Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa selvittämään mikä mussa on vikana, kun miehet eivät kiinnostu

Vierailija
25.07.2026 |

Lottovoittokin tuntuu todennäköisemmältä kuin parisuhde.

Laittakaa vaan tarkentavia kysymyksiä tulemaan.

Kommentit (251)

Vierailija
141/251 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP tarkoittaa että miesten kerma ei kiinnostu hänestä. AP ei puhu tavismiehistä vaan top 5% parhaista miehistä. 

Tajuatko miten säälittävä olet? Kaikki tuollaiset kaltaisesi vässykät inisevät tasoteorioista vaikka oikea syy on oma saamattomuutenne ja arkuutenne lähestyä naisia.

Normaali mies ei mieti tasoteorioita eikä pidä naisia huorina tms. vaan naisina joita lähestytään kun sopiva tilanne ja hetki on päällä. Kokeile sinäkin tuon ainaisen ininän sijaan. T:Mies

Vierailija
142/251 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän tämän 100 prosenttisesti. Tämä oli sinkkuna elellessäni jopa ykköskiriteerejä itselleni miehessä. Olen nainen joka on varhaisteinistä asti kuunnellut lähinnä metallia, toki muitakin ug-genrejä siinä sivussa. Mutta olisi itsellekin yhtä helvettiä, jos ukko kotona kuuntelisi jotain Arttu Wiskaria tai Viiviä. Siis kestämätön tilanne. Ja kysyisi minua esim Suomipop- tai Vauhti kiihtyy festareille. 

Niin absurdi tilanne ettei sellaista oikeastaan voisi päästä edes syntymään.

Kauheaa edes ajatella. 

T:se 50 hevari

Ettekö todellakaan lähtisi treffeille vauhti kiihtyy tapahtumaan mikäli sitä ehdottaisi nainen/mies jonka seurassa viihtyisitte ja jonka olemuksesta pitäisitte?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/251 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap millaisissa tilanteissa odotat miesten tekevän sinulle aloitteita? Missä käyt vapaa- ajalla? Onko näissä edes vapaita miehiä?

Vierailija
144/251 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asut?

Vierailija
145/251 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän tämän 100 prosenttisesti. Tämä oli sinkkuna elellessäni jopa ykköskiriteerejä itselleni miehessä. Olen nainen joka on varhaisteinistä asti kuunnellut lähinnä metallia, toki muitakin ug-genrejä siinä sivussa. Mutta olisi itsellekin yhtä helvettiä, jos ukko kotona kuuntelisi jotain Arttu Wiskaria tai Viiviä. Siis kestämätön tilanne. Ja kysyisi minua esim Suomipop- tai Vauhti kiihtyy festareille. 

Kauheaa edes ajatella. 

Ettekö todellakaan lähtisi treffeille vauhti kiihtyy tapahtumaan mikäli sitä ehdottaisi nainen/mies jonka seurassa viihtyisitte ja jonka olemuksesta pitäisitte?

En edes tiedä mikä on vauhti kiihtyy festari?

Vierailija
146/251 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauheaa edes ajatella. 

Sitä suuremmalla syyllä. Tapahtuma jossa et ole käynyt. 

Vauhti kiihtyy on s-ryhmän masinoima massatapahtuma jossa esiintyy kaikkien tuntemia artisteja. Juu, tuo kertoo kyllä tapahtuman tason, mutta kyse onkin treffeistä tuolla miellyttävän ihmisen seurasssa.

Vierailija
147/251 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyykö ap miehen harrastukset? Arvosteletko koko ajan?

Vierailija
148/251 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP tarkoittaa että miesten kerma ei kiinnostu hänestä. AP ei puhu tavismiehistä vaan top 5% parhaista miehistä. 

Tajuatko miten säälittävä olet? Kaikki tuollaiset kaltaisesi vässykät inisevät tasoteorioista vaikka oikea syy on oma saamattomuutenne ja arkuutenne lähestyä naisia.

Normaali mies ei mieti tasoteorioita eikä pidä naisia huorina tms. vaan naisina joita lähestytään kun sopiva tilanne ja hetki on päällä. Kokeile sinäkin tuon ainaisen ininän sijaan. T:Mies

Ei tarvitse suuttua. Sen verran tais sulta lentää sylke näytölle tuota oksennusta kirjoittaessa että itse pyyhkisin näytön 

Vierailija
149/251 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä vaiheessa miesten kiinnostus lopahtaa? Eikö kukaan koskaan vaikuta kiinnostuneelta tai edes juttele, etkö pääse edes treffeille?  Vai eikö toisia treffejä tule koskaan tai suhteet syvene alun jälkeen? 

Sitä ei edes synny mikäli en itse ole reippaasti aloitteellinen. Suhteet eivät syvene, kun mä en jaksa enää kannatella niitä.

