottava tarina.
Toivottavasti ette työskentele verovaroilla. Ei etätyö ole sallittua ulkomailla. Se pitää erikseen sopia ja muutenkin....
Onko tää ketju joku sun mielenterveysblogi jonne dokumentoit päässäsi pyöriviä ajatuksia ja toipumistaisteluasi?