Ap

Hmm. Miehet eivät siis edes kiinnostu oma-aloitteisesti?  Asutko suuressa kaupungissa tai mikä pahinta Helsingissä? Jätätkö kokonaan meikkaamatta, katseletko helposti seinille, oletko totinen? Ovatko hiuksesi ohuet ja lyhyet ja pukeudutko esim. partiotyylisiin vaatteisiin eli oletko liian poikamainen? Tai edustatko jotain alakulttuuria? Vaikutat nimittäin ihan fiksulta ja sopusuhtaiselta, mutta usein jopa kaltaisesi miehet ihastuvat lämpimän ja iloisen oloisiin, naisellisiin/tyttömäisiin naisiin, tyyliin kevyt meikki ja hymykuopat. 

Asun keskisuuressa kaupungissa. Meikkaan aina vähintään kulmakarvat, mutta mitään sotamaalausta en naamaani laita koskaan, kun sellainen ei mulle sovi eikä ole tarvetta peittää ihoa paksulla meikillä. Mun perusilme on enemmän hymy kuin resting bitch face. Hiukset on melkein vyötärömittaiset ja keskimääräistä paksummat (ja aina puhtaat!). Varsinkin nyt kesällä käytän melkein aina hameita ja mekkoja, partiotyyliä inhoan enkä voisi kuvitellakaan ostavani vaatteita miesten osastolta. En edusta mitään alakulttuuria ja hymykuoppia en saa kasvoilleni mistään taiottua.

Ap

Liikaa hiuksia.

Pahempi olisi jos olisi liian vähän hiuksia, rekkakuskilesbo look ajaa miehet varmuudella pois.

Vyötärönmittaiset hiukset kuulostavat seksikkäiltä. On joskys ollut tyttökaveri jolla oli hiukset ristiselkään asti, se oli kaunista.

Vierailija
150/251 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitus sen kertoo.

Et kerro mitään itsestäsi vaan kirjoitat ainoastaan ottakaa selvää.

Et tee mitään asioiden eteen vaan odotat että sinusta kiinnostutaan. Arvatenkin et uskalla lähestyä ketään koska pelkäät pakkeja ja on helpompi vain valkata mahdollisia lähestyjiä.

Tämän tapainen tuli minunkin mieleeni. Tuo iänikuinen ottakaa selvää. Miksi ottaisin? Miksi juuri AP on se kiinnostava? Mikä hänestä tekee lähestymisen arvoisen?

En "halua ottaa selvää" kenestäkään jota en tunne lainkaan. Kyllä vähän täytyy päästä alkua pidemmälle hyvällä fiiliksellä.

Vierailija
151/251 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse suuttua. Sen verran tais sulta lentää sylke näytölle tuota oksennusta kirjoittaessa että itse pyyhkisin näytön 

En minä suutu. Yritän saada nuoren? miehen ryhdistäytymään. Voi joko viettää elämänsä inisemällä palstalla kuinka naiset ovat kaikkeen syyllisiä tai sitten muuttaa ajatusmaailmaansa ja ymmärtää ettei kaikkia naisia voi laittaa saman muotin alle. 

Suurin osa naisista tai miehistä ei mieti tasoteorioita. Heitä yhdistää se etteivät he vietä aikaansa palstalla inisemällä vaan elämällä normaalia elämää.

Vierailija
152/251 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauheaa edes ajatella. 

Vauhti kiihtyy on s-ryhmän masinoima massatapahtuma jossa esiintyy kaikkien tuntemia artisteja. Juu, tuo kertoo kyllä tapahtuman tason, mutta kyse onkin treffeistä tuolla miellyttävän ihmisen seurasssa.

Ok. Sinun kanssa voisin lähteä vaikka mihin 😁

Vierailija
153/251 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen ikisinkku, mutta tiedän miksi. Tiedän minkälaisia ne naiset ovat, jotka osaavat herättää miehen kiinnostuksen, eikä minulla ole mitään samoja ominaisuuksia kuin heillä. En ole yhtä hyvännäköinen kuin he, en ole yhtä ekstrovertti, en pukeudu tai meikkaa yhtä hyvin, enkä ole sosiaalisesti yhtä vapautunut kuin he. En osaa flirttailla yhtään. 

Vierailija
154/251 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä suutu. Yritän saada nuoren? miehen ryhdistäytymään. Voi joko viettää elämänsä inisemällä palstalla kuinka naiset ovat kaikkeen syyllisiä tai sitten muuttaa ajatusmaailmaansa ja ymmärtää ettei kaikkia naisia voi laittaa saman muotin alle. 

Suurin osa naisista tai miehistä ei mieti tasoteorioita. Heitä yhdistää se etteivät he vietä aikaansa palstalla inisemällä vaan elämällä normaalia elämää.

Aamen!

Vierailija
155/251 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se ap katosi??

Vierailija
156/251 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauheaa edes ajatella. 

Ok. Sinun kanssa voisin lähteä vaikka mihin 😁

Kiitos positiivisesta palautteesta.  😊

Vierailija
157/251 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt se ap katosi??

AP on valkkaamassa miehiä jotka ilmestyivät oven taakse. 😉

Vierailija
158/251 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan vähän harmaavarpunen. Et ole kovin puhelias etkä ekstrovertti, joten et tuo itseäsi esiin. Olet hiljainen ja ujohko vieraiden seurassa, kuitenkin tuttujen kanssa on helppo jutella? Et pukeudu näyttävästi, olet rauhallinen ja vakaa. Lisäksi olet epävarma, koska olet saanut kokemuksia siitä, ettet kelpaa miehille. Tällainen kombo on hankala kyllä. 

Oletko kokeillut Tinderiä? Kyllä sielläkin syntyy parisuhteita. Miesten lähestyminen suoraan ei ole hyvä taktiikka, koska et ole sosiaalisesti sulavaliikkeinen ja todennäköisesti myös luet miesten kiinnostuksen väärin. Lisäksi aloitteellisuus johtaa tilanteisiin, joissa nainen ottaa vetovastuun suhteesta - ihan niin kuin sinullekin on käynyt. 

Ikäkin vaikuttaa. Ei siksi, että olisit liian vanha ja kelpaamaton, vaan koska valtaosa sosiaalisista suhteista solmitaan nuorena. Jos on jäänyt niistä paitsi, on vaikea muuttaa tilannetta myöhemmin, kun kaikilla on jo omat piirinsä ja menonsa. Ja vapaina olevien hyvien miesten pooli on pienempi neljänkympin tienoilla pari-kolmekymppisenä.

Tinderissä sain käytännössä vaan pelkkiä "maistuuko maila?" -ehdotuksia. En jaksanut sitä kauaa.

Ap

Vastasitko mitään miehille jotka aloittivat sanoilla "moi", "mitä kuuluu "?

Kyllä vastasin, matcheja tuli niin vähän, joten ei ollut mikään ongelma vastata kaikille. Nämä "moi"-aloitukset eivät koskaan johtaneet mihinkään, kun nämä miehet ei osanneet pitää minkäänlaista keskustelua yllä vaan vastasivat jatkossakin kaikkeen yhdellä tai kahdella sanalla. 

Ap

Eli olet trolli.

Yksikään nainen ei saa vähäistä määrää tykkäyksiä ja mätsejä.

Matcheja voi tulla vaikka 0, jos nainen ei laita tykkäyksiä oikein kenellekään. Saatujen tykkäysten määrällä ei ole oikein mitään tekemistä matchien määrän kanssa.

Ap

Eli olet nirso. Miehet tykkäilee mutta kukaan ei kelpaa prinsessalle.

Vierailija
159/251 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka, ap! 

Neuvoisin, ettet edes hakisi miesten kiinnostusta. Sen sijaan huolehdi itsestäsi: hyvinvointi, opinnot, unelmat, arki, ruoka ja liikunta. Toteuta haaveitasi ja uskalla unelmoida. Hulluttele. 

Jos sitten joskus kiinnostava tyyppi tulee vastaan, carpe diem, mutta älä ripustaudu. Kuuntele, ole läsnä ja uskalla olla oma itsesi. Muista erityisesti rakastaa itseäsi. Äläkä epätoivoisen sorru ensimmäiseen suutelemaasi sammakkoon. 

Vierailija
160/251 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä vaiheessa miesten kiinnostus lopahtaa? Eikö kukaan koskaan vaikuta kiinnostuneelta tai edes juttele, etkö pääse edes treffeille?  Vai eikö toisia treffejä tule koskaan tai suhteet syvene alun jälkeen? 

Sitä ei edes synny mikäli en itse ole reippaasti aloitteellinen. Suhteet eivät syvene, kun mä en jaksa enää kannatella niitä.

Ap

Hmm. Miehet eivät siis edes kiinnostu oma-aloitteisesti?  Asutko suuressa kaupungissa tai mikä pahinta Helsingissä? Jätätkö kokonaan meikkaamatta, katseletko helposti seinille, oletko totinen? Ovatko hiuksesi ohuet ja lyhyet ja pukeudutko esim. partiotyylisiin vaatteisiin eli oletko liian poikamainen? Tai edustatko jotain alakulttuuria? Vaikutat nimittäin ihan fiksulta ja sopusuhtaiselta, mutta usein jopa kaltaisesi miehet ihastuvat lämpimän ja iloisen oloisiin, naisellisiin/tyttömäisiin naisiin, tyyliin kevyt meikki ja hymykuopat. 

Kaikenlaiset ihmiset ovat löytäneet ja tulevat löytämään kumppanin.  Näin on ja tulee aina  olemaan!

Ei tarvita mitään poppaskonsteja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